Dante Rigo (M)

Tja, ik zie het niet in de wedstrijden die hij in PSV1 speelt. Jammer, er waren altijd goede verhalen over hem in de Belgische jeugdteams.
 
Niet echt meer zijn kansen gehad maar heeft ook niet slecht gespeeld. Het knappe doelpunt in Sittard had heel belangrijk kunnen zijn voor het kampioenschap. Na de heiligverklaring van Rosario, het aantrekken van Guti en de opkomst van Sadilek is hij op een zijspoor geraakt.
 
Niet echt meer zijn kansen gehad maar heeft ook niet slecht gespeeld. Het knappe doelpunt in Sittard had heel belangrijk kunnen zijn voor het kampioenschap. Na de heiligverklaring van Rosario, het aantrekken van Guti en de opkomst van Sadilek is hij op een zijspoor geraakt.

Misschien was hij ook niet beter dan die 3.

Vraag me af of Rigo het niveau dat nodig is ooit gaat halen en vraag me ook af of een jaar Sparta daar antwoord op gaat geven. Leuk voor hem dat hij 'n jaar gaat spelen bij Sparta, hopelijk speelt 'ie zich daar in de kijker.
 
En een slechte zaak dat ze zo vroeg in het transferwindow al verhuurd worden. Zorg ervoor dat eerst je eigen selectie op orde is voordat je gaat verhuren.
Ik kan me bedorven eieren wel bewaren totdat ik nieuwe heb gekocht, maar ga ze zowiezo niet opeten.
 
Ik vind het een slechte zaak dat ze niet rijp zijn om in PSV 1 te spelen.
En dat PSV 1 niveau zal hij nooit halen. Nu Ramselaar, Luckassen, Sainsbury, Viergever,na de verhuur Mauro, nog slijten, en het ziet er al iets beter uit...Lozano lijkt nu snel verkocht te gaan worden, en dan alles op alles zetten om Lyanco & Alvarez vast te leggen.
 
En dat PSV 1 niveau zal hij nooit halen. Nu Ramselaar, Luckassen, Sainsbury, Viergever,na de verhuur Mauro, nog slijten, en het ziet er al iets beter uit...Lozano lijkt nu snel verkocht te gaan worden, en dan alles op alles zetten om Lyanco & Alvarez vast te leggen.
We strooien hier weer met namen , waarvan we niets weten. Alles wat anders is en van ver komt wordt al bewierookt voordat ze ook maar een trap tegen de bal hebben gegeven bij PSV. PSV heeft al veel ervaring met het kopen van "toppers" voor miljoenen euro's, maar stellen ze daarna niet meer op. Hoe zit dat met Lyanco en Alvarez ?????
 
We strooien hier weer met namen , waarvan we niets weten. Alles wat anders is en van ver komt wordt al bewierookt voordat ze ook maar een trap tegen de bal hebben gegeven bij PSV. PSV heeft al veel ervaring met het kopen van "toppers" voor miljoenen euro's, maar stellen ze daarna niet meer op. Hoe zit dat met Lyanco en Alvarez ?????

Het blijft een gok, altijd, maar ik heb er op basis van de berichtgeven meer vertrouwen in dan de meeste Eredivisiespelers. Er loopt gewoon bar weinig rond in de Eredivisie waar PSV iets mee zou kunnen. Met 'n beetje geluk vind je iemand die over 'n paar jaar mee kan, maar iemand die er direct staat...

Zie er maar weinig. Verschil tussen Ajax/PSV en de rest was vorig seizoen levensgroot. Denk dat je zelfs voor de meeste spelers van de nummer 3 de handen al niet op elkaar krijgt. Je komt dan ook al snel uit bij spelers die door buitenlandse topclubs verhuurd zijn aan een Eredivisieclub, zoals Odegaard.

Er is ook wel een lijstje te maken van spelers van dichtbij waar de portemonnee voor is getrokken, maar die bar weinig hebben gebracht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan