Darts

Leuk om nog eens terug te kijken. Het begin van Barney.

 

Haha heerlijk. Goud, toen nog met haar.

Trouwens. Ik zat gisteren ff te kijken naar de BDO Lakeside, maar pffff. Ik schrik toch wel hoor van het niveau daar. Gasten lopen rond de 85 gemiddeld te gooien. Geen wonder dat Durrant bij de BDO blijft, om ff paar Lakeside titels te pakken, want dat is de enige speler die nog een normale niveau haalt. Zelfs paar keer boven de 100 gemiddelde op de Grand Slam of Darts. Ga de Lakeside ook niet echt volgen. Misschien dat ik de halve finale's en finale ga kijken.
 
Haha heerlijk. Goud, toen nog met haar.

Trouwens. Ik zat gisteren ff te kijken naar de BDO Lakeside, maar pffff. Ik schrik toch wel hoor van het niveau daar. Gasten lopen rond de 85 gemiddeld te gooien. Geen wonder dat Durrant bij de BDO blijft, om ff paar Lakeside titels te pakken, want dat is de enige speler die nog een normale niveau haalt. Zelfs paar keer boven de 100 gemiddelde op de Grand Slam of Darts. Ga de Lakeside ook niet echt volgen. Misschien dat ik de halve finale's en finale ga kijken.

BDO Lakeside is vergane glorie. Heel lang geleden was dit nog het WK. Nu is het een derderangs toernooi in de marge.
 
Zielig van de PDC dat ze Barney - MVG weer in Ahoy tegenover elkaar laten spelen, en dan ook nog is op Judgement Night.

Vorig jaar stonden ze ook tegenover elkaar en daar waren ze allebei niet blij mee, Barney helemaal niet en het publiek ook niet, en toch doen ze het weer. Ik bedoel, het is zo awkward voor allebei om tegen elkaar te spelen en dan ook nog is in Ahoy. Nu gaan ze logischerwijze Barney meer steunen, omdat Barney er volgend jaar mee kapt, maar dat verdient MVG ook weer niet.

Ook jammer dat Anderson niet tegen Price speelt in Glasgow, na de gebeurtenissen in de finale op de Grand Slam of Darts.
 
V Gerwen is hard op weg naar zijn 5e Masters titel op rij, 7-3 voor tegen Wade in de finale. 2e break door n 170 finish :)
 
Geen Gary Anderson in de Premier League, teruggetrokken vanwege een rugblessure. Zonde, dat is zo beetje de enige die Van Gerwen een wedstrijd kan geven, als die zijn E-game speelt.

Aparte beslissing van de PDC, om hem dan te vervangen voor 9(!) spelers, die 1 keertje mogen spelen. Onder andere De Zwaan mag in Rotterdam spelen, en Van Gerwen speelt tegen John Henderson in Schotland, en Van Barneveld in Duitsland tegen Max Hopp. Zelfs Glen Durrant, de nieuweling mag voor 1 keer opdagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan