Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

Ik zeg toch dat ze bij Lyon speelt...En ja, ik erger me aan dat tijgerbal patroon op haar hoofd. Misschien ziet ze wat in Babel met zijn roze badmuts en wordt ze straight...:metal:
Verder, overall een prima buitenspeler hoor, by Lyon bedoel ik !
Dan moet je je eigen post nog maar eens lezen.
 
HAHAHA
Frankrijk-Nigeria staat 0-0, als Frankrijk in de 75e minuut een Penalty krijgt. Deze wordt gemist door Frankrijk. Maar volgens de nieuwe regels moet 1 voet van de keeper op de doellijn blijven. Dat was niet het geval. Dus moest de Penalty over. En die gaat er wel in. Dus staat Frankrijk met 1-0 voor tegen Nigeria.
 
HAHAHA
Frankrijk-Nigeria staat 0-0, als Frankrijk in de 75e minuut een Penalty krijgt. Deze wordt gemist door Frankrijk. Maar volgens de nieuwe regels moet 1 voet van de keeper op de doellijn blijven. Dat was niet het geval. Dus moest de Penalty over. En die gaat er wel in. Dus staat Frankrijk met 1-0 voor tegen Nigeria.
In de nabeschouwing is ook besproken dat Franse speelsters te vroeg inliepen, bij de tweede penalty. Hierbij greep de VAR (Makkelie) dan weer niet in. Complete willekeur door de VAR m.i.
Niet dat het mij voor Nigeria iets boeit, maar toch weer een discussiepunt rondom de VAR. Het moet allemaal nog wat consistenter.
 
Schotland na 69 minuten op 3-0 tegen Argentinië, en moet winnen om door te gaan. Uiteindelijk 3-3 door een penalty die eerst werd gemist maar over moest omdat de keeper niet op de lijn stond!
 
D9gsoIzW4AAtcqz.jpg


Opstelling van de Leeuwinnen. 1 wijziging, Van Es voor Van Dongen. Hopelijk kan Nederland het niveau halen van het EK nu tegen Canada. Om 18:00 gaan ze van start.
 
Ben beniewd..2 matches te gaan. NL tuulk, intensiteit is er iig..gaat het om..de drive. Ook nieuwsgierig tuulk USA straks tegen Zweden. Beide een affiche??
:DANCE::BALL:
 
Na een minuut krijgt Nederland al een Penalty tegen.

De VAR grijpt in en de scheidsrechter gaat naar de beelden kijken.
Het wordt een vrije trap. De overtreding is buiten de 16.

Inmiddels is de wedstrijd 5 minuten bezig en daarvan is slechts 1 minuut gevoetbald.
 
Gaat nog niet soepel als ik t blog van t AD moet geloven. Ach nu verliezen we misschien... In de finale pakken we ze terug ;)
 
Dat kan niet eens. Ze ontmoeten elkaar eventueel al eerder weer. Nog een signaal dat het Vrouwenvoetbal niet serieus te nemen is. Ze kunnen niet eens een fatsoenlijk schema voor het WK opstellen.
vermoed dat t schema gewoon door mannen is opgesteld....
 
Nederland - Canada 2-1

Nederland is poulewinnaar met 3 overwinningen.
Volgende ronde tegen Japan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan