Danny Wintjens (DM) - Gehuurd van VVV-Venlo

De tweede keeper van VVV willen we halen.. Ik kan niet anders concluderen dan dat dit complete waanzin is. We hebben een derde keeper alleen nodig bij blessure van de eerste (twee) keeper(s). Waarom niet J Betrams in dat geval doorschuven en van Osch gewoon in de JL laten spelen.
 
De tweede keeper van VVV willen we halen.. Ik kan niet anders concluderen dan dat dit complete waanzin is. We hebben een derde keeper alleen nodig bij blessure van de eerste (twee) keeper(s). Waarom niet J Betrams in dat geval doorschuven en van Osch gewoon in de JL laten spelen.

Precies.
 
Bij uitbreiding van het Philips Stadion en/of de Herdgang kan hij PSV tevens voorzien van bouwkundig advies. Deze gozer heeft namelijk een eigen bedrijf op het gebied van bouwkunde.

Nogmaals, deze gozer zal met name actief zijn met zijn pen en sommige die echt niets te doen hebben zullen hem mogelijk zien in wedstrijden van Jong PSV.
 
De tweede keeper van VVV willen we halen.. Ik kan niet anders concluderen dan dat dit complete waanzin is. We hebben een derde keeper alleen nodig bij blessure van de eerste (twee) keeper(s). Waarom niet J Betrams in dat geval doorschuven en van Osch gewoon in de JL laten spelen.

Dan staat Betrams toch een half jaar stil
 
Wintjens.... Ik weet al welke naam er op Bouterbaas' volgende clubshirt komt te staan. (Y)
 
Voor een derde keeper hoef je geen Neuer te halen.

Nee, maar ik zou het wel op prijs stellen als daar een keeper stond op wie je vertrouwen, mocht er iets met Zoet en Pasveer gebeuren. Nou zal het zover niet komen, maar met alle respect als je een keepersduel met Niki Mäenpää niet kan winnen, ben je in mijn ogen niet geschikt voor PSV. Wintjens is een leuke keeper voor in de Jupiler League niet meer niet minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan