Damesvoetbal (o.a. PSV Dames)

Om 12:15 trappen de dames af tegen ADO

NzpGvtVH


Op dit moment staan de dames bovenaan met 30 punten uit 12 wedstrijden.

Na een volledig programma (14 wedstrijden) volgt een kampioensronde, maar kan nergens info vinden hoe dit precies is ingericht.
 
Om 12:15 trappen de dames af tegen ADO

NzpGvtVH


Op dit moment staan de dames bovenaan met 30 punten uit 12 wedstrijden.

Na een volledig programma (14 wedstrijden) volgt een kampioensronde, maar kan nergens info vinden hoe dit precies is ingericht.
Ik dacht de 4 beste ploegen in een kampioenspoule. Winnaar word kampioen. En tegenover de 4 slechste ploegen. Verliezer zal daar degraderen.

Volgensmij vergelijkbaar met Scandinavische/Belgische opzet. Maar ik weet het niet zeker haha.
 
Ik dacht de 4 beste ploegen in een kampioenspoule. Winnaar word kampioen. En tegenover de 4 slechste ploegen. Verliezer zal daar degraderen.

Volgensmij vergelijkbaar met Scandinavische/Belgische opzet. Maar ik weet het niet zeker haha.
Kortom, na deze 14 wedstrijden gewoon nog een compleet programma van 6 wedstrijden tussen de top 4?
Gewoon op 0 beginnen, of gehalveerde punten? Raar dat ik dit bij bv. de KNVB niet makkelijk kan vinden.
 
Kortom, na deze 14 wedstrijden gewoon nog een compleet programma van 6 wedstrijden tussen de top 4?
Gewoon op 0 beginnen, of gehalveerde punten? Raar dat ik dit bij bv. de KNVB niet makkelijk kan vinden.
Ik dacht compleet programma van 6 wedstrijden tussen de top 4 maar wel met de stand van de eredivisie. Dus als je aan kop loopt met 6 ptn blijft dat staan.

Dacht dat zoiets ook was in Denemarken (?).
 
Ik dacht compleet programma van 6 wedstrijden tussen de top 4 maar wel met de stand van de eredivisie. Dus als je aan kop loopt met 6 ptn blijft dat staan.

Dacht dat zoiets ook was in Denemarken (?).
Nah dan maar gewoon ff 2x winnen om dan lekker die volgende fase in te gaan. Zou t 1e kampioenschap voor onze dames kunnen worden.
 
1e echte kans voor PSV na 35 minuten, helaas weet de keeper te keren.

PSV oogt nonchalant / niet scherp.
 
Ondertussen hadden de dames twee pingels moeten krijgen, maar ja...

Nu wel 1-1 uit een gewone aanval
 
Terug
Bovenaan Onderaan