Dante Rigo (M)

Juve schijnt al op hem te azen, ze wachten af op zijn eerste optreden in het eerste. Als dit echt zo'n groot talent is hoop ik dat PSV wat slimmer is geworden, niet dat deze jonge al weer veel te vroeg PSV verlaat, speelt vanaf de E-tjes al bij PSV

Zo lang?? :shifty:
 

Viel me bij de Otten-Cup ook al op ja, haha. Ik ben er nog niet uit waar ik me meer aan erger: de interviews van Cocu die nooit iets vertelt wat we nog niet wisten, de interviews van Memphis die eigenlijk wat extra tijd nodig heeft de antwoord te kunnen bevragen of spelers als Rigo en Peijnenburg die nog geen mediatraining hebben gehad :D
 
Ik geloof niet dat de mediatraining veel zal helpen bij dit soort jongens. Je hebt je communicatieve vaardigheden van huis uit meegekregen of niet. Meestal remt de mediatraining juist diegene die een leuke babbel hebben door standaardantwoorden er in te slijpen.
 
Azijnpissers :) Die jongen praat toch prima?
 
Laten we allemaal heel blij zijn dat deze jongen bij PSV speelt en waarschijnlijk een contract gaat tekenen als hij 18 is.
Wat een talent! :supp:
 
Moderators, Rigo mag overgeheveld worden naar de PSV 1 selectie ;) Hij is in de voorbereidingen definitief doorgeschoven. Hij wordt al jarenlang gezien als één van onze grootste talenten. Voor zo'n groot talent vind ik het wel apart dat hij nog niet heeft meegespeeld bij PSV 1. Over een paar maanden is hij alweer 19. Alweer omdat de echt grote talenten meestal op hun 17e debuteren. Maar goed basis van wat beelden ziet het er wel goed uit hoor. Maar ik vind dat hij dat best al mag laten zien aankomend seizoen bij zijn invalbeurten. Heb zijn statistieken gecheckt, zou al 23 wedstrijden bij Jong PSV gespeeld hebben. Wie heeft hem regelmatig zien spelen en wat is jouw indruk geweest? PSVEindhoven zal vast een fervente volger zijn van Jong PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Laatst in een oefenwedstrijd vond ik hem matig. Sterk aan de bal, al was hij wat onwennig. Maar fysiek was het niks.
 
Laatst in een oefenwedstrijd vond ik hem matig. Sterk aan de bal, al was hij wat onwennig. Maar fysiek was het niks.

Vond ik ook. Zelfs bij/tijdens zijn leeftijdsgenoten was dat al. Maar wel veel inzicht. Beetje als Pirlo. Die moest ook de duels niet in.
Lijkt wat traag in de handelingssnelheid: daarom wél opstellen, anders leert-ie het nooit.
 
Laatst bewerkt:
Moderators, Rigo mag overgeheveld worden naar de PSV 1 selectie ;) Hij is in de voorbereidingen definitief doorgeschoven. Hij wordt al jarenlang gezien als één van onze grootste talenten. Voor zo'n groot talent vind ik het wel apart dat hij nog niet heeft meegespeeld bij PSV 1. Over een paar maanden is hij alweer 19. Alweer omdat de echt grote talenten meestal op hun 17e debuteren. Maar goed basis van wat beelden ziet het er wel goed uit hoor. Maar ik vind dat hij dat best al mag laten zien aankomend seizoen bij zijn invalbeurten. Heb zijn statistieken gecheckt, zou al 23 wedstrijden bij Jong PSV gespeeld hebben. Wie heeft hem regelmatig zien spelen en wat is jouw indruk geweest? PSVEindhoven zal vast een fervente volger zijn van Jong PSV.

Geen enkele Belg uit de opleiding van PSV, en dat zijn er echt tientallen geweest, hebben laten zien dat de scouts van PSV maar ook de trainers die deze jongens jaar in jaar uit lieten doorgaan naar de hogere elftallen, het goed hebben gezien. Ik heb ook daarom nooit mijn hoop gevestigd op hem of die Daniels oid. De beste Belgen gingen eerst naar Ajax en later naar de buitenlandse clubs. PSV heeft al sinds 15 jaar derderangstalenten uit België in de opleiding. Maar dat geldt ook voor de overige buitenlandse talenten a la Ritzmaier en de Balkan jongens....
 
Geen enkele Belg uit de opleiding van PSV, en dat zijn er echt tientallen geweest, hebben laten zien dat de scouts van PSV maar ook de trainers die deze jongens jaar in jaar uit lieten doorgaan naar de hogere elftallen, het goed hebben gezien. Ik heb ook daarom nooit mijn hoop gevestigd op hem of die Daniels oid. De beste Belgen gingen eerst naar Ajax en later naar de buitenlandse clubs. PSV heeft al sinds 15 jaar derderangstalenten uit België in de opleiding. Maar dat geldt ook voor de overige buitenlandse talenten a la Ritzmaier en de Balkan jongens....

Hij heeft wel bij alle vertegenwoordigende elftallen gespeeld van België. Bij WK -17 in de kwartfinale zelfs bepalend geweest. Het zegt natuurlijk niet alles, maar België heeft heel talentvolle jeugdelftallen. Hopen dat Rigo eindelijk de ban breekt. Maar het is inderdaad treurig gesteld met de jonge buitenlandse talenten die worden ingekocht voor de jeugdopleiding. Denk dat er minder dan een procent is doorgestroomd naar PSV 1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan