Darts

v Gerwen wint de players Champions, hij moest diep gaan maar hij wint!!

Hele mooie overwinning. Moest inderdaad diep gaan want King stond ook super goed te spelen. Van Gerwen kon hem maar niet afschudden en een paar monsters finishes van Van Gerwen waren echt nodig. Nogmaals de bevestiging dat die weer op de weg terug is. Op de Grand Slam of Darts, had die natuurlijk van Whitlock moeten winnen toen die 8 matchdarts kreeg. Trekt de lijn nu door naar de Players Champs en nu wint die het toernooi met erg goed spel. Toch wel lekker dat je van spelers als Clayton, Price en King wint. Allemaal tegenstander's waar die 3 maanden geleden simpel van verloor.

Zijn dramatische jaar ooit sinds die nummer 1 van de wereld is, maar toch 2 major's gewonnen en nu komt het WK er ook aan. Het zal wat zijn als die die ook wint en waarom niet? Op tijd weer in vorm gekomen en iedereen moet weer met Van Gerwen rekening mee houden.
 

Aan de ene kant mooi, t is nu zo sfeerloos. Of t verstandig is, ach daar nemen ze wel vaker vreemde besluiten #Brexit.
"De tickets komen alleen beschikbaar voor menen uit bepaalde delen van het Verenigd Koninkrijk, waar de verspreiding van het coronavirus het laagst is."

:unsure: En die mensen reizen dan naar Londen gaan de hele stad door en verblijven daar in hotels. :rolleyes: :maniac:
En nemen vervolgens Corona mee naar de gebieden waar nu de verspreiding het laagst is. :FP: :lmao:
 
Voor hen die -net als ik- moesten googelen wat die mafkees nou weer had verzonnen, de visuele prikkel die je wist dat zou komen

0q9OgXk.jpg


Ik vind het wel grappig dat die man zichzelf niet zo serieus neemt als die dikke centenbak, Van Gerwen.
 
Voor hen die -net als ik- moesten googelen wat die mafkees nou weer had verzonnen, de visuele prikkel die je wist dat zou komen

0q9OgXk.jpg


Ik vind het wel grappig dat die man zichzelf niet zo serieus neemt als die dikke centenbak, Van Gerwen.
Darten hangt tussen sport en vermaak in, dat snapt hij goed
 
Aubergenius wordt momenteel afgemaakt door een 18-jarige Engelse jeugdwereldkampioen. Die ook zo'n 109 gemiddeld gooit :eek:
 
Dirk van Duijvenbode wint alsnog met 3-2. Hij wint 9 legs op rij.
Volgende ronde tegen Rob Cross.
 
Ja, 2-0 in sets en 1-0 in legs achter, maar daarna 9 legs op rij gewonnen. Die jonge jongen stortte in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan