Damesvoetbal (o.a. PSV Dames)

Ach mooi dat PSV vrouwen t zelfde slechte gefluit krijgt als PSV mannen. Wat dat betreft is de KNVB consequent.

En nee, geen VAR ws te weinig camera's en minder grote belangen etc.
Je moet er gewoon helemaal geen camera's neerzetten. Niet om aan te zien. De echte fans gaan maar naar het stadion.
 
Je moet er gewoon helemaal geen camera's neerzetten. Niet om aan te zien. De echte fans gaan maar naar het stadion.

''Echte fans'' supporten hun club, dus ook de vrouwentak. Het is een mooi initiatief dat vrouwen ook de kans biedt om profvoetballer te worden en meisjes dus de kans om een voetbaldroom na te jagen. Dat het niveau allemaal velen malen lager ligt is logisch. ''mannen'' voetbal bestaat al meer dan 100 jaar en ook dat zal er in het begin niet uit hebben gezien. Ook dat moest ooit ergens beginnen.
 
''Echte fans'' supporten hun club, dus ook de vrouwentak. Het is een mooi initiatief dat vrouwen ook de kans biedt om profvoetballer te worden en meisjes dus de kans om een voetbaldroom na te jagen. Dat het niveau allemaal velen malen lager ligt is logisch. ''mannen'' voetbal bestaat al meer dan 100 jaar en ook dat zal er in het begin niet uit hebben gezien. Ook dat moest ooit ergens beginnen.
Ik kijk ook geen jeugdwedstrijden. Leuk dat de dames winnen maar ik heb er niks mee. Heb liever dat ze al het geld investeren in het eerste elftal.
 
Ik kijk ook geen jeugdwedstrijden. Leuk dat de dames winnen maar ik heb er niks mee. Heb liever dat ze al het geld investeren in het eerste elftal.
Daar gaat het leeuwendeel van het budget al naartoe. Een voetbalclub moet mijns inziens ook een maatschappelijke functie hebben. Bijdragen aan de emancipatie/gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen hoort daar wat mij betreft bij. Dat jij er niks mee hebt is je goedrecht, maar als we de logica zouden volgen dat we alleen maar geld steken in dat waar we ''wat mee hebben'', dan komen we o.a. uit bij een van de redenen dat het hedendaagse voetbal zo scheef gegroeid is wat betreft verhoudingen.
 
De PSV vrouwen worden aardig leeggekocht toch? Sowieso vertrekt Smits (onze beste speelster?), maar ik dacht ook nog meer? Voor de mensen die het iets beter volgen, zijn we volgend jaar nog een topteam?
 
De PSV vrouwen worden aardig leeggekocht toch? Sowieso vertrekt Smits (onze beste speelster?), maar ik dacht ook nog meer? Voor de mensen die het iets beter volgen, zijn we volgend jaar nog een topteam?
Van die 50 euro een goede verdediger halen voor het eerste mannenteam.
 
De PSV vrouwen worden aardig leeggekocht toch? Sowieso vertrekt Smits (onze beste speelster?), maar ik dacht ook nog meer? Voor de mensen die het iets beter volgen, zijn we volgend jaar nog een topteam?
Nouwen vertrekt ook naar Chelsea. Van Schoonhoven's contract wordt niet verlengd, verbaast me wel, want vond haar best redelijk spelen.

Smits en Nouwen waren wel de beste spelers, het niveau van de nieuwkomers kan ik niet inschatten. Ben bang dat we er op achteruit zullen gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan