Darts

EN ondertussen 5-8 achter omdat ie enorm slordig is op de dubbels.

5-9
6-9
6-10 einde oefening
 
Laatst bewerkt:
Terecht verloren. Nog altijd de Michael van het WK-finale. Scorendvermogen zo ongelooflijk matig, en op de dubbels liep die weer eens ouderwets te prutsen. Kan zich nog schuilen dat die moet wennen aan zijn nieuwe pijlen, maar ik begin me zorgen te maken als zelfs spelers als Clayton 10 legs wint van Van Gerwen.
 
De Premier League is weer begonnen.

Michael van Gerwen wint met 7-5 van Peter Wright.

Overige uitslagen:

Smith - Durrant 3-7
Anderson - Gurney 7-5
Aspinal - Henderson 7-5
Price - Cross 6-6
 
De Premier League is weer begonnen.

Michael van Gerwen wint met 7-5 van Peter Wright.

Overige uitslagen:

Smith - Durrant 3-7
Anderson - Gurney 7-5
Aspinal - Henderson 7-5
Price - Cross 6-6
Toch een mooie revanche van Van Gerwen. Speelde hij nu met nieuwe pijlen?
 
Zo, dat was n beste finale. Jammer voor Smith.

Gaat nooit een Major winnen. Kwam wederom weer traag op gang, kwam dan wel weer goed terug tot 10-10 maar dan weer 3 matchdarts missen. Tja, hoe wil je dan in godsnaam je eerste grote toernooi winnen? Nu kon Wright een keertje voelen hoe het is om te winnen als de tegenstander matchdarts mist. Smith verloor overigens ook kansloos gisteren van Durrant in de Premier League.

Van Gerwen pakt in mijn ogen 2 bonuspunten tegen Wright. Scorendvermogen ging redelijk, dubbels gingen top. Had wel het geluk dat Wright hem in de wedstrijd hielp. Wright kon makkelijk 5-0 voor komen maar mistte de kansen en Van Gerwen maakte daar dankbaar gebruik van. Setje waarmee die gooide op The Masters ging voor geen meter. Deze setje tegen Wright ging stukken beter. Zal wennen geblazen worden voor Van Gerwen nu die overgestapt is naar Winmau. Desalniettemin zie ik Van Gerwen dit jaar gewoon weer veel toernooien winnen.
 
Van Gerwen wint met 10-8 van titelverdediger Aspinal in de 4e ronde op de UK open.
Dit is de 1e overwinning van Van Gerwen van een wedstrijd op de UK open vanaf 2016. !!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan