Daniel Schwaab (V)

Het leek met Bruma en Moreno even de goede kant op te gaan. Blijkbaar willen we veel geld op de bank en alleen presteren als de concurrent een off-day heeft. We worden komend jaar 3e, achter Feyenoord en Ajax.
Dit weet ik wel zeker van niet, wat heeft Feyenoord beter dan PSV nu dan? Ik heb liever Schwaab dan Botteghin.

d7fxmrjt9ruz0.png
 
Het leek met Bruma en Moreno even de goede kant op te gaan. Blijkbaar willen we veel geld op de bank en alleen presteren als de concurrent een off-day heeft. We worden komend jaar 3e, achter Feyenoord en Ajax.

Op basis waarvan? Bruma, Guardado en Moreno zijn ook voor relatief lage bedragen gekomen.
 
We gaan weer lekker door waar we zijn gebleven. Een speler afzeiken zonder hem ook maar 1 minuut in actie te hebben gezien. (Y)
 
Op basis waarvan? Bruma, Guardado en Moreno zijn ook voor relatief lage bedragen gekomen.

Klopt. De laatste 2 hadden natuurlijk al wel het een en ander laten zien bij Mexico en in de Primera Division. Bij Bruma heb ik ook lang twijfels gehad. Die heeft uiteindelijk 1 sterk seizoen gespeeld.
 
Ik vind het allemaal best inmiddels. Het opzeggen van het Fox-abonnementje gaat mij veel ergernis besparen, vermoed ik.

+ Je digitale TV aanbieder mag je ook cancelen wanneer je dit leest

ea04f4d5cfe278fd9f9c317e08b490be.png


Met die 2 de CL in straks zal ook een aanfluiting en afgang zijn die je niet live wilt bekijken pff :/
In braband snappen ze niet dat alles van achteren begint, al heb je een beroerde wedstrijd + goede verdediging sleep je nog 1 punt er uit, met deze 2 gasten zal je altijd een risico lopen met alles.
 
Laatst bewerkt:
+ Je digitale TV aanbieder mag je ook cancelen wanneer je dit leest

https://i.gyazo.com/ea04f4d5cfe278fd9f9c317e08b490be.png

Met die 2 de CL in straks zal ook een aanfluiting en afgang zijn die je niet live wilt bekijken pff :/

Het toont inderdaad precies hoe PSV / Brands met de laatste linie omgaan.
Ik heb afgelopen seizoen de meeste europese wedstrijden niet gekeken. Ik ergerde me dood in veel competitiewedstrijden, dus ik sloeg erg veel over.
Goede reden om dit seizoen helemaal niet meer te kijken. Samenvattinkjes en downloads van leuke wedstrijden zijn prima. :)
 
+ Je digitale TV aanbieder mag je ook cancelen wanneer je dit leest

https://i.gyazo.com/ea04f4d5cfe278fd9f9c317e08b490be.png

Met die 2 de CL in straks zal ook een aanfluiting en afgang zijn die je niet live wilt bekijken pff :/
In braband snappen ze niet dat alles van achteren begint, al heb je een beroerde wedstrijd + goede verdediging sleep je nog 1 punt er uit, met deze 2 gasten zal je altijd een risico lopen met alles.



:FP:


Ja, hij was transfervrij, ja hij is wat ouder maar deze jongen komt uit een sterkere competitie, in de eredivisie moet ie zeker mee kunnen. CL is afwachten.
 
+ Je digitale TV aanbieder mag je ook cancelen wanneer je dit leest

https://i.gyazo.com/ea04f4d5cfe278fd9f9c317e08b490be.png

Met die 2 de CL in straks zal ook een aanfluiting en afgang zijn die je niet live wilt bekijken pff :/
In braband snappen ze niet dat alles van achteren begint, al heb je een beroerde wedstrijd + goede verdediging sleep je nog 1 punt er uit, met deze 2 gasten zal je altijd een risico lopen met alles.

Wellicht de komende drie maanden niet meer inloggen? Voorkomt dat je niet meer serieus genomen wordt (Y)
 
Dat wordt niet alleen vechten om een basisplaats met Isi, maar ook op t kampioensfeest van PSV :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=1ZGp1L9PWh0[/video]
 
+ Je digitale TV aanbieder mag je ook cancelen wanneer je dit leest

https://i.gyazo.com/ea04f4d5cfe278fd9f9c317e08b490be.png

Met die 2 de CL in straks zal ook een aanfluiting en afgang zijn die je niet live wilt bekijken pff :/
In braband snappen ze niet dat alles van achteren begint, al heb je een beroerde wedstrijd + goede verdediging sleep je nog 1 punt er uit, met deze 2 gasten zal je altijd een risico lopen met alles.

Brabant*

Overigens zou ik nu flauwe grappen kunnen maken over jouw expertise in het van achteren achteren maar dat zou af doen aan je boodschap :D

Misschien isimat de hele zomer het krachthonk in en laten spelen met een Bruma masker?
 
Dat zijn mooie stats! Zo te zien is Bruma iets beter in het niet maken van overtredingen, maar heeft Schwaab meer intercepties per wedstrijd. Qua passing etc. zijn ze gelijkwaardig. En dat is bij een degradant, waar Schwaab zat, gewoon goed.

En ook nog eens in de Bundesliga. Gelijkwaardige stats aan Bruma, maar dan behaalt in de Bundesliga. Gratis, lijkt zo op het eerste gezicht een prima vervanger, of hij dat daadwerkelijk is, zal natuurlijk nog moeten blijken, maar ik heb wel vertrouwen in Brands.
 
En ook nog eens in de Bundesliga. Gelijkwaardige stats aan Bruma, maar dan behaalt in de Bundesliga. Gratis, lijkt zo op het eerste gezicht een prima vervanger, of hij dat daadwerkelijk is, zal natuurlijk nog moeten blijken, maar ik heb wel vertrouwen in Brands.

Op zich is dit, tenzij hij € 1M per jaar verdient, geen slechte move. Wat ik wel zorgelijk zou vinden is als ze Isimat daadwerkelijk als volwaardig basisspeler zien. Tot nu toe heb ik dat niet kunnen herkennen in zijn spel. Een redelijke vervanger, meer niet. Dat ze Schwaab nu halen spreekt dat dan ook weer tegen, want zou die voor de bank komen?
 
In NL red een beetje verdediger zich echt wel, maar PSV zal wel weer gaan roepen dat we moeten overwinteren, en dan komen ze met gratis afdankertjes aan.. Aan zijn wil en inzet zal vast niet veel markeren, maar wanneer niemand wat in je ziet op je 27ste dan zit je al aan je plafond en das meestal dan niet hoog.
 
In NL red een beetje verdediger zich echt wel, maar PSV zal wel weer gaan roepen dat we moeten overwinteren, en dan komen ze met gratis afdankertjes aan.. Aan zijn wil en inzet zal vast niet veel markeren, maar wanneer niemand wat in je ziet op je 27ste dan zit je al aan je plafond en das meestal dan niet hoog.

Blijft toch een aanname waarvan je niet weetof het ook echt zo is.
 
In NL red een beetje verdediger zich echt wel, maar PSV zal wel weer gaan roepen dat we moeten overwinteren, en dan komen ze met gratis afdankertjes aan.. Aan zijn wil en inzet zal vast niet veel markeren, maar wanneer niemand wat in je ziet op je 27ste dan zit je al aan je plafond en das meestal dan niet hoog.
Tsja... Toen Botteghin een goed seizoen draaide bij Groningen, en PSV -en veel supporters- hem graag zagen komen, ketste de transfer af op zijn leeftijd. Hij was 27.
Zo de wind waait, waait Brands' jasje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan