Darts

:unsure: Hij zal het kettinkje dan ook wel weer rond de nek van zijn kleinzoon weggegrist hebben. :rolleyes:

Het vervolg van zijn loopbaan zal vermoedelijk nog meer uitlopen op zware nederlagen. Hij zal toch niet echt denken dat hij op het WK zijn afscheid kan hebben. Als hij het al haalt wat ik zeer betwijfel kan hij op het WK alleen maar afgaan. Dit leidt tot niets. Van Barneveld had al eerder moeten stoppen dan had het op een waardige wijze kunnen gebeuren. Hij roept de ellende over zichzelf af.
Die gast heeft een ego van hier tot Metusalem.
 
Raymond van Barneveld heeft zich zaterdag geblameerd in de eerste ronde van Players Championship 9 in Barnsley.
Hij verloor met 6-4 van Gary Eastwood, de nummer 99 van de wereld. :rolleyes:
Van Barneveld speelde een heel matige partij. Hij noteerde een gemiddelde van slechts 80,3 punten per drie pijlen, zijn laagste van dit jaar.

Tsja ... :drool:
 
Zet zichzelf alleen meer en meer voorschut. Stap naar Target die die heeft gemaakt 2 of 3 jaar terug, heeft hem absoluut niet goed gedaan.
 
Lekkere pot van Van Gerwen tegen Smith. 8-3 gewonnen. Staat nog wel altijd een puntje achter op koploper Cross.

Volgende week de kraker trouwens tussen Van Gerwen en Cross om de koppositie. Ben benieuwd. Van Gerwen moet winnen, wilt die de koppositie weer terug pakken van Cross.
 
Laatst bewerkt:
Lekkere pot van Van Gerwen tegen Smith. 8-3 gewonnen. Staat nog wel altijd een puntje achter op koploper Cross.

Volgende week de kraker trouwens tussen Van Gerwen en Cross om de koppositie. Ben benieuwd. Van Gerwen moet winnen, wilt die de koppositie weer terug pakken van Cross.

Geen peil op te trekken op de vorm van MvG of wel? De ene keer prutst ie er op los en gaat ie eraf tegen een of andere laagvlieger, en de andere keer gooit ie fenomenaal zoals deze partij. Beetje constantheid zou hem goed doen.
 
Lekkere pot van Van Gerwen tegen Smith. 8-3 gewonnen. Staat nog wel altijd een puntje achter op koploper Cross.

Volgende week de kraker trouwens tussen Van Gerwen en Cross om de koppositie. Ben benieuwd. Van Gerwen moet winnen, wilt die de koppositie weer terug pakken van Cross.
Die koppositie is toch niet veel waard, ofwel?
 
Die koppositie is toch niet veel waard, ofwel?

Koppositie is wel degelijk wel wat waard. Bonus van 25k bijvoorbeeld, en de nummer 1 speelt tegen de nummer 4 in de play-offs. Ongeacht het resultaat tussen Cross en Van Gerwen, zie ik beide mannen wel in de play-offs terecht komen. Het wordt alleen spannend tussen de rest om plek 3 en 4.

Geen peil op te trekken op de vorm van MvG of wel? De ene keer prutst ie er op los en gaat ie eraf tegen een of andere laagvlieger, en de andere keer gooit ie fenomenaal zoals deze partij. Beetje constantheid zou hem goed doen.

Is inderdaad bezig aan een iets vreemde Premier League. Kansloos verloren tegen Wade bijvoorbeeld, tegen Gurney ook verrassend onderuit, tegen 'contender' John Henderson speelt die gelijk, tegen Price ook gelijk wat je niet verwacht en hij had hem ook bijna verloren ook, en de andere weken speelt die dan weer fenomenaal zoals een 7-1, 7-1, 7-1, 7-3 overwinning tegen Cross, Barney, Wright en Smith. Tussendoor vloog die er wel vroeg uit in de tweede Euro Tour met 108 gemiddeld, terwijl zijn tegenstander 100% 6/6 op zijn dubbels was. Gevalletje van pech dat die net een tegenstander trof die niet kon missen op de dubbels, kan gebeuren.
 
een 9darter lijkt moeilijk, maar wist je dat er 3944 manieren zijn om tot een 9 darter te komen?
D2p9UKLX4AAGvfi.jpg
 
Ik ben in een grijs verleden een keer tot 7 perfect darts gekomen. Daar was ik erg blij mee.
Zo blij dat ik de leg en de wedstrijd verloor doordat ik daarna werkelijk niets meer gooide.
Dat is al een flink eind, netjes.. Had je misschien toch mee door moeten gaan. Daar kun je nog best wat centjes mee verdienen :)

Helaas blijft het bij mij bij losse 180-ers.
 
Dat is al een flink eind, netjes.. Had je misschien toch mee door moeten gaan. Daar kun je nog best wat centjes mee verdienen :)

Helaas blijft het bij mij bij losse 180-ers.

Als je ziet wat voor bizarre bedragen je tegenwoordig kan winnen in het huidige darts. Nou....

Ff terug komen op vorig week donderdag tussen de kraker Van Gerwen vs Cross, wat eigenlijk nooit een wedstrijd was. Cross gaf wederom niet thuis en Van Gerwen speelde gewoon weer uitstekend. Koppositie weer terug en ik verwacht dat die dat ook niet uit handen gaat geven, al gaat die het denk ik wel moeilijk krijgen tegen Wade donderdag. In het eerste deel, verloor die fors van Wade en Wade is in aardige vorm.

Tussendoor heeft Van Gerwen vandaag zijn tweede Euro Tour van dit jaar gewonnen, zijn zesde titel dit jaar. Wederom gehakt gemaakt van Cross in de halve finale, en in de finale won die moeiteloos van Whitlock. Had het alleen lastig met zichzelf in de kwartfinale. Maar verder een oké toernooi gespeeld.
 
Michael van Gerwen - James Wade 7-7
Van Gerwen stond met 7-5 achter.

Cross speelt ook met 7-7 gelijk tegen Price.
Michael van Gerwen blijft dus koploper met 1 punt voor op Cross.
 
Terug
Bovenaan Onderaan