Daniel Schwaab (V)

Misschien is het idee dat Schwaab weg was wel goed geweest. Zou PSV anders Baumgartl gehaald hebben?

Waarschijnlijk niet. Waren we gewoon doorgegaan met Schwaab/Viergever. Misschien een tactische zet om zo een goede verdediger te halen?;)
Trainde gewoon mee met de groep, lijkt iig fitter dan de andere aankopen ;)

Die heeft plichtsgetrouw getraind. Opgeven is geen optie!
 
Ok, wat zou een Schwaab eigenljk verdienen bij PSV? Ik hoop toch niet dat hij tegen de 1m aanzit, maar aan de andere kant zou me dat ook weer niet verbazen.

Ik denk dat alle basisspelers minstens rond de miljoen zitten.
 
Ik heb met me grote mond al 10 jaar hier het lef om dingen te roepen waar andere van huilen of getraumatiseerd van raken, veel schijt hebben aan PSV en veel dingen er aan die niet goed zijn. De keyboard warrior wint deze discussie voor minimaal 50% direct al dus. Dat PSV supporters in praktijk niet vooruit te branden zijn als het komt op negatief commentaar leveren of acties ondernemen is ook niks nieuws. Men huilt al als je iemand pannenkoek noemt, dat is al niet fatsoenlijk, laat staan de spelersbus keer opwachten met spandoeken of commentaar in real life forceren.

Dus ja je hebt gelijk, ik ben een keyboard warrior die wel de ballen en schijt heeft om alles te roepen, waar overige 80% van de fans alles maar goedpraten en slikken. En dan zegt men ja maar je moet het netjes brengen allemaal.. dat is net zo effectief als een alcoholist die roept dat alcohol troep is en toch elke avond dronken is. Wanneer dus een keyboard warrior het al wint van de merendeel dan weet je dat er in praktijk never nooit iets zal komen.

Hoe dingen laatste tijden gaan is om je kapot te schamen om een psv'er te zijn, maar men gaat dat allemaal goed praten en roepen dat mensen die dat roepen nep supporters zijn blabla, heel voorspelbare patronen altijd.

Wat schrijf je hier nou eigenlijk? Want als je bedoeld wat ik denk dat je probeerde te schrijven is het verontrustend om te lezen dat iemand met zo’n negatieve inslag zo’n hoge pet van zichzelf opheeft.
 
Wat schrijf je hier nou eigenlijk? Want als je bedoeld wat ik denk dat je probeerde te schrijven is het verontrustend om te lezen dat iemand met zo’n negatieve inslag zo’n hoge pet van zichzelf opheeft.

Vertel wat denk jij dat ik denk?
Waar ik het over had is dat 90% van PSV supporters te netjes, lievvv en aardig is, waardoor PSV schijt aan de achterban kan hebben zonder enige zorgen. Al verkoopt psv alle 11 basisspelers dan nog zal men hier lichte kritiek leveren ipv moord en brand te schreeuwen. Trouwe meelopers, in een normale wereld de beste supporters die je kan hebben, anno 2019 nee
 
Vertel wat denk jij dat ik denk?
Waar ik het over had is dat 90% van PSV supporters te netjes, lievvv en aardig is, waardoor PSV schijt aan de achterban kan hebben zonder enige zorgen. Al verkoopt psv alle 11 basisspelers dan nog zal men hier lichte kritiek leveren ipv moord en brand te schreeuwen. Trouwe meelopers, in een normale wereld de beste supporters die je kan hebben, anno 2019 nee

Het lijkt erop alsof je in de dik gedrukte gedeeltes beweerde dat je 50%/ het merendeel van de discussie(s) wint. Ik snap oprecht niet wat je probeerde te zeggen. (Even buiten het feit dat naar mijn mening het gebruik van denigrerende teksten/ scheldwoorden/ schreeuwen een zwaktebod is wat er meestal op wijst dat je een discussie niet met argumenten kan winnen)
 
Goed...er is genoeg te zeggen over hoe je je zou moeten opstellen als supporter zijnde.
Dit is echter het Schwaab-topic, dus laten we verdergaan over hem. Goeie speler, maar in het huidige PSV basismateriaal of niet?
 
Goed...er is genoeg te zeggen over hoe je je zou moeten opstellen als supporter zijnde.
Dit is echter het Schwaab-topic, dus laten we verdergaan over hem. Goeie speler, maar in het huidige PSV basismateriaal of niet?
Ik vind Viergever tot nu toe niet tegenvallen. Aanvallend gezien een grotere meerwaarde dan Schwaab (opbouwend gezien). Ik denk dat Schwaab verdedigend meer zijn mannetje staat, dus dan zou ik wel een voorstander zijn van Schwaab (RCV) en Baumgartl (LCV).

Hij is even weg geweest, dus mag zich eerst weer gaan bewijzen.
 
Ik vind Viergever tot nu toe niet tegenvallen. Aanvallend gezien een grotere meerwaarde dan Schwaab (opbouwend gezien). Ik denk dat Schwaab verdedigend meer zijn mannetje staat, dus dan zou ik wel een voorstander zijn van Schwaab (RCV) en Baumgartl (LCV).

Hij is even weg geweest, dus mag zich eerst weer gaan bewijzen.
vreemd, vorig jaar was het voorals Schwaab die de weg naar voren insloeg, niet Viergever (mijn gevoel, geen cijfers die dit ondersteunen). wat mij betreft kan Viergever op de bank en Schwaab naast Baumgartl
 
vreemd, vorig jaar was het voorals Schwaab die de weg naar voren insloeg, niet Viergever (mijn gevoel, geen cijfers die dit ondersteunen). wat mij betreft kan Viergever op de bank en Schwaab naast Baumgartl

Denk ook wel dat Schwaab langs Baumgartl komt.
Viergever zal denk ik de linksback worden zodat Gloster en Boscagli tijd hebben om te acclimatiseren en Sadilek zich weer op het middenveld kan focussen.
 
Goed...er is genoeg te zeggen over hoe je je zou moeten opstellen als supporter zijnde.
Dit is echter het Schwaab-topic, dus laten we verdergaan over hem. Goeie speler, maar in het huidige PSV basismateriaal of niet?

Ik wacht nog even met mijn mening tot aanstaande zondag. Ene R van der Vaart schijnt heel veel verstand te hebben van Duitse verdedigers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan