Damesvoetbal (o.a. PSV Dames)

Is het mogelijk haar van het damesteam naar het herenteam over te plaatsen ?

De vraag is of ze dat zou willen. Het is echt geen pretje als tijdens het douchen Baumgartl, Guti en Malen tegen je benen staan te pissen, terwijl Rosario maar shampoo in je haar blijft kiepen.
 
De wedstrijd van onze vrouwen tegen Heerenveen is nu live te zien op FOX Sports.

Ruststand 1-1.
De 1-0 van PSV was een rebound van Smits nadat Simon op de paal schoot.
De 1-1 van Heerenveen was helemaal geen goal. Sari van Veenendaal pakte de bal duidelijk op de lijn, maar de scheids keurde hem toch goed. En zo zie je maar weer, zonder VAR kan ook gewoon heel nadelig weken bij dit soort momenten.
 
en het blijft bij 1-2. En eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat t niveau echt wel beter is dan een paar jaar geleden.

Ik heb maar een gedeelte gezien, maar ik vind het van een zeer bedenkelijk niveau.
Een waar foutenfestival.
 
Nog een vraag dan: wie zegt jou dat je niet mag zeggen dat dat over de vrouwen niet gezegd mag worden? :DANCE:
 
Als je op 'm googlet, dan is die Wie nog best wel belangrijk zie ik:
  • Wie redt de Britten van de afgrond
  • Wie betaalt de schenkbelasting
  • De belangrijkste: Wie is de Mol
Maar ik las ook wat ranziger zaken over Wie: Wie doet het met Wie....

Maar zonder gekheid: ik plaatste mijn opmerking over de mannen slechts om wat te relativeren en te schertsen. Je mag zeggen over en vinden van de PSV vrouwen wat je wilt.
 
Als je op 'm googlet, dan is die Wie nog best wel belangrijk zie ik:
  • Wie redt de Britten van de afgrond
  • Wie betaalt de schenkbelasting
  • De belangrijkste: Wie is de Mol
Maar ik las ook wat ranziger zaken over Wie: Wie doet het met Wie....

Maar zonder gekheid: ik plaatste mijn opmerking over de mannen slechts om wat te relativeren en te schertsen. Je mag zeggen over en vinden van de PSV vrouwen wat je wilt.

Dacht jij dat ik dat niet door had? :rolleyes: :lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan