Darts

Jermaine Wattimena wint met 3-1 van Peter Wright. :clap:

Michael van Gerwen is nog de enige geplaatste speler in de kwartfinales.
 
Laatst bewerkt:
Damnnn fantastisch voor Wattimena. Big win tegen Peter Wright. Partij verder niet gezien, maar 3-1 overwinning tegen Wright, fantastisch. Toch al de nodige verrassing al. Anderson, Wright en Cross liggen er al uit. Durrant en Chisnall maken op mij een goede indruk. Zou wel vet zijn een Nederlandse finale maar zover is het nog niet.
 
Nette overwinning voor Van Gerwen. Mooie 170 finish, ook van King trouwens. Dubbels moeten nog wel beter. Maar goed, halve finale is binnen. Dit keer tegen Chris Dobey. Daar is Van Gerwen natuurlijk ook de zwaar favoriet. Spelformat gaat ook omhoog, en dat is natuurlijk in het voordeel van Van Gerwen.
 
Helaas, doek valt voor Wattimena in de kwartfinale. Had echt kansen tegen Durrant, maarja als je ze niet pakt dan houdt het op. Gelukkigste speler heeft gewonnen zullen we maar zeggen.

Van Gerwen - Dobey
Durrant - Chisnall.

Mooie potjes om naar uit te kijken morgen.
 
Helaas, doek valt voor Wattimena in de kwartfinale. Had echt kansen tegen Durrant, maarja als je ze niet pakt dan houdt het op. Gelukkigste speler heeft gewonnen zullen we maar zeggen.

Van Gerwen - Dobey
Durrant - Chisnall.

Mooie potjes om naar uit te kijken morgen.
Met morgen bedoelde je vandaag, denk ik. Misschien ga ik maar eens kijken. Er is toch geen voetbal.
 
Michael van Gerwen wint met 4-0 van Chris Dobey.

De finale gaat tussen Van Gerwen en Chisnall.
 
Laatst bewerkt:
4-0 overwinning, op de belangrijke momenten toegeslagen. Dit is de Van Gerwen die ik ken. Wel paar keer slordig qua scorendvermogen, maar verder top. Dobey gaf ook nooit thuis. Als je zovaak niet opent met je eerste 3 pijlen tegen Van Gerwen, dan ben je gezien.

Finale tegen zijn favoriete tegenstander, Chisnall. Godallemachtig, hoevaak heeft die kerel wel niet in zijn carriere verloren van Van Gerwen, hopelijk morgen ook. Die zal denk ik morgen ook met bibberende benen het podium opkomen, al hoop ik van niet want Chisnall maakt op mij een goede indruk. Kan een mooie finale worden als Chisnall zo blijft spelen als de afgelopen wedstrijden.
 
Hoppakkee, 5-2 overwinning, voor de vijfde keer de World Grand Prix gewonnen. Denk wel dat de betere speler uiteindelijk heeft verloren. Voor mijn gevoel, stond Chisnall beter te gooien dan MvG. Maar op de belangrijke momenten, was MvG iedere keer genadeloos. Het grote verschil was dat Chisnall iedere keer niet was open op de echte belangrijke momenten met name in de laatste leg toen beide heren iedere keer op 2-2 stond. Chisnall kwam in set twee al goed weg, maar het kan niet iedere keer goed gaan. Het openen met de eerste pijl van MvG op D20, liep ook voor geen meter. Zou ook wel een verklaring willen horen waarom die iedere keer naar T19 ging, terwijl T20 gewoon dikke prima ging.

Wat een lelijke kut beker's trouwens. Niks beters? Lijken net goedkope vazen van de Marktplaats.

Next > Champions League of Darts. Van Gerwen in poule des doods trouwens met Anderson, Wright en Wade.
 
Michael van Gerwen wint met 10-8 van James Wade in the Champions League of Darts.

Van Gerwen komt 2-4 achter en 7-4 voor. Wade komt terug tot 7-7 en uiteindelijk wordt het 10-8.
 
Michael van Gerwen wint ook van Michael Smith.
10-6

Gary Anderson verliest met 10-9 van James Wade en ligt er al uit. Hij had ook al verloren van Smith met 10-7.
De wedstrijd tussen Van Gerwen en Anderson doet er niet meer toe.
 
Van Gerwen had het nog best lastig tegen Wade. Maar op het eind was die scherp genoeg en won die. Tegen Smith een duidelijke overwinning. Van Gerwen sowieso door naar de halve finale, en Wade en Smith mogen tegen elkaar uitmaken wie er doorgaat met Shrek.

Jammer dat de wedstrijd tussen Van Gerwen en Anderson alleen maar om de eer gaat. Op papier altijd een kraker. Maarja, de een is sowieso door en de ander sowieso uitgeschakeld. Erg jammer. Voor de liefhebbers: als je in de middag live wilt kijken, wordt op BBC uitgezonden.
 
Michael van Gerwen wint met 10-4 van Gary Anderson.
Anderson en Cross hebben allebei hun 3 wedstrijden verloren en liggen eruit.
Van Gerwen moet in de halve finale tegen Price.
 
Terug
Bovenaan Onderaan