Danny Wintjens (DM) - Gehuurd van VVV-Venlo

Ach de kans dat Zoet en Pasveer allebei geblesseerd raken is misschien 5%. Ben er echt niet bang voor dat we straks 10 wedstrijden met hem in de goal moeten aanzien.
Ik denk dat Brands erachter kwam dat er nog een plek vrij was op de platte kar, dan maar een extra keeper he :D

Nee, dan kan Zoet beter stoppen met keepen..

:rolleyes:
 
Tsja, alsof Jesse en Zeus zoveel slechter zijn dan Danny Wintjens... Maar goed, zolang die maar derde keeper blijft vind ik het best.
 
Ach, misschien is zijn enige taak wel om tijdens de training op de andere 2 keepers te schieten.
 
De tweede keeper van VVV willen we halen.. Ik kan niet anders concluderen dan dat dit complete waanzin is. We hebben een derde keeper alleen nodig bij blessure van de eerste (twee) keeper(s). Waarom niet J Betrams in dat geval doorschuven en van Osch gewoon in de JL laten spelen.

+ 1 slecht signaal naar de jeugd. De kans dat een derde keeper in actie komt is bijzonder klein. Waarom dan niet in de pers uitspreken dat een jeugdkeeper doorschuift omdat je vertrouwt op de kwaliteiten van je jeugd.
 
Thijs mist vaak dingen zoals de transfergekte bij PSV, dus alsjeblieft niet hem in de goal

Ach, kan ie nog alstijd beter in de goal dan in de spits....

Leuk dat deze jongen naast voetbal al zo bezig is met n andere baan. Maar ergens is het overdreven dat PSV m haalt, dit had ook met jeugd gekund. Misschien willen ze deze zomer weer van Pasveer af en proberen ze Tyton te lozen en gebruiken ze deze periode om hem te testen en zo vast te kunnen leggen na de zomer. Vergezocht scenario maar je weet maar nooit.
 
Bij uitbreiding van het Philips Stadion en/of de Herdgang kan hij PSV tevens voorzien van bouwkundig advies. Deze gozer heeft namelijk een eigen bedrijf op het gebied van bouwkunde.

Nogmaals, deze gozer zal met name actief zijn met zijn pen en sommige die echt niets te doen hebben zullen hem mogelijk zien in wedstrijden van Jong PSV.


Verwacht maar niet te veel van dat advies. Hij heeft volgens deze website een bouwkundig tekenbureau. Hij werkt blijkbaar schetsen uit in technische (Autocad) tekeningen.

+ 1 slecht signaal naar de jeugd. De kans dat een derde keeper in actie komt is bijzonder klein. Waarom dan niet in de pers uitspreken dat een jeugdkeeper doorschuift omdat je vertrouwt op de kwaliteiten van je jeugd.

Misschien omdat zij zelf moeten spelen?
 
Ik snap het niet, zouden er doelmannen bij de jeugd te kort komen, zou ik een belachelijke redenatie vinden. Bertrams en die anderen zijn toch wel goed genoeg om 3e keeper te worden? Misschien vertrekt Wintje de Poeh straks wel zonder ook maar een minuut in het eerste gespeeld te hebben :p
 
Op zich snap ik wel dat psv een doelman zoekt. Je hebt nu 2 teams die grote mannen voetbal spelen en keepers kun je niet blijven doorschuiven. Als ze nou voor een schijntje een derde keeper kunnen vinden zeg ik : lekker belangrijk.
 
Toch nog een ster weten te stikken deze korte transferperiode. ;)
 
Op zich snap ik wel dat psv een doelman zoekt. Je hebt nu 2 teams die grote mannen voetbal spelen en keepers kun je niet blijven doorschuiven. Als ze nou voor een schijntje een derde keeper kunnen vinden zeg ik : lekker belangrijk.
Ik heb me niet echt in de doelmannen verdiept maar volgens Wikipedia hebben we Jesse Bertrams (22) Nigel Bertrams (21), De La Paz (20), Pasveer (32) en Zoet(24).
Aan de leeftijd zal het niet zo zeer liggen voor in een Jupiler League. U19 heeft volgens de website van JPSV ook drie keepers, misschien had er daar één van naar JPSV kunnen gaan en dan was het probleempje voor het grote mannen voetbal ongeveer opgelost?
Of zou er dan een jonge speler voor de jongeren elftallen bij moeten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan