Daniel Schwaab (V)

Of misschien juist wel jouw gelijk. Marcelo is momenteel de onbetwiste centrumverdediger in de basis van Olympique Lyon ;)
Captain zelfs. Tenminste, tegen city afgelopen week.

Maar dit is het bewijs dat je spelers in hun kracht moet laten spelen en goed moet gebruiken. Tuurlijk zat hij er weleens lomp naast, maar dat elftal werd echt compleet verkeerd ingericht door Rutten. Zo stonden de CV's veel te hoog, werd er teveel verwacht van hun meevoetballen etc.
 
Viergever en Bruma ben ik niet met je eens. Viergever en Bruma zijn / waren niet 'mislukt', maar hun aantrekken kun je geen gokje noemen. Ze hebben op best aardig niveau gespeeld voor ze bij PSV kwamen.
Viergever kwam transfervrij dus is er is geen sprake van een gok.
 
Jawel. Je gokt er dan op dat een gratis speler beter, of net zo goed, rendeert als een speler waar iemand nog waarde aan verbindt.
En ook deze "gratis" speler kost geld (salaris, auto, etc). Doorschuiven van Obispo zou niks gekost hebben. Die was er al.
 

Gebroken arm zal wel een scheurtje in n bot in de arm zijn :bandage:, maar desondanks hulde voor de mentaliteit. Ik hoop echt dat PSV hem dit seizoen weet te overtuigen er nog een jaartje PSV aan vast te plakken. Wat mij betreft een zeer gewaardeerde speler die bij PSV wellicht zijn huidige top heeft gevonden maar dan ook echt wel iets nuttigs toevoegt aan dit team. Te licht (en traag?) voor CL wellicht maar dat is gezien de verschillen in begroting van PSV met de Europese topploegen, iets dat voor 8/11 van je basisspelers zal blijven gelden. Voor een CV die transfervrij gehaald is vind ik Schwaab inmiddels een zeer goed(e) (uitgepakte) zet van* Brands/Cocu/de Jong(?).

*Neem aan dat deze drie met name de keuze hebben gemaakt - en daarmee de credits verdienen - als TD/hoofd scout/training op het moment van tekenen.
 
Weet iemand wat er met Daniël aan de hand is? Afwezig vanwege privé omstandigheden betekent meestal geen goed nieuws.
 
Weet iemand wat er met Daniël aan de hand is? Afwezig vanwege privé omstandigheden betekent meestal geen goed nieuws.
Was tegen Inter ook al zo maar daarna speelde hij gewoon tegen Heracles. Dus ik snap dit nu ook niet meer..
 
Zijn contract loopt toch ook af?
en ik denk dat isimat zich even mag laten zien die zal wel weg gaan deze maand
 
En toch moet Schwaab of Viergever naar de bank toe, en Isimat natuurlijk exit.
Er moet echt 1 goede komen en naast hem mag je een van die 2 'bruikbare' zetten. Deze 2 scoren gewoon net bruikbaar/voldoende, bij beetje tegengas kunnen ze al ondermaats presteren.
 
Wat dat betreft ben ik ook ontzettend nieuwsgierig naar wie er op het schaduw lijstje staat voor deze positie
 
Ik vind het lastig om te zeggen of we zijn contract moeten verlengen. Enerzijds is het uitgegroeid tot een stabiele basiskracht - voor Eredivisie begrippen. Iets wat deze dagen niet meer zo eenvoudig te vinden is. Anderzijds vrees ik voor verzadiging. Schwaab speelt hier al een aantal jaartjes en mochten we dit jaar eindigen met een titel, dan heeft hij toch al 2 titels meegemaakt en 6 mooie wedstrijden in de Champions League. Je zag wel na 2015/2016 dat sommige spelers daarna niet meer de ultieme honger hadden om iedere week alles uit zichzelf wisten te halen. Enorme twijfels...
 
schwaab is een speler die altijd zijn contract uitdient en dan transfervrij vertrekt
dat zal nu ook gebeuren denk ik
 
PSV en Schwaab praten over nieuw contract

link

PSV en de 30-jarige Duitser zijn in gesprek over een langer verblijf, bevestigt Schwaab. Zijn contract loopt af. ,,Maar verder kan ik er niks over zeggen. Ik denk er goed over na.”
 
PSV en Schwaab praten over nieuw contract

link

PSV en de 30-jarige Duitser zijn in gesprek over een langer verblijf, bevestigt Schwaab. Zijn contract loopt af. ,,Maar verder kan ik er niks over zeggen. Ik denk er goed over na.”
In mijn ogen had Luckassen de vervanger van Schwaab moeten worden. Luckassen viel echter flink tegen, dus ik begrijp wel dat PSV probeert te verlengen met Schwaab.
 
In mijn ogen had Luckassen de vervanger van Schwaab moeten worden. Luckassen viel echter flink tegen, dus ik begrijp wel dat PSV probeert te verlengen met Schwaab.

Hopelijk komt Luckassen niet meer terug. Die staat nog wel tot 30-6-2022 onder contract bij PSV.
Als Herta BSC de optie tot koop niet zal lichten (en daar ziet het niet naar uit, want hij speelt niet) dan kan hij nog een blok aan het been worden voor PSV. :oops:
 
Hopelijk komt Luckassen niet meer terug. Die staat nog wel tot 30-6-2022 onder contract bij PSV.
Als Herta BSC de optie tot koop niet zal lichten (en daar ziet het niet naar uit, want hij speelt niet) dan kan hij nog een blok aan het been worden voor PSV. :oops:
Ja, want wie wil die gozer hebben? Engelaar 2.0. Alhoewel, misschien wel slechter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan