Daniel Schwaab (V)

En wanneer Schöne het zegt heet het arrogantie. Laat het op het veld zien Schwaab.
Ehm, wanneer kon Schöne roepen dat ze 2 punten voor stonden terwijl een andere club de favorietenrol was toebedeeld?
Als Schwaab hat geroepen, wij worden kampioen, wij stoppen die stomme klup, dan was het van niveau Schöne. Nu benoemd hij slechts hoe de situatie op dit moment is en wat alle analisten voor het seizoen riepen.
 
En wanneer Schöne het zegt heet het arrogantie. Laat het op het veld zien Schwaab.
Nouja, het is wel zo. De VI kop en zogenaamde kenners waren helemaal lyrisch over Ajax. Uiteindelijk staat PSV er nog goed voor. Zelfs als ze het net niet halen was die hele Ajax hype vrij overdreven want PSV is gewoon titelkandidaat. Dat vind ik iets anders dan de meeste uitspraken van Schone. Daarnaast haalt hij Ajax ook niet onderuit volgensmij.

En op het veld vind ik dat Schwaab het vaak laat zien. Tenminste voor iemand van zijn kwaliteiten doet hij prima.
 
#SchwaabOUT
#SainsburyIN

Van Sainsbury word ik ook totaal niet warm van, een verdediger op zijn 27ste hoort veel verder te zijn dan hij nu is lijkt mij, maar zie hem liever omdat die mooiere achternaam heeft + nog kan groeien. De Duitser mogen ze gerust in de Bijlmer dumpen, oud pruts nutteloos en afgeschreven :braak: Als zijn aflopende contract serieus word verlengt dan is PSV echt afgeschreven
 
#SchwaabOUT
#SainsburyIN

Van Sainsbury word ik ook totaal niet warm van, een verdediger op zijn 27ste hoort veel verder te zijn dan hij nu is lijkt mij, maar zie hem liever omdat die mooiere achternaam heeft + nog kan groeien. De Duitser mogen ze gerust in de Bijlmer dumpen, oud pruts nutteloos en afgeschreven :braak: Als zijn aflopende contract serieus word verlengt dan is PSV echt afgeschreven
In het vorige topic was ik het met je eens. Dit is echter weer heel erg overdreven. Schwaab haalt meestal een 6 of een 7 en is juist op eredivisie niveau een vrij degelijke wedstrijd. Tja, dat dan tegen Ajax notabene zo fout gaat is wel heel pech.

Aan de andere kant. Waren het ook heel domme fouten maar verder vond ik Schwaab ook weer niet verschrikkelijk. Ik zal hem deze wedstrijd geen voldoende geven maar ik zou hem wel aankomende wedstrijd opstellen.
 
#SchwaabOUT
#SainsburyIN

Van Sainsbury word ik ook totaal niet warm van, een verdediger op zijn 27ste hoort veel verder te zijn dan hij nu is lijkt mij, maar zie hem liever omdat die mooiere achternaam heeft + nog kan groeien. De Duitser mogen ze gerust in de Bijlmer dumpen, oud pruts nutteloos en afgeschreven :braak: Als zijn aflopende contract serieus word verlengt dan is PSV echt afgeschreven
Zeker geen PSV materiaal, maar vandaag was het gewoon een zeer ongelukkige wedstrijd. Helaas zijn die voor hem dodelijk, en kan een Bergwijn ongestraft kansen verprutsen.
 
Zeker geen PSV materiaal, maar vandaag was het gewoon een zeer ongelukkige wedstrijd. Helaas zijn die voor hem dodelijk, en kan een Bergwijn ongestraft kansen verprutsen.
Dat is waar....Bergwijn zelfzuchtig, want hij had de bal naar Lozano moeten passen. Maar zowel Bergwijn als Lozano spelen sinds de winterstop ontzettend onder hun niveau....en toch staan ze elke week weer in de basis ...
 
Dat is waar....Bergwijn zelfzuchtig, want hij had de bal naar Lozano moeten passen. Maar zowel Bergwijn als Lozano spelen sinds de winterstop ontzettend onder hun niveau....en toch staan ze elke week weer in de basis ...
Het zijn nu eenmaal spelers die straks wel een grote transfersom moeten gaan opleveren. Die zet je er pas naast als het echt niet meer houdbaar is.
 
Ik lees een hoop kritiek op Schwaab in de diverse topics. Een topper? Nope, maar wel een speler die dit seizoen (en vorig seizoen een sterkhouder was. Hij speelt sober en effectief. Tegen Ajax was hij behoorlijk ongelukkig, en kijk, meteen wordt meneer op de brandstapel geflikkerd. Het is hier af en toe net Twitter: een zwakte ontdekken en meteen iemand met een bot mes fileren. Triest.
 
Ik lees een hoop kritiek op Schwaab in de diverse topics. Een topper? Nope, maar wel een speler die dit seizoen (en vorig seizoen een sterkhouder was. Hij speelt sober en effectief. Tegen Ajax was hij behoorlijk ongelukkig, en kijk, meteen wordt meneer op de brandstapel geflikkerd. Het is hier af en toe net Twitter: een zwakte ontdekken en meteen iemand met een bot mes fileren. Triest.
Nee hoor wat mij betreft was hij al vanaf dag 1 ongeschikt voor de doelen die PSV nastreeft! Het woord “topper” hoef je niet eens in de mond te nemen om je af te vragen of hij dat wel of niet is... Hij speelt wel eens aardige wedstrijden tegen de nummer 6 of lager maar dat doet een Vlaar ook... PSV moet een centraal duo hebben die zowel tegen Ajax en Feyenoord als tegen de tegenstanders die het initiatief nemen, als ook in Europees verband zijn mannetje staat. Dat is niet het geval bij die twee. Beide lopen op hun tenen maar vooralsnog is dat in moeilijke en grotere wedstrijden waar de druk op staat, niet genoeg gebleken. En een sterkhouder is hij nooit geweest. Ik moet er niet aan denken dat zulke spelers bij PSV de sterkhouders zouden zijn. Dan kun je maar beter al je ambities bijstellen. Dat is dan ten minste eerlijk tegenover de supporters.
 
Ik lees een hoop kritiek op Schwaab in de diverse topics. Een topper? Nope, maar wel een speler die dit seizoen (en vorig seizoen een sterkhouder was. Hij speelt sober en effectief. Tegen Ajax was hij behoorlijk ongelukkig, en kijk, meteen wordt meneer op de brandstapel geflikkerd. Het is hier af en toe net Twitter: een zwakte ontdekken en meteen iemand met een bot mes fileren. Triest.
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt, wat ik even dacht na het lezen van al die reacties. Schwaab is gewoon een prima verdediger voor PSV en vormt samen met Viergever een degelijk centrum. Afgezien van Moreno in elk geval een stuk beter dan wat we hiervoor hadden, toen we het moesten doen met figuren als Isimat en Rekik. Niet voor niets krijgen we dit seizoen bijzonder weinig doelpunten tegen, terwijl we volgens velen ook nog eens een waardeloze keeper hebben. ;)

En nee: Schwaab is geen Europese top. Daarom speelt hij ook voor ons. Maar hij is doorgaans erg betrouwbaar en was gisteren in twee situaties vooral ongelukkig. Wat mij betreft verdient hij wel wat meer krediet.
 
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt, wat ik even dacht na het lezen van al die reacties. Schwaab is gewoon een prima verdediger voor PSV en vormt samen met Viergever een degelijk centrum. Afgezien van Moreno in elk geval een stuk beter dan wat we hiervoor hadden, toen we het moesten doen met figuren als Isimat en Rekik. Niet voor niets krijgen we dit seizoen bijzonder weinig doelpunten tegen, terwijl we volgens velen ook nog eens een waardeloze keeper hebben. ;)

En nee: Schwaab is geen Europese top. Daarom speelt hij ook voor ons. Maar hij is doorgaans erg betrouwbaar en was gisteren in twee situaties vooral ongelukkig. Wat mij betreft verdient hij wel wat meer krediet.
Hmmm, het hangt er tussen. Zeker de combinatie Schwaab / Viergever is gewoon te mager. Ze doen goed hun best en weinig gekke dingen. Maar IPF heeft wel gelijk dat dit kwalitatief gewoon mager is. Een Moreno/Alex/Salcido (in de goede jaren) is toch niet te veel gevraagd voor PSV?
 
Belachelijk dat we tevreden moeten zijn met een Schwaab in het hart van onze verdediging. Je zal het straks zien als hij weg gaat bij PSV: hoogstens een Duitse degradatiekandidaat of de 2e Bundesliga is het niveau waar hij hierna gaat acteren. Waardeloos beleid van PSV, ook voor wat beterft Viergver, het afdankertje van Ajax.
 
Belachelijk dat we tevreden moeten zijn met een Schwaab in het hart van onze verdediging. Je zal het straks zien als hij weg gaat bij PSV: hoogstens een Duitse degradatiekandidaat of de 2e Bundesliga is het niveau waar hij hierna gaat acteren. Waardeloos beleid van PSV, ook voor wat beterft Viergver, het afdankertje van Ajax.
Het afdankertje van Ajax is nog altijd beter dan de huidige LCV van Ajax. Nee, het zijn beide geen Alex, Moreno of anderen in die categorie. Maar goed genoeg voor top Eredivisie? Zeker wel. Dat Schwaab gisteren door de mand viel, is eerder een uitzondering dan de regel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan