Danny Wintjens (DM) - Gehuurd van VVV-Venlo

Ik gok erop dat PSV.nl volgend jaar niet meer met de website van het jaar prijs in hun categorie aan de haal gaat. ook niet eens meer een directe link naar het officiële forum :bye:

Dat was afgelopen jaar ook niet.
En daarnaast, denk jij dat mensen een site afkeuren omdat er een foto wat minder is bijgewerkt van Wintjens (wie??) Ik vind het echt een hele vooruitgang. Ziet er veel strakker uit.
 
Ik heb me niet echt in de doelmannen verdiept maar volgens Wikipedia hebben we Jesse Bertrams (22) Nigel Bertrams (21), De La Paz (20), Pasveer (32) en Zoet(24).
Aan de leeftijd zal het niet zo zeer liggen voor in een Jupiler League. U19 heeft volgens de website van JPSV ook drie keepers, misschien had er daar één van naar JPSV kunnen gaan en dan was het probleempje voor het grote mannen voetbal ongeveer opgelost?
Of zou er dan een jonge speler voor de jongeren elftallen bij moeten?

Ik weet niet 100% zeker hoe dit bij psv is maar doorgaans hebben de hoogste elftallen 2 keepers als eis. Als er een oudere keeper langdurig wegvalt kun je doorschuiven maar ergens komt er een elftal natuurlijk een keeper te kort (hetzij een basiskeeper hetzij een wisselkeeper). Niet erg in geval van een kleine blessure of een schorsing maar wel als je al weet dat het minimaal 6 maanden zal zijn w.o. de eindfase van de competities.

Het is niet voor niets dat ze "maar" een half jaar huren. In de zomer weten ze hoe het staat met de blessure van Bertrams en kunnen ze in de zomerstop de boel rustiger bekijken en reorganiseren. Dit is gewoon 100% op safe spelen. Want je staat compleet voor lul als topclub als je ineens keepers tekort hebt. Nu blijft iedereen gewoon lekker bij zijn eigen team en is er niets aan de hand. Met keepers moet je altijd doorschuiven maar voor een half seizoen bij een topclub is dat gekkenwerk en risicovol
 
Ik heb me niet echt in de doelmannen verdiept maar volgens Wikipedia hebben we Jesse Bertrams (22) Nigel Bertrams (21), De La Paz (20), Pasveer (32) en Zoet(24).
Aan de leeftijd zal het niet zo zeer liggen voor in een Jupiler League. U19 heeft volgens de website van JPSV ook drie keepers, misschien had er daar één van naar JPSV kunnen gaan en dan was het probleempje voor het grote mannen voetbal ongeveer opgelost?
Of zou er dan een jonge speler voor de jongeren elftallen bij moeten?

Hoe vaak moet ik het je nog uitleggen. Nooit Wikipedia als voetbalbron gebruiken. ;)
Áltijd Transfermarkt.com of .de of .nl etc.
 
Daar kan hij dan lekker trots op zijn eind van het seizoen:) dan kan die toch later zeggen dat hij als 3e keeper de landstitel heeft veroverd met PSV.
Zoeken ze niet nog een 4e keeper ??
Ik ben ook bijna 2 meter lang, en wil ook wel een keer trots zijn.
Mijn salariseisen zijn echt niet hoog... Pleeeeeze !!
 
Wintjens keert niet meer terug bij VVV-Venlo.

Ik vraag me toch echt af wat ie denkt? Een hoger niveau... Hij komt niet eens aan de bak bij VVV. Ja hij is nu onze derde doelman, maar dan moet je niet gelijk denken dat je volgend seizoen eerste doelman van PEC, Utrecht of Heerenveen bent.. Een beetje realisme mag wel naar mijn mening..
 
Ik vraag me toch echt af wat ie denkt? Een hoger niveau... Hij komt niet eens aan de bak bij VVV. Ja hij is nu onze derde doelman, maar dan moet je niet gelijk denken dat je volgend seizoen eerste doelman van PEC, Utrecht of Heerenveen bent.. Een beetje realisme mag wel naar mijn mening..

Beetje 'jumping to conclusions' naar mijn mening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan