Dante Rigo (M)

Dante Rigo is verhuurd aan Sparta om veel speeltijd in de eredivisie te gaan krijgen.

Vandaag heeft hij de hele wedstrijd op de bank gezeten. :rolleyes:

04-08-19 Feyenoord - Sparta ... zonder speelminuten bij de selectie
09-08-19 VVV - Sparta 1-4 ... 1 minuut
17-08-19 ADO Den Haag - Sparta ... 3 minuten
25-08-19 PEC Zwolle - Sparta ... zonder speelminuten bij de selectie

Tsja ... :sleep:
 
Dante Rigo is verhuurd aan Sparta om veel speeltijd in de eredivisie te gaan krijgen.

Vandaag heeft hij de hele wedstrijd op de bank gezeten. :rolleyes:

04-08-19 Feyenoord - Sparta ... zonder speelminuten bij de selectie
09-08-19 VVV - Sparta 1-4 ... 1 minuut
17-08-19 ADO Den Haag - Sparta ... 3 minuten
25-08-19 PEC Zwolle - Sparta ... zonder speelminuten bij de selectie

Tsja ... :sleep:
Gaat hem niet worden, talent is leuk maar ontwikkeling is maatgevend
 
Dante Rigo is verhuurd aan Sparta om veel speeltijd in de eredivisie te gaan krijgen.

Vandaag heeft hij de hele wedstrijd op de bank gezeten. :rolleyes:

04-08-19 Feyenoord - Sparta ... zonder speelminuten bij de selectie
09-08-19 VVV - Sparta 1-4 ... 1 minuut
17-08-19 ADO Den Haag - Sparta ... 3 minuten
25-08-19 PEC Zwolle - Sparta ... zonder speelminuten bij de selectie

Tsja ... :sleep:

Dat is inderdaad weinig maar om naar 4 wedstrijden al een definitieve balans op te maken is ook wel erg vroeg.
De winterstop is mijn inziens een beter moment voor dit soort statistieken.
 
Dat is inderdaad weinig maar om naar 4 wedstrijden al een definitieve balans op te maken is ook wel erg vroeg.
De winterstop is mijn inziens een beter moment voor dit soort statistieken.

Het is ook geen definitieve balans, maar een tussenbalans. En voorlopig ziet het er niet best uit qua speeltijd.
 
Verhuurd aan de verkeerde club. Als je dan een jong elftal hebt in de kkd gebruik dat dan voor "natural progression". Dus niet voor 2-3 grote talenten! Eens heeft de leiding gemeld dat ze juist niet wilden dat JPSV kampioen zou worden. Terwijl ze naar mijn idee daar juist op hoger niveau moeten leren om voor het kampioenschap te strijden. Zo worden ze ook intressanter voor andere clubs mochten ze door PSV 1 niet goed genoeg worden gevonden. Dan moet je gewoon een talentvolle basis van 13-14 man voor hebben. En dan niet met spelers als Soulas en Teze aankomen (niet goed genoeg). Want werkelijk waar wie staat er op dit moment klaar in Jong klaar om in 1 te spelen? Juist niemand! Kap gewoon met die onzin want de verhuurde spelers waren ook de enigen die maar een beetje kans maakten op wat minuten.
 
Verhuurd aan de verkeerde club. Als je dan een jong elftal hebt in de kkd gebruik dat dan voor "natural progression". Dus niet voor 2-3 grote talenten! Eens heeft de leiding gemeld dat ze juist niet wilden dat JPSV kampioen zou worden. Terwijl ze naar mijn idee daar juist op hoger niveau moeten leren om voor het kampioenschap te strijden. Zo worden ze ook intressanter voor andere clubs mochten ze door PSV 1 niet goed genoeg worden gevonden. Dan moet je gewoon een talentvolle basis van 13-14 man voor hebben. En dan niet met spelers als Soulas en Teze aankomen (niet goed genoeg). Want werkelijk waar wie staat er op dit moment klaar in Jong klaar om in 1 te spelen? Juist niemand! Kap gewoon met die onzin want de verhuurde spelers waren ook de enigen die maar een beetje kans maakten op wat minuten.
Volgens mij bewijst de doorstroom juist dat het spelen in de KKD voor JPSV (en PSV1) baat heeft. Het spelen tegen andere jeugdteams leverde juist te weinig weerstand op.

De verhuur van Lammers laat zien dat ook verhuur iets op kan leveren. Maar dan moet de speler natuurlijk wel regelmatig spelen. Bij bijv. Mauro lijkt dit wel te lukken. De vraag is of Piroe (veel concurrentie) en Rigo (kwaliteit?) wel veel aan spelen gaan toekomen bij Sparta. Sparta is ook nog eens een degradatiekandidaat, waar vaak een ander voetbal gespeeld wordt of andere belangen heersen.
 
Van Aads top talenten show naar bankzitter bij Sparta. Als het niet al duidelijk was dan is dat het nu wel dat deze jongen het niet meer gaat redden bij PSV.
 
Van Aads top talenten show naar bankzitter bij Sparta. Als het niet al duidelijk was dan is dat het nu wel dat deze jongen het niet meer gaat redden bij PSV.
Ik heb altijd gezegd dat hij tekort komt voor PSV. Zo ook Gudmondsson en Mauro. Als Rigo zelfs bij Sparta niet meekan, is het al helemaal niets voor PSV.
 
Wat een verrassing, weer een Belgisch talent van PSV die het niet redt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan