Dante Rigo (M)

Is de tegenstand bij O19 dan hoger?

Nee, maar ik bedoel dat ze sneller mee moeten trainen bij PSV-1 en sneller in PSV-1 moeten starten en niet eerst een jaar afstompen in het hotseknots van de JL.
Niet alleen door de tegenstander, maar ook door de eigen ploeg.
Types als Rigo kunnen passes geven die Lozano zeer waarschijnlijk wel begrijpt.

(hahaha, eigenlijk precies wat Ongezouten schrijft, lees ik nu pas!)

Voor gasten a la Hendrix is jong PSV wel goed, die knokken zich uiteindelijk wel naar boven.
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar ik bedoel dat ze sneller mee moeten trainen bij PSV-1 en sneller in PSV-1 moeten starten en niet eerst een jaar afstompen in het hotseknots van de JL.

Ik had het ook niet over 1 seizoen, enkel een wedstrijd of 5 a 6 op rij, kan de speler vormbehoud tonen (of juist niet). Vanuit O19 direct in het eerste blijf ik oppertuun vinden. Probleem bij ons PSV lijkt mij ook meer de doorstroming uberhaupt van de parels bij O19, die worden deels gedwarsboomt door de middelmaat bij JPSV. Daar moeten we m.i. wel zsm vanaf, goed genoeg is oud genoeg, maar wat mij betreft wel met een kleine tussenstap. Ook ter bescherming van de spelers zelf, we zijn immers niet die stomme klub die 10x per jaar de nieuwe Cruijff presenteerd om m daarna te dumpen.
 
[h=1]Dante Rigo; ‘Ik weet niet of ik zo lang geduldig kan blijven’[/h] Rigo vraagt zich hardop af of hij het geduld heeft om nog jarenlang te wachten op zijn doorbraak. De achttienjarige Belg zegt dat in een interview met ELF Voetbal. “Ik ben een geduldig persoon, maar wel met grenzen. En als die grens bereikt is durf ik dat ook aan te geven. Zo steek ik in elkaar. Ik kijk bewust niet naar eventuele aankopen van PSV. Als ze een concurrent voor mijn positie halen: prima. Ik richt me op mijn eigen ontwikkeling. Die moet goed zijn.”

:unsure:Gooi maar voor de leeuwen die jonge gasten. Laat ze zich maar bewijzen. :re: Voor je het weet zijn ze al weg. :shifty:
 
[h=1]Dante Rigo; ‘Ik weet niet of ik zo lang geduldig kan blijven’[/h] Rigo vraagt zich hardop af of hij het geduld heeft om nog jarenlang te wachten op zijn doorbraak. De achttienjarige Belg zegt dat in een interview met ELF Voetbal. “Ik ben een geduldig persoon, maar wel met grenzen. En als die grens bereikt is durf ik dat ook aan te geven. Zo steek ik in elkaar. Ik kijk bewust niet naar eventuele aankopen van PSV. Als ze een concurrent voor mijn positie halen: prima. Ik richt me op mijn eigen ontwikkeling. Die moet goed zijn.”

:unsure:Gooi maar voor de leeuwen die jonge gasten. Laat ze zich maar bewijzen. :re: Voor je het weet zijn ze al weg. :shifty:

Ben ik het ook mee eens, dit jaar zijn er weinig excuses meer om ze niet te laten spelen. Binnenkort in de beker tegen Putten in ieder geval een mooie kans.
 
Hij is tenslotte al 18 en laat wekelijks bij Jong PSV zien dat hij een geweldig talent is...

Wat is er toch mis met de mentaliteit bij PSV? Zelfs in de jeugdopleiding lopen dit soort arrogante watjes zonder enige zelfreflectie rond.
 
Hij is tenslotte al 18 en laat wekelijks bij Jong PSV zien dat hij een geweldig talent is...

Wat is er toch mis met de mentaliteit bij PSV? Zelfs in de jeugdopleiding lopen dit soort arrogante watjes zonder enige zelfreflectie rond.

Ik vind hem ook niet zo geweldig.
 
Hij is tenslotte al 18 en laat wekelijks bij Jong PSV zien dat hij een geweldig talent is...

Wat is er toch mis met de mentaliteit bij PSVNederlanders? Zelfs in de jeugdopleiding lopen dit soort arrogante watjes zonder enige zelfreflectie rond.

Heb m even verbeterd, is niet alleen bij ons. Is niet alleen in het voetbal.
 
Tot nu toe wel de grootste deceptie van de jeugdopleiding. Real en Barca zouden al klaar voor hem staan. Het zou mij verbazen als hij over twee jaar nog betaald voetbal speelt.
 
Buiten dat Rigo een Belg is :D

Maar Der Muzikant , hoezo is dit eigenlijk arrogant? Hij zegt dat er grenzen zijn, lijkt me heel normaal.

Als je in iedere oefenwedstrijd met het eerste zo door het ijs zakt, dan is enige nederigheid op z'n plaats. Zeker aangezien hij zijn belofte zelfs niet bij Jong PSV kan inlossen.

Pisventje is net 18 en heeft nog niks laten zien en tevens zijn kansen niet gepakt toen hij die kreeg. 'Ik weet niet of ik zo lang geduldig kan blijven'... Ik zou 'm dit seizoen geen seconde meer bij het eerste laten. Snotjong.
 
Wat ik van hem gezien heb, doet niet denken aan het grote talent, waarover eerder gesproken werd.
 
Tis gewoon een Belgisch 2e rangs talent zoals al die anderen 350 Belgische talentjes van PSV die nooit geslaagd zijn hier. Opdoeken die scouting.
 
Moeten voetballers zichzelf aanmelden dan? ;)

Nee, je moet óf je scouting vervangen of niet meer in België scouten. Dit is gewoon echt tien keer niks. Van Funso Ojo tot Stijn Wuytens, en van Arne Nilis tot deze klagende snotneus.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als je in iedere oefenwedstrijd met het eerste zo door het ijs zakt, dan is enige nederigheid op z'n plaats. Zeker aangezien hij zijn belofte zelfs niet bij Jong PSV kan inlossen.

Pisventje is net 18 en heeft nog niks laten zien en tevens zijn kansen niet gepakt toen hij die kreeg. 'Ik weet niet of ik zo lang geduldig kan blijven'... Ik zou 'm dit seizoen geen seconde meer bij het eerste laten. Snotjong.
In de inleiding van het 'artikel' gaat het over jarenlang. 'Zo lang' duidt dus waarschijnlijk op meerdere jaren, het lijkt me logisch dat hij niet jarenlang wil wachten tot zijn doorbraak.
 
Laatst bewerkt:
Sowieso valt er weinig negatiefs te zeggen over de mentaliteit van Rigo. Heel gedisiciplineerd en heeft er alles voor over om het eerste van PSV te halen blijkt uit een interview met zijn ouders. Denk dat er niet veel zijn zoals hij. Die gun ik het toch wat net meer dan die gasten die maar wat lopen te lantefanteren.
 
In de inleiding van het 'artikel' gaat het over jarenlang. 'Zo lang' duidt dus waarschijnlijk op meerdere jaren, het lijkt me logisch dat hij niet jarenlang wil wachten tot zijn doorbraak.

Jarenlang? Hij is net 18...
 
Terug
Bovenaan Onderaan