Darts

Wordt het toch nog een interessante wedstrijd. Was van te voren voor Anderson maar als je ziet hoe Price deze finale speelt gun ik het hem ook wel.
 
Het is afgelopen. Price wint met 7-3 en is wereldkampioen en de nieuwe nr.1.
Match dart 12 is raak.
 
Anderson weigerde ook maar een kansje te verzilveren. Price toch wel een terechte kampioen. Mooie potten gezien.
 
Premier League 2021

9 deelnemers zijn bekend

Price
Van Gerwen
Wright
Cross
Anderson
Aspinall
Durrant
Van den Berg
De Sousa

De 10e darter moet nog aangewezen worden.
 
Terechte winnaar. Kroon op zijn werk van de laatste 2 jaar. Verreweg de meest constanter speler van allemaal.

Van Gerwen was nodig in de finale. Anderson vond ik erg slecht. Kortsluiting bij Price was ff leuk op het eind, maar als je Anderson heet en je blijft maar kansen missen, dan houdt het op.

Misschien wel het beste wat Van Gerwen kan overkomen. Ff van die nummer 1 positie af en niet als nummer 1 het WK winnen, wat de laatste jaren te vaak gebeurt.
 
Ik ben misschien onterecht kritisch op Cross, want het verbaast me dat ie er weer bij zit. Zo indrukwekkend is ie toch niet geweest na z'n wereldtitel?
 
Ik ben misschien onterecht kritisch op Cross, want het verbaast me dat ie er weer bij zit. Zo indrukwekkend is ie toch niet geweest na z'n wereldtitel?
Nou ja, nog steeds nummer 4 van de wereld. Maar er waren er meer die niet zo onder de indruk waren.
 
Nou ja, nog steeds nummer 4 van de wereld. Maar er waren er meer die niet zo onder de indruk waren.

Moet toch z'n palmares straks nog eens opzoeken. Vind 'm sympathiek, maar er kleeft bij mij een hoog one day fly gehalte aan. Als ie nog steeds 4e staat, is dat misschien onterecht.
 
Ah The Masters, ook weer begonnen.

Van Gerwen verloor alweer in zijn eerste ronde tegen Clayton. Tja, het begint er langzamerhand op te lijken dat het beste van Van Gerwen er wel af is. Speelt trouwens wel met nieuwe pijlen van zijn huidige sponsor Winmau.
 
Ah The Masters, ook weer begonnen.

Van Gerwen verloor alweer in zijn eerste ronde tegen Clayton. Tja, het begint er langzamerhand op te lijken dat het beste van Van Gerwen er wel af is. Speelt trouwens wel met nieuwe pijlen van zijn huidige sponsor Winmau.
Clayton staat nu ook voor tegen Wright, gooit ook gewoon sterk.
 
Clayton wint de finale van The Masters met 11-8 van King.
Clayton mag nu ook naar de Premier League.
 
Clayton is in mijn ogen ook Premier League materiaal. Gooit heel constant. Heeft ook samen met Price het WK van darts gewonnen en nu The Masters. Terecht dat die in de Premier League mag spelen. Mooi voor een land als Wales, dat ze 2 mannen hebben die in de Premier League gooien.

En King? Die gaat nooit een groot toernooi winnen, nooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan