Damesvoetbal (o.a. PSV Dames)

Hera wordt genaaid, gelijkmaker tegen Twente wordt ten onrechte wegens buitenspel afgekeurd, wat ook jammer is voor PSV.

Coach voor de dames voor komende seizoenen is bekend

Het Nederlands damesteam heeft natuurlijk wel een jasje uitgedaan de laatste jaren. Volgens mij moet het van de grond af opnieuw opgebouwd worden.

Vanavond een echte test met een WK- kwalificatie wedstrijd tegen Frankrijk (thuis vandaag). Ik verwacht er niet veel van.

Laatst bewerkt:
Het Nederlands damesteam heeft natuurlijk wel een jasje uitgedaan de laatste jaren. Volgens mij moet het van de grond af opnieuw opgebouwd worden.

Vanavond een echte test met een WK- kwalificatie wedstrijd tegen Frankrijk (thuis vandaag). Ik verwacht er niet veel van.
Gaat om PSV, niet oranje

PSV vrouwen hebben vandaag een grote stap gezet naar een eventueel kampioenschap.
Zelf met 0-1 gewonnen van Heerenveen en FC Twente verloor met 2-0 van FC Utrecht. En Ajax en Feyenoord speelden 0-0 gelijk.
PSV staat nu 4 punten voor op Ajax en 5 punten op FC Twente en er zijn nog slechts 3 wedstrijden te spelen.
De komende 2 wedstrijden winnen tegen Hera United en ADO Den Haag en PSV is kampioen. Dat moet kunnen, het zijn de nr 9 en 10 in de competitie.

PSV vrouwen hebben vandaag een grote stap gezet naar een eventueel kampioenschap.
Zelf met 0-1 gewonnen van Heerenveen en FC Twente verloor met 2-0 van FC Utrecht. En Ajax en Feyenoord speelden 0-0 gelijk.
PSV staat nu 4 punten voor op Ajax en 5 punten op FC Twente en er zijn nog slechts 3 wedstrijden te spelen.
De komende 2 wedstrijden winnen tegen Hera United en ADO Den Haag en PSV is kampioen.
Twente laat 2x op rij punten liggen, zeldzaamheid, mooi voor de dames, laat dat dubbele kampioenschap maar komen!

3 mei, uit bij Hera
8 mei, 20u, thuis tegen ADO (kaarten nog beschikbaar vanaf €7,50, mogelijk kampioensduel)
22 mei, 20 u, uit bij Twente, als we nog geen kampioen zijn sowieso een kampioensduel

3 mei, uit bij Hera
8 mei, 20u, thuis tegen ADO (kaarten nog beschikbaar vanaf €7,50, mogelijk kampioensduel)
22 mei, 20 u, uit bij Twente, als we nog geen kampioen zijn sowieso een kampioensduel
Liefst op 8 mei, gezien hoe het al enige malen tegen Twente mis is gegaan.
Het zou inderdaad prachtig zijn als ook onze vrouwen kampioen worden.

Rondje platte kar voor de dames!
Zou mooi zijn, maar ik weet niet of "men" (de fans ) daar al rijp voor is.
Hoewel Eindhoven de Gekste misschien hier ook massaal voor uit loopt.
Sommigen grijpen alles aan om de bierconsumptie op gang te krijgen. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan