Daniel Schwaab (V)

Dan ben je net zo flauw aangezien hamburg niks met hamburgers te maken heeft.

Een VdV die lange tijd uit vorm was, volgens mij wel eens ervan werd beticht niet heel afgetraind meer te zijn, die bij HSV heeft gespeeld en een open doel woordgrapje over hamburgers. Het is inderdaad super vaag, die grap van Relix. :maniac:
 
Die Schwaab was me een drama zeg..
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik geloof er niks van dat Baumgartl slechter is dan deze ouwe slak.
 
Die Schwaab was me een drama zeg..
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik geloof er niks van dat Baumgartl slechter is dan deze ouwe slak.
Beide zijn enorm slecht....ik snap werkelijk niet waarom PSV hem weer terug in de armen gesloten heeft, na zijn vertrek in de zomer....welke toegevoegde waarde had Schwaab vorig seizoen?? Ja, iets beter dan Isimat , maar daarmee is ook alles gezegd . Ipv dat JDJ op zoek gaat naar een andere ervaren CV, haalt hij Schwaab terug, alsof het een wereldverdediger is....sorry, maar dan deug je werkelijk niet als TD..!!
 
Pfoe wat was ik moe zeg gister en ik dacht even PSV gaan kijken en doorbijten. Dat werd een lange zit die ik beter had kunnen overslaan. Het leek nergens op en ik zag maar 1 pluspunt; we zijn door

Tegen GVVV.

Vonden jullie trouwens ook dat Baumgartl als een ballerina het veld op kwam?
Ik snap je even niet?
 
PSV moet zich hard schamen dat ze deze man weer terug hebben gehaald. Verschrikkelijk zeg. Daniel ik heb een draaicirkel van een vrachtwagen Schwaab. Werd gisteren ook compleet voor lul gezet na die actie van die GVVV speler.
 
PSV moet zich hard schamen dat ze deze man weer terug hebben gehaald. Verschrikkelijk zeg. Daniel ik heb een draaicirkel van een vrachtwagen Schwaab. Werd gisteren ook compleet voor lul gezet na die actie van die GVVV speler.


Er waren er al weinig die het begrepen toen de aankondiging kwam. Iemand die al afscheid had genomen is mentaal niet scherp lijkt me.
 

goed gedaan Schwaab eindelijk iemand met verstand. Wat doen we daar in hemelsnaam? wij als supporter hadden dit moeten voorkomen, het is een puinhoop directie.
 

goed gedaan Schwaab eindelijk iemand met verstand. Wat doen we daar in hemelsnaam? wij als supporter hadden dit moeten voorkomen, het is een puinhoop directie.
Schwaab moet niet zo hypocriet zijn. Het hele geld en de financiën in de voetballerij komt voor een groot deel bij de sheiks en de Russen en Chinezen vandaan. Dan moet ie maar stoppen met topvoetbal. Links lullen en rechts zakken vullen is dit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan