Damesvoetbal (o.a. PSV Dames)

Eergisteren werd die finale van de dames van Olympique Lyon - FC Barcelona nog eens uitgezonden.
Het werd 4-1... Lyon wint de Champions League. Onze mooie Lieke gaf een mooie steekbal op Asisat Oshoala die de eer heeft gered, na een 4-0 voorsprong voor de Françaises.
Lyon is ongenaakbaar voor de rest van de damesclubs met een dit seizoen goed spelende pot, Shanice van de Sanden.
Eerder dit seizoen had Lyon de Ajaksvrouwen al met 9-0 opgerold..o.O.en uit in Amsterdam met 0-4.o.O
Lyon wil nu Martens bij Barcelona wegplukken. Daardoor zullen ze nog sterker worden.
lieke martens 22.jpg

Ze had net zo goed bij Mooiste Vrouw kunnen geplaatst worden...:love:
 
Hoezo? Als er geen transfers meer worden verwacht, is de selectie rond toch? Als er iets onverwachts gebeurt, zal PSV moeten handelen.

Maar eigenlijk interesseert me dat damesvoetbal niks. Maar misschien verandert dat, want inmiddels kijk ik wel naar de "Leeuwinnen".
 
De dames zijn goed begonnen, hebben met een 1-4 overwinning de 3 punten meegenomen uit Heerenveen.
 
Bij rust is het 0-2 voor PSV. :) Doelpuntmakers: Smits en Snoeijs.

Ik zet hem aan toen het net 0-2 werd voor PSV.
Van wat ik gezien heb is Ajax een stuk slordiger dan PSV, maar heeft Ajax wel meer balbezit.
Donders dat is vandaag. Ik zet m aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan