Daniel Schwaab (V)


Goeie teksten van de beste man. Nooit gedacht dat een transfervrije oude Duitse verdediger uit zou groeien tot een van mijn favoriete spelers van dit PSV. Ik hoop heel erg dat hij gaat verlengen. Ik snap de roep bij sommigen om een beest, maar deze man heeft denk ik echt op en buiten het veld heel veel meerwaarde in onze jonge selectie! Daarnaast qua niveau en salaris denk ik voor een eredivisieclub als PSV een uitstekende CV (naar mijn mening).
 
Hopelijk komt Luckassen niet meer terug. Die staat nog wel tot 30-6-2022 onder contract bij PSV.
Als Herta BSC de optie tot koop niet zal lichten (en daar ziet het niet naar uit, want hij speelt niet) dan kan hij nog een blok aan het been worden voor PSV. :oops:
Luckassen verkopen we voor 3 ton aan een Turkse club.
 
Ja, want wie wil die gozer hebben? Engelaar 2.0. Alhoewel, misschien wel slechter.
Gezien zijn AZ verleden is het meer een Maher 2.0. Ook zon duur blok aan je been geweest....
 
Ik ook voor Stevens, maar dat op z'n verdiensten als speler. Maher, tja, het is 'm niet gelukt. Wat ik waardeer is dat hij niet zeurde en bleef werken. Da's tegenwoordig al heel wat en daarom respecteer ik 'm ook. Zo'n groot talent, zoveel balgevoel, en dan falen. Eeuwig zonde.
Eens. Heb eigenlijk ook niks tegen Maher. Begrijpelijke aankoop, maar het kwam er gewoon niet uit. Ik vind Maher ook niet een pure miskoop, hij heeft toch veel wedstrijden gespeeld en goals etc gemaakt. Hij past niet in het rijtje Luckassen, Behich, Nijland.

Dat daar gelaten. Dani Schwaab, prima speler. Hoewel ik hem dit seizoen meer fouten heb zie maken in vergelijking met vorig seizoen.
 
Ik ook voor Stevens, maar dat op z'n verdiensten als speler. Maher, tja, het is 'm niet gelukt. Wat ik waardeer is dat hij niet zeurde en bleef werken. Da's tegenwoordig al heel wat en daarom respecteer ik 'm ook. Zo'n groot talent, zoveel balgevoel, en dan falen. Eeuwig zonde.
Maher was idd een fantastische prof. Heeft later zich ook alleen maar positief uitgelaten over PSV. Ik hoop echt dat het weer boven komt drijven bij hem.
 
Maher was idd een fantastische prof. Heeft later zich ook alleen maar positief uitgelaten over PSV. Ik hoop echt dat het weer boven komt drijven bij hem.

Hij is aan het eind van dit seizoen weer transfervrij. Nou zal hij wellicht wel weer een club vinden, maar die is dan wellicht van een lager niveau dan AZ...
 
Even een pluim uitdelen aan Schwaab. Een wedstrijd als gisteren wordt natuurlijk vooral herinnerd als een wedstrijd waarin Gakpo geniaal inviel, Ihattaren zich presenteerde en Luuk 3x scoorde, maar dat was allemaal pas ná rust en na een man meer. De enige die in de eerste én tweede helft uitstekend speelde was Schwaab. Schwaab speelde volgens mij letterlijk een foutloze wedstrijd.
 
Even een pluim uitdelen aan Schwaab. Een wedstrijd als gisteren wordt natuurlijk vooral herinnerd als een wedstrijd waarin Gakpo geniaal inviel, Ihattaren zich presenteerde en Luuk 3x scoorde, maar dat was allemaal pas ná rust en na een man meer. De enige die in de eerste én tweede helft uitstekend speelde was Schwaab. Schwaab speelde volgens mij letterlijk een foutloze wedstrijd.
Inderdaad een foutloze wedstrijd. Een top 3 wordt, denk ik, eerder samengesteld uit spelers die een aktie in huis hebben, dan iemand die sober foutloos speelt. Leider für Schwaab. Mooie akties, blijven eerder en langer in het geheugen zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan