Dante Rigo (M)

Ene peter van der zwam heeft een krantenartikel over Rigo op twitter geplaatst.
Elfrink heeft t geretweet, zodoende zag ik het.
Aardig artikel. Zou het talent er nu eindelijk uit gaan komen de 2e helft van t seizoen?

Edit: regels er op nagelezen. Mag er niet naar linken. Maar via twitter elfrink dus te vinden, voor geïnteresseerden
 
Ene peter van der zwam heeft een krantenartikel over Rigo op twitter geplaatst.
Elfrink heeft t geretweet, zodoende zag ik het.
Aardig artikel. Zou het talent er nu eindelijk uit gaan komen de 2e helft van t seizoen?

Edit: regels er op nagelezen. Mag er niet naar linken. Maar via twitter elfrink dus te vinden, voor geïnteresseerden
Nou, wie weet...... Ik zie het echter niet meer gebeuren bij PSV.
 
Ene peter van der zwam heeft een krantenartikel over Rigo op twitter geplaatst.
Elfrink heeft t geretweet, zodoende zag ik het.
Aardig artikel. Zou het talent er nu eindelijk uit gaan komen de 2e helft van t seizoen?

Edit: regels er op nagelezen. Mag er niet naar linken. Maar via twitter elfrink dus te vinden, voor geïnteresseerden

De Tweet kan je wel plaatsen:

 

Rigo wordt dus weer verhuurd. Ik had liever dat hij verkocht werd, maar ja..
Ik zie hem niet meer aanhaken bij PSV1. Heeft een contract tot 2022, dus als hij nu even de sterren van de hemel speelt daar, kan hij misschien met een leuk prijsje verkocht worden.

1 november is PSV - ADO Den Haag. Zal je net zien dat hij dan de sterren van de hemel speelt en PSV de das omdoet. :cautious: Of zal in deal afgesproken zijn dat hij dan niet meespeelt? :sneaky:
 
1 november is PSV - ADO Den Haag. Zal je net zien dat hij dan de sterren van de hemel speelt en PSV de das omdoet. :cautious: Of zal in deal afgesproken zijn dat hij dan niet meespeelt? :sneaky:
Ik denk niet dat zulke deals toegestaan zijn in Nederland, maar ik kan me vergissen. Ik ben hier ook bang voor. Nou ja, bang, we moeten hoe dan ook winnen van Ado.
 
Ik denk niet dat zulke deals toegestaan zijn in Nederland, maar ik kan me vergissen. Ik ben hier ook bang voor. Nou ja, bang, we moeten hoe dan ook winnen van Ado.

Het zijn mondelinge deals. Onderonsjes. in het verleden wel vaker toegepast. Een paar dagen voor de wedstrijd krijgt een speler dan ergens een "pijntje" waardoor hij niet kan spelen.
 
Zat even te kijken, maar heeft al sinds 23 december niet meer gespeeld. Mag die gast nog bij Jong PSV spelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan