Daniel Schwaab (V)

Gemiddeld per wedstrijd:

Aerials Won:
Bruma: 2.5
Schwaab: 2.5

Tackles:
Bruma: 0.9
Schwaab: 2

Interceptions:
Bruma: 1.5
Schwaab: 1.8

Fouls:
Bruma: 0.8
Schwaab: 1.1

Clearances:
Bruma: 6.2
Schwaab: 3.3

Blocks:
Bruma: 0.7
Schwaab: 0.3

Kampioen van Nederland

Bruma 2 ... Schwaab over 2 jaar ook 2. :D ;)
 
Een transfervrije verdediger van 28, met bijna 200 wedstrijden Bundesliga ervaring. Ik ken de beste man niet, maar ik vind dit een geweldige transfer! Iemand in de kracht van zijn leven, de gewenste ervaring die we wilden hebben centraal achterin.. Hoe vaak zie je nou dat Duitsers in Nederland voetballen? En dit kwam voor ons compleet uit de lucht vallen. Credits naar Brands en co.
 
Transfervrij. Eens te meer laat Brands zien dat de verdediging hem niks waard is. Hij regelt het liefst een complete verdediging (dus dubbel bezet) voor de prijs van één middenvelder. Mocht hij dat nog te duur vinden, dan zetten we daar gewoon een middenvelder neer. Kan best joh...

Je Schwaabt er weer niks van herr B. Dit is een iconische heldendaad van oberfeldwebel Brands die nog tot decennia na dit moment bezongen zal worden :D
 
Een transfervrije verdediger van 28, met bijna 200 wedstrijden Bundesliga ervaring. Ik ken de beste man niet, maar ik vind dit een geweldige transfer! Iemand in de kracht van zijn leven, de gewenste ervaring die we wilden hebben centraal achterin.. Hoe vaak zie je nou dat Duitsers in Nederland voetballen? En dit kwam voor ons compleet uit de lucht vallen. Credits naar Brands en co.

Nouja sinds die duitsers uit kerkrade in de eredivisie zijn genomen... Daarnaast heb je ook nog die semi duitsers met hun licentie gedoe, het zijn er nogal wat hoor!
 
Overdrijven is ook een vak. Dit is gewoon een buitenkansje. Verdediger met een hoop ervaring in zowel de Bundesliga en Europa gratis ophalen.

Wanneer je op je 27ste transfervrij bent dan moet er echt wel iets aan de hand met je zijn, geestelijk, lichamelijk of ander vorm van mankement. Ook al komt die naar de mickey mouse league waar beetje voetballer zich wel kan redden, maar met zo'n afgeschreven figuur de CL in baart mij toch echt wel zorgen ja.

Als er hoop of vertrouwen in hem was dan nam iemand hem wel last-minute aan, maar wanneer iedereen je laat doodbloeden en je word transfervrij is dat echt geen goed teken, en niet een buitenkansje.
 
Wanneer je op je 27ste transfervrij bent dan moet er echt wel iets aan de hand met je zijn, geestelijk, lichamelijk of ander vorm van mankement. Ook al komt die naar de mickey mouse league waar beetje voetballer zich wel kan redden, maar met zo'n afgeschreven figuur de CL in baart mij toch echt wel zorgen ja.

Als er hoop of vertrouwen in hem was dan nam iemand hem wel last-minute aan, maar wanneer iedereen je laat doodbloeden en je word transfervrij is dat echt geen goed teken, en niet een buitenkansje.

Of Stuttgart degradeerde en hij verliet het zinkende schip? Wie weet hoe langpsv al bezig is met hem
 
Wanneer je op je 27ste transfervrij bent dan moet er echt wel iets aan de hand met je zijn, geestelijk, lichamelijk of ander vorm van mankement. Ook al komt die naar de mickey mouse league waar beetje voetballer zich wel kan redden, maar met zo'n afgeschreven figuur de CL in baart mij toch echt wel zorgen ja.

Als er hoop of vertrouwen in hem was dan nam iemand hem wel last-minute aan, maar wanneer iedereen je laat doodbloeden en je word transfervrij is dat echt geen goed teken, en niet een buitenkansje.

Nee hoor, Stuttgart degradeerde en hij zal wel niet in de 2. Bundesliga willen spelen (en wellicht te duur voor Stuttgart nu). Niet te snel conclusies trekken
 
Wanneer je op je 27ste transfervrij bent dan moet er echt wel iets aan de hand met je zijn, geestelijk, lichamelijk of ander vorm van mankement. Ook al komt die naar de mickey mouse league waar beetje voetballer zich wel kan redden, maar met zo'n afgeschreven figuur de CL in baart mij toch echt wel zorgen ja.

Als er hoop of vertrouwen in hem was dan nam iemand hem wel last-minute aan, maar wanneer iedereen je laat doodbloeden en je word transfervrij is dat echt geen goed teken, en niet een buitenkansje.

Kruip jij ff snel terug in je hol joh (lol) :D
 
Bundesliganieuws ‏@Bundesliga81 5 min.5 minuten geleden
Daniel #Schwaab beleefde in maart 2012 als centrumverdediger van Bayer Leverkusen een horroravond tegen FC Barcelona. #PSV (1/2)
Bundesliganieuws ‏@Bundesliga81 6 min.6 minuten geleden
Bayer Leverkusen verloor in de Champions League met 7-1 van FC Barcelona. #Schwaab zag #Messi vijf keer scoren in Camp Nou. #PSV (2/2)

:eehh:

:unsure: Hopelijk heeft hij wat bijgeleerd. :rolleyes: Schwaab bedoel ik dan natuurlijk. ;)
 
En PSV is de enige die deze 'buitenkansje' ziet en grijpt.. wanneer er hoop of vertrouwen in iemand is + hij is gratis dan horen er tig clubs voor je in de rij te staan. Van deze gozer/naam heeft nog niemand gehoord laat staan meer info over interesse. Maar goed, bundesliga ervaring en hij is gratis dus je kan het risico nemen, maar ik raak er niet meteen opgewonden van bij het idee, tot die zich in praktijk bewezen heeft.
 
Als deze vent 5 miljoen had gekost, vond je het dan wel een goeie zet? :unsure:
Dat hoor je mij toch niet zeggen? Ik heb het over de vijver waar Marcel in vist.

Hij zit altijd te grabbelen in de vijf Euro-bak bij de kassa van de bouwmarkt en bij de weggeefpagina's van Facebook. Verdedigers moeten altijd zo goedkoop mogelijk worden aangetrokken. Bij aanvallers en aanvallende middenvelders gelden heel andere budgetten en een totaal andere instelling.
 
We worden Ajax. Geld in de zak houden. Je ruilt Wolfsburg in voor degradant Stuttgart. Deze jongen mag het nu uit gaan vechten met de reservespeler van Monaco?
Zwaktebod.
 
Ik denk dat er voldoende vertrouwen is in Isimat en dat er daarom voor is gekozen om niet al te diep in de buidel te tasten. Is het niks, dan geeft het ook niet zoveel. Ik vind het eigenlijk wel heerlijk zo'n ervaren speler op te halen voor alleen een flink salaris en tekenbonus.
 
Bundesliganieuws ‏@Bundesliga81 5 min.5 minuten geleden
Daniel #Schwaab beleefde in maart 2012 als centrumverdediger van Bayer Leverkusen een horroravond tegen FC Barcelona. #PSV (1/2)
Bundesliganieuws ‏@Bundesliga81 6 min.6 minuten geleden
Bayer Leverkusen verloor in de Champions League met 7-1 van FC Barcelona. #Schwaab zag #Messi vijf keer scoren in Camp Nou. #PSV (2/2)

:eehh:

:unsure: Hopelijk heeft hij wat bijgeleerd. :rolleyes: Schwaab bedoel ik dan natuurlijk. ;)
Niveau Marcello, Manolevje en Derijck... Lekker door blijven prutsen met dergelijke spelers. Ik vind het allemaal best inmiddels. Het opzeggen van het Fox-abonnementje gaat mij veel ergernis besparen, vermoed ik.
 
Niveau Marcello, Manolevje en Derijck... Lekker door blijven prutsen met dergelijke spelers. Ik vind het allemaal best inmiddels. Het opzeggen van het Fox-abonnementje gaat mij veel ergernis besparen, vermoed ik.

Dat zijn natuurlijk al heel andere spelers dan Schwaab, Moreno en Arias. Snap je punt, ben het er niet helemaal mee eens, maar de spelers die er nu staan zijn al van een heel andere orde dan de spelers die je nu noemt.
 
Niveau Marcello, Manolevje en Derijck... Lekker door blijven prutsen met dergelijke spelers. Ik vind het allemaal best inmiddels. Het opzeggen van het Fox-abonnementje gaat mij veel ergernis besparen, vermoed ik.

Het leek met Bruma en Moreno even de goede kant op te gaan. Blijkbaar willen we veel geld op de bank en alleen presteren als de concurrent een off-day heeft. We worden komend jaar 3e, achter Feyenoord en Ajax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan