Daniel Schwaab (V)

We hebben toch Obispo? Vond ik bij Vitesse best aardig, de vraag is altijd of hij een hoger niveau aan kan. Maar wel een stuk sneller dan Schwaab en Hendrix, dus als Schmidt wat verder vooruit wil spelen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
We hebben toch Obispo? Vond ik bij Vitesse best aardig, de vraag is altijd of hij een hoger niveau aan kan. Maar wel een stuk sneller dan Schwaab en Hendrix, dus als Schmidt wat verder vooruit wil spelen
Denk ook zeker, als we geen geld hebben, dat hij een rol kan spelen. Vraag me wel af of dan Viergever naar LB verhuisd.
 
Exact. Vorig jaar waren dit de voorspellingen:


PSV onbedreigd tweede? En niemand zag AZ zomaar tweede worden, en Echt niemand had het erover dat AZ goede kans zou maken om kampioen te worden. Ook had AZ destijds geen spelers waarvan iedereen duidelijk de klasse zag, nog grote aankopen gedaan. Het is maar al te vaak dat de puzzel even moet samenvallen, net dat beetje geluk, een keer een scheidsrechtersbeslissing die net het verschil maakt. De verschik tussen een mislukt en een succesvol seizoen Is vaak niet zo grooot.

Yep, maar het is de kunst om te doen wat AZ doet. Het lukt PSV al 2 seizoenen niet, alhoewel we sinds de coronacrisis geen slechte wedstrijden van PSV hebben gezien. Dit is hun "sweet spot". :D
 
Ik zou het wel héél gaaf voor hem vinden. Opzich als noodoplossing ook nog wel te doen maar ik vraag me af of hij nog fit is. Na zo een lange periode geen wedstrijden te hebben gespeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan