Darts

Grote muil? Van Gerwen is een waardig verliezer. Kunnen er veel van leren.

Ik vind 'm vaak realistisch en zelden vervelend over de tegenstander. Maar op een gegeven moment voor de finale maakte Smith de grap dat hij wél haar heeft, op de vraag wat hij wel heeft en Van Gerwen niet. En daar ging Van Gerwen dan weer super serieus op in als één of andere amateurpsycholoog. Hij moet zichzelf wat minder serieus gaan nemen. Dat stukje waardeer ik aan Smith ontzettend, die doet z'n ding gewoon.
 
Smith heeft wel de laatste 4 onderlinge duels van Van Gerwen gewonnen. Hij is wereldkampioen en de nr. 1 van de wereldranglijst.
We zullen zien of hij de schroom van zich af kan gooien. Hij heeft veel finales verloren, maar dit kan voor Michael Smith de omslag betekenen.
Van Gerwen heeft weer een tik gekregen in deze verloren finale. Uitgerekend in de finale heeft hij de slechtste wedstrijd gespeeld van het hele WK.
Het kan ook een mooie tweestrijd gaan worden de komende jaren.
De wedstrijd van gister was gewoon reclame voor de sport. De chauvinist in mij vindt het jammer dat v Gerwen aan het kortste eind trok. De liefhebber van het mentale aspect genoot.
 
Even een vraag terwijl ik de sport nog nooit heb gevolgd en de laatste keer dat ik bij een vriend beelden zag ook jaren geleden was... Maar dat is die dikke toch? :grin:
Dikke kans dat een darter dik is. :geek:
 
Laatst bewerkt:
Dikke kans dat en darter dik is. :geek:
Ja sorry, ik had specifieker moeten zijn.

Dat is toch die dikke die wel aardig kan mikken en een lelijke vrouw heeft? Het echtpaar geeft niet de indruk dat ze snel de Nobelprijs zullen willen? Is dat die?
 
Ja sorry, ik had specifieker moeten zijn.

Dat is toch die dikke die wel aardig kan mikken en een lelijke vrouw heeft? Het echtpaar geeft niet de indruk dat ze snel de Nobelprijs zullen willen? Is dat die?
Mwah die Daphne van Van Gerwen is toch geen lelijke vrouw. :rolleyes:
 
Ja sorry, ik had specifieker moeten zijn.

Dat is toch die dikke die wel aardig kan mikken en een lelijke vrouw heeft? Het echtpaar geeft niet de indruk dat ze snel de Nobelprijs zullen willen? Is dat die?
Hahaha, dat is ook nagenoeg op al die darters van toepassing :ROFL:
 
Ja, die dikke met dat schreeuwerige veel te grote polo-shirt. Je weet wel.:party:
Ik kreeg een PB dat dik niet meer mag. Fat-shaming of zoiets.

Dus we spreken nu over die kerel die zweet terwijl hij net uit de douche komt. In de winter.
 
Ik kreeg een PB dat dik niet meer mag. Fat-shaming of zoiets.

Dus we spreken nu over die kerel die zweet terwijl hij net uit de douche komt. In de winter.
Dan weet ik zeker dat het Danny Noppert niet is😆. Niet voor niets de bijnaam "The Freeze" gekregen.
 
Komt weer niet in de buurt van Barney met wk titels. Iedereen dacht dat hij de nieuwe taylor zou worden en jarenlang dominant zou zijn... dacht het niet. Eerst weer nederig worden ipv elke keer zo een grote muil. Het is Smith gegund!
Volgens mij heeft Van Gerwen aardig wat gewonnen. Hij heeft jarenlang de sport gedomineerd en maar liefst zeven jaar onafgebroken op nummer één gestaan in de Order of Merit. Dat is zelfs Taylor niet gelukt.
 
Volgens mij heeft Van Gerwen aardig wat gewonnen. Hij heeft jarenlang de sport gedomineerd en maar liefst zeven jaar onafgebroken op nummer één gestaan in de Order of Merit. Dat is zelfs Taylor niet gelukt.

Er zijn veel meer toernooien dan in die tijd. Van Gerwen is al 100x wereldkampioen geworden, alleen heeft het vrijwel zelfde toernooi iedere keer een andere naam.
 
Er zijn veel meer toernooien dan in die tijd. Van Gerwen is al 100x wereldkampioen geworden, alleen heeft het vrijwel zelfde toernooi iedere keer een andere naam.
Maar dat maakt het des te moeilijker om 7 jaar op rij op nummer 1 te staan.
 

Fallon Sherrock maakt indruk en klopt Michael van Gerwen in Duitsland​

link

Michael van Gerwen heeft donderdagavond verloren van Fallon Sherrock. Dat gebeurde bij het Schwaben Darts Gala in het Duitse Ulm, waar meerdere topdarters acte de présence gaven in een hal met meer dan vierduizend toeschouwers.
lle spelers kwamen meermaals in actie. Van Gerwen, die afgelopen dinsdag de WK-finale verloor van Michael Smith, kreeg met 4-2 op de broek van Sherrock, die vervolgens ook thuisspeler Gabriel Clemens versloeg: 4-3, waarbij de Engelse een uitgooi van 164 produceerde.

694


De klap van de WK finale is hard aangekomen bij De Groene Sloopkogel.
 
De Nederlanders imponeren vandaag nog niet. Van Duijvenbode en Noppert allebei met 10-5 verloren. Dobey en Smith naar de halve finales.

Irritante presentator bij Viaplay. Wat een leeg gezwets.
 
Michael van Gerwen verliest de finale van de UK Open met 11-10 van Andrew Gilding de nr 41 van de wereldranglijst. Hij gaat nu naar nr 25.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan