Darts

Finalewaardige partij Clayton - Smith. Beide heren ook sportief na sommige finishes. Was een latertje maar de moeite waard.
Had gehoopt op Clayton omdat deze iets stabieler is. Zie Smith vaker offdays hebben. Hopelijk niet tegen Price.
 
Peter Wright wint nipt met 5-4 van Callan Rydz en staat in de halve finale tegen Gary Anderson.
 
Die Rydz stond me wel een partijtje te finishen, zeg. Met name aan het begin van de wedstrijd.
Het was een mooie wedstrijd. Peter Wright had het heel moeilijk en gooide in het begin van de wedstrijd in zijn eigen legs
geen enkele dubbel raak. Het scheelde niet veel of hij was hier gesneuveld. Rydz gooide uitgerekende in de laatste leg van de wedstrijd
zijn slechtste leg.
 
1 speler die de beste speler van dit jaar naar huis stuurt ( Clayton ) & de nummer 1 van de wereld Price. Gigantisch knap van Smith. Doodzonde dat die jongen nog altijd geen major toernooi heeft gewonnen. Veel te goed voor. Misschien wordt dit zijn WK wel.
 
Michael Smith wint met 5-4 van Gerwyn Price en gaat naar de halve finale. :D

Price - Smith 4-5
44.44% (16/36) Checkouts 51.16% (22/43)
141 Hoogste checkout 130
99.57 Gemiddelden (3 darts) 101.94
16 Legs gewonnen 22

Hier word ik blij van. Gun het Smith ook ontzettend. Blij dat ie het kon waarmaken.
 
Gerwyn Price gooit een 9-darter.
Ik heb altijd het gevoel dat de speler die een 9-darter gooit de wedstrijd verliest. Behalve die jonge gozer die dat in de laatste leg van de wedstrijd deed.
1 speler die de beste speler van dit jaar naar huis stuurt ( Clayton ) & de nummer 1 van de wereld Price. Gigantisch knap van Smith. Doodzonde dat die jongen nog altijd geen major toernooi heeft gewonnen. Veel te goed voor. Misschien wordt dit zijn WK wel.
Hij zou zo de titel wel verdienen. Eerst Wade maar eens verslaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan