Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

Snoeijs en Smits waren een dodelijk koningskoppel.
Afijn de eerstgenoemde is al weg en de tweede volgt.
Dat zal moeilijk worden volgend seizoen zonder topspits(en) voor de PSV vrouwen.
 
Ja. Die gaan als een speer, terwijl die van ons wat meer moeite hebben.
De KNVB, en dat is vaker gezegd hier, wordt gerund door stel amateurs. Wiegmans is een zeer succesvolle coach geweest en haar vervangen is sowieso een hels karwei. Maar om nou met een Amerikaan aan komen zetten die een club leidt in de VS, niet bij alle wedstrijden aanwezig kan zijn en eigenlijk geen wedstrijden van die meiden bij hun clubs kan bezoeken, is natuurlijk een Amateur Jan Smit-award waard.
 
De KNVB, en dat is vaker gezegd hier, wordt gerund door stel amateurs. Wiegmans is een zeer succesvolle coach geweest en haar vervangen is sowieso een hels karwei. Maar om nou met een Amerikaan aan komen zetten die een club leidt in de VS, niet bij alle wedstrijden aanwezig kan zijn en eigenlijk geen wedstrijden van die meiden bij hun clubs kan bezoeken, is natuurlijk een Amateur Jan Smit-award waard.
Is dit echt waar? Dat is wel heel absurd inderdaad, dan kun je veel beter iemand hebben die een minder CV heeft maar de volle aandacht wel heeft.

Misschien had ik mijn CV en FM saves moeten opsturen. Kan niet anders dat ze daarvan onder de indruk waren geweest. :drool:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
De KNVB, en dat is vaker gezegd hier, wordt gerund door stel amateurs. Wiegmans is een zeer succesvolle coach geweest en haar vervangen is sowieso een hels karwei. Maar om nou met een Amerikaan aan komen zetten die een club leidt in de VS, niet bij alle wedstrijden aanwezig kan zijn en eigenlijk geen wedstrijden van die meiden bij hun clubs kan bezoeken, is natuurlijk een Amateur Jan Smit-award waard.
Dat was in ieder geval alleen bij de eerste wedstrijden zo. Hij is nu gewoon fulltime bondscoach. Heb ik gelezen.
 
Dat was in ieder geval alleen bij de eerste wedstrijden zo. Hij is nu gewoon fulltime bondscoach. Heb ik gelezen.
Nou sinds twee weken of zo. De landing was iig niet echt zacht te noemen en het elftal raakte al gelijk stuurloos. Dit soort dingen kun je moeilijk repareren achteraf. In het begin wisten ze bijv niet of hij nou zou over komen voor een wedstrijd of niet. Je ziet al dat het erg moeizaam gaat sindsdien en dat er veel gemor is binnen het elftal.
 

Oranje schrapt WK-kwalificatieduel met Belarus, gevolgen nog onduidelijk

link

De KNVB houdt nog altijd vast aan het standpunt om niet tegen Belarus te spelen en heeft zodoende besloten het WK-kwalificatieduel van het Nederlandse vrouwenelftal van 12 april te schrappen.

Prima ... En gewoon de poot stijf houden.
 

Oranje schrapt WK-kwalificatieduel met Belarus, gevolgen nog onduidelijk

link

De KNVB houdt nog altijd vast aan het standpunt om niet tegen Belarus te spelen en heeft zodoende besloten het WK-kwalificatieduel van het Nederlandse vrouwenelftal van 12 april te schrappen.

Prima ... En gewoon de poot stijf houden.
Gemiddelde poot zal niet stijf worden van damesvoetbal :cautious:
 


:eek::clap:(Y)
Lekker bezig, JdJ!
 
Terug
Bovenaan Onderaan