Damesvoetbal (o.a. PSV Dames)

Wat een hots-knots voetbal van die PSV meiden. Er zit helemaal geen lijn in. Constant balverlies. Geen structuur in het team. Men schiet maar wat zonder te weten wat ze doen. Paniekvoetbal. Ik heb ze wel eens beter gezien, maar dit lijkt nergens op.
 
Wat een hots-knots voetbal van die PSV meiden. Er zit helemaal geen lijn in. Constant balverlies. Geen structuur in het team. Men schiet maar wat zonder te weten wat ze doen. Paniekvoetbal. Ik heb ze wel eens beter gezien, maar dit lijkt nergens op.
Vorige wedstrijd tegen ADO was geheel andere koek ja.
 
Ado krijgt vroeg in de 2e helft een vrije trap op een mooie plek, v Veenendaal onderscheidt zich wederom door deze uit de hoek te ranselen.
 
PSV komt niet eens in de buurt van het ADO doel. Ongelooflijk dat ze niet een goede aanval kunnen opzetten. Knullig de bal van je voeten laten springen.
 
Ik heb eens een volle wedstrijd van het vrouwenvoetbal gekeken. Ongelooflijk slecht. Als dit de top in Nederland is... Maar goed PSV wint op een hele lelijke manier, zoals ik hierboven heb geschreven. Ik vind het wel fijn voor die meiden, want ze winnen, hebben er hard voor gewerkt, maar hebben heel slecht gevoetbald. Niet leuk om te zien voor een echte voetballiefhebber.
 
Ik heb eens een volle wedstrijd van het vrouwenvoetbal gekeken. Ongelooflijk slecht. Als dit de top in Nederland is... Maar goed PSV wint op een hele lelijke manier, zoals ik hierboven heb geschreven. Ik vind het wel fijn voor die meiden, want ze winnen, hebben er hard voor gewerkt, maar hebben heel slecht gevoetbald. Niet leuk om te zien voor een echte voetballiefhebber.
Ik heb dit seizoen wel meer gekeken, maar dit was echt een van de slechtere, een echte finale met heel slecht voetbal.
 
Niet gekeken, maar ben wel blij om dit te lezen!

Ik heb er overigens helemaal geen problemen mee dat het "slecht" is. Amateurvoetbal van heren vind ik vaak ook gewoon vermakelijk om te kijken.

Hoop dat PSV durft te investeren in het team.
 
Leuk voor de dames. Volg ze niet echt, maar ik lees hier en daar dat ze wel de goede kant op gaan en dat ze samen mer Ajax en Twente, de sterkste teams zijn uit de competitie. Kampioenschap verspilt, maar de beker winnen is natuurlijk ook mooi voor hen.

En pas de eerste prijs in historie van PSV damesvoetbal? Echt waar? Wist ik niet.
 
Die pingel was overigens wel belachelijk. Was er geen VAR? Duidelijk eerst hands van ADO.
 
Die pingel was overigens wel belachelijk. Was er geen VAR? Duidelijk eerst hands van ADO.
Ach mooi dat PSV vrouwen t zelfde slechte gefluit krijgt als PSV mannen. Wat dat betreft is de KNVB consequent.

En nee, geen VAR ws te weinig camera's en minder grote belangen etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan