Damesvoetbal (o.a. PSV Dames)

Zijn er veel forummers geïnteresseerd in de PSV vrouwen? Mag natuurlijk, maar ik merk voor mezelf dat het me niks interesseert.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zijn er veel forummers geïnteresseerd in de PSV vrouwen? Mag natuurlijk, maar ik merk voor mezelf dat het me niks interesseert.
Wel voor thuis. Niet voor op het veld.
 
Het voelt voor mij als een andere sport, net als dat ik totaal niet geïnteresseerd zou zijn in een PSV volleybalteam.
 
Het voelt voor mij als een andere sport, net als dat ik totaal niet geïnteresseerd zou zijn in een PSV volleybalteam.
Daar heb ik nog tegen gespeeld :) . Of nou ja, VCE/PSV, een fusieclub met volleybalclub Eindhoven.
 
Zijn er veel forummers geïnteresseerd in de PSV vrouwen? Mag natuurlijk, maar ik merk voor mezelf dat het me niks interesseert.

Volg het niet heel erg, maar ik kan een glimlach niet onderdrukken wanneer ze van ajax winnen. En vind t leuk als ze kampioen worden, of als een PSV speelster bij het NL elftal komt (wat ik wat meer volg).
Maar daar houdt t wel mee op.
 
Zijn er veel forummers geïnteresseerd in de PSV vrouwen? Mag natuurlijk, maar ik merk voor mezelf dat het me niks interesseert.
Wat ik op de socials zie post ik hier. Als ik een wedstrijd zie kijk ik die met n half oog.
 
Heel slecht begin tegen Ajax en wat een kut keepster hebben wij 😄
 

Raar besluit van de overheid, ene wel toestaan en andere niet. Vind het neigen naar discriminatie van de overheid.
 

Raar besluit van de overheid, ene wel toestaan en andere niet. Vind het neigen naar discriminatie van de overheid.
Eens. Maar ze mogen niet trainen? Dan is het helemaal zinloos en oneerlijk.
 
Eens. Maar ze mogen niet trainen? Dan is het helemaal zinloos en oneerlijk.

Daarom zijn de wedstrijden uitgesteld tot begin december.
Het is overigens altijd al zinloos en oneerlijk. Er zal nooit een amateurclub de beker winnen.
 
Daarom zijn de wedstrijden uitgesteld tot begin december.
Het is overigens altijd al zinloos en oneerlijk. Er zal nooit een amateurclub de beker winnen.
Ik had helemaal niet goed gelezen.

Het zou ook over de dames moeten gaan. Krom dat zij wel moeten stoppen. Vreemde beslissing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan