Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

Van der Sanden deed precies hetzelfde en die kwam al helemáál niemand voorbij. :rolleyes:
Ha ha, en dan snap je toch niet dat zo'n dol koebeest, bij de selectie zit van Olympique Lyon, nota bene de beste club ter wereld van het vrouwenvoetbal. Hebben jullie meiden nog met een verschil van 13 goals verslagen...:HB:
 
En het bizarre is dat Martens na de wedstrijd telkens zei tevreden te zijn met haar spel. Wees dan eerlijk, en zeg dat je vanwege je blessure geen akties kon of durfde te maken, en dat je veel beter kan.

Past naar mijn idee allemaal wel een beetje in het straatje dat het allemaal vooral niet kritisch benaderd mag worden.
 
Ha ha, en dan snap je toch niet dat zo'n dol koebeest, bij de selectie zit van Olympique Lyon, nota bene de beste club ter wereld van het vrouwenvoetbal. Hebben jullie meiden nog met een verschil van 13 goals verslagen...:HB:
De Seedorf van de vrouwen. Een pure clubvoetbalster.
 
De Seedorf van de vrouwen. Een pure clubvoetbalster.
Tijdens het EK was ze wel heel goed, dus dat gaat niet helemaal op denk ik.

Ze had het dit toernooi gewoon niet, kan gebeuren. Maar dan moet je wel als de sodemieter uit het elftal gehaald worden en dat gebeurde nu veel te laat.
 
Tijdens het EK was ze wel heel goed, dus dat gaat niet helemaal op denk ik.

Ze had het dit toernooi gewoon niet, kan gebeuren. Maar dan moet je wel als de sodemieter uit het elftal gehaald worden en dat gebeurde nu veel te laat.
Ik zeg ook maar wat hoor. Iedere keer als vd Sande aan de bal is schiet me tv over op testbeeld.
 
Even weer wat olie op het vuur? Interview met Rapinoe.



Of moet dit naar het VS/Trump topic? Kan een van de mods dit dan verplaatsen?

Goed interview trouwens. Trump sluit groepen mensen buiten. Dat was de kern van haar boodschap en als een president iets niet moet doen is het mensen buitensluiten. Dat doet dictators, geen presidenten van vrije democratieën.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tijdens het EK was ze wel heel goed, dus dat gaat niet helemaal op denk ik.

Ze had het dit toernooi gewoon niet, kan gebeuren. Maar dan moet je wel als de sodemieter uit het elftal gehaald worden en dat gebeurde nu veel te laat.
Van de Sande was gewoon teveel met haar looks bezig. Dan weer die tijgerkop en dan weer die gekleurde kop...:xp:
 
Goed interview trouwens. Trump sluit groepen mensen buiten. Dat was de kern van haar boodschap en als een president iets niet moet doen is het mensen buitensluiten. Dat doet dictators, geen presidenten van vrije democratieën.
Dat doet een dictator, of dan doen dictators ?
 
Wat een schitterend doelpunt van Nederland in de EK kwalificatie wedstrijd tegen Turkije.
Spitse met een heerlijke bal op van de Donk, en van de Donk die de bal geweldig in de goal schiet en daarmee de 2-0 scoort. :clap2:
 
Blijft leuk dat Nederland in het damesvoetbal een absolute grootheid is momenteel. Blijft jammer dat ze het finale-verliezen syndroom van de mannen ook een beetje hebben overgenomen ;)

Maar goed, hebben we in ieder geval weer een EK om naar uit te kijken als de heren straks na een nederlaag tegen Duitsland en een verrassende flater tegen Noord-Ierland zich weer niet plaatsen ;)
 
Laatst bewerkt:
Blijft leuk dat Nederland in het damesvoetbal een absolute grootheid is momenteel. Blijft jammer dat ze het finale-verliezen syndroom van de mannen ook een beetje hebben overgenomen ;)

Maar goed, hebben we in ieder geval weer een EK om naar uit te kijken als de heren straks na een nederlaag tegen Duitsland en een verrassende flater tegen Noord-Ierland zich weer niet plaatsen ;)
70 minuten lang de nul gehouden tegen USA, is ook een prestatie van formaat.
 
Nederland staat in het Philips Stadion bij rust met 1-0 voor tegen Rusland. Doelpuntmaker: van de Donk die haar 100ste interland speelt.
Spitse miste een strafschop.
Het zijn verschrikkelijke schoppers bij de Russinnen, ze heb van Lunteren letterlijk uit de wedstrijd geschopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan