Davy Pröpper (M)

Propper maakte wel altijd veel meters en met zijn technische bagage denk ik dat we enorm veel plezier aan hem kunnen beleven als hij de vorm van vroeger terug weet te vinden. Ik hoop dat die periode op de bank niet komt omdat hij fysiek niet meer de oude is of wat dan ook
 
Dikgedrukte: :unsure:?

Ik stel ook nergens dat PSV met geld moet gaan smijten; alleen dat ik met de ingeslagen weg het idee krijg dat ze een budgetversie van het idee van Ajax aan het nastreven zijn. Ik wordt zelf doorgaans niet vrolijk van terugvallen op oud-spelers; ik vind dat creatieve armoede. Soms kun je dat doen, met grote spelers, maar met spelers die na hun PSV-jaren nooit echt zijn uitgegroeid tot onbetwiste toppers, nee, dat hoeft van mij niet. Die zullen zeker nog wel meekunnen in de ED, maar ik zie PSV graag wat hoger mikken; dus dat ze in europa een geduchte club worden en niet eentje die slechts meedoet.
Daar zijn nu eenmaal heel veel centen voor nodig .PSV zal ook wel de betere spelers scouten en willen binnen halen doch deze moeten ook willen komen
Neemt niet weg dat de scouting een voorbeeld zou kunnen nemen aan het Belgische Genk, jonge onbekende gasten binnen halen voor relatief weinig geld er toppers van maken en voor grof geld verkopen.
 
Daar zijn nu eenmaal heel veel centen voor nodig .PSV zal ook wel de betere spelers scouten en willen binnen halen doch deze moeten ook willen komen
Neemt niet weg dat de scouting een voorbeeld zou kunnen nemen aan het Belgische Genk, jonge onbekende gasten binnen halen voor relatief weinig geld er toppers van maken en voor grof geld verkopen.
Als ik het zo heel snel optel heeft PSV de laatste 10 jaar twee keer zoveel verdient met transfers dan Genk. Die hebben vooral 1 seizoen flink verkocht.
 
Daar zijn nu eenmaal heel veel centen voor nodig .PSV zal ook wel de betere spelers scouten en willen binnen halen doch deze moeten ook willen komen
Neemt niet weg dat de scouting een voorbeeld zou kunnen nemen aan het Belgische Genk, jonge onbekende gasten binnen halen voor relatief weinig geld er toppers van maken en voor grof geld verkopen.
Alsof die zo vaak kampioen zijn geworden….
 
Maar dat is nou net mijn punt, de scouting heeft hem ook max 210 minuten gezien. Ga je af op wat hij in het verleden heeft gepresteerd, het kan zo maar goed uitpakken. Maar ik blijf dan toch mijn vraagtekens zetten bij het weinige speeltijd bij een degradant en het moet hier een sterkhouder worden. Ik blijf erbij dat onze scouting tekort schiet en dat we daarom vaak terug proberen te vallen op oud spelers.
Mwa, hij heeft 1 minder seizoen gedraaid. Daarvoor altijd in de basis, dus pl waardig. Bij ons in het verleden echt een meerwaarde. Dus gewoon een goede aankoop!
 
Precies. Net als AZ hebben hun geen druk van het kampioen moeten worden. Wanneer wij 4e worden door dit soort talenten te laten rijpen loopt het forum en ook het stadion leeg op den duur.
Inderdaad; 20 punten achter de winnaar... En PSV met een nieuwe trainer, een bak nieuwe spelers, een nieuw systeem achter een ingespeeld, veel duurder, ajax tweede en iedereen vindt het k*t en kl*te.
 
Pröpper, tja.... Aardige voetballer. Kan wellicht nog doorgroeien. Geen voetballer, die het huidige PSV sterker maakt.

Over Corona ben ik wat positiever. Die moet de concurrentie met Narsingh kunnen winnen.

Kortom, in mijn ogen eerder opvolgers van Narsingh en Ritzmaier dan Memphis en Wijnaldum.
Mikasa, woon jij toevallig in de buurt van een chinese lab? 🤔
 

PSV rondt de komst van Davy Pröpper af, medische keuring aanstaande

link

PSV rondt de komst van Davy Pröpper zo snel mogelijk af. Dit weekend wordt al een begin gemaakt met de medische keuring, wat betekent dat met zijn huidige club Brighton & Hove Albion een akkoord is bereikt. Voor Pröpper ligt in het Philips Stadion een meerjarig contract klaar.

Wat PSV gaat betalen voor Pröpper, die nog een tweejarige overeenkomst in Engeland had, is nog niet bekend. Het is in elk geval zeer fors minder dan de door Brighton verlangde 10 miljoen euro. Sterker nog, het bedrag komt nog niet eens in de buurt.
 
Mooie herinneringen, Goal vs CSKA natuurlijk een hoogtepunt. Goed om hem terug te hebben een van de ex spelers waarvan ik niet denk doe dit nu niet
 
Een Snicker en een cola ook. ;)


2ad1c7c4e6c475b5625094fa7afa657d.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan