Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

Zelfs het commentaar bij dames PSV-Ajax wordt louter belicht vanuit Ajax standpunt.
PSV scoort niet mooi, maar Ajax verdedigt
slecht.
Misselijkmakend.

Die aanname uit de lucht bij de 1-0 was echt heel goed.
Bij vlagen zitten er echt wel leuke acties en ook hele aanvallen tussen.
En t commentaar, ach, t went.
 
Zelfs het commentaar bij dames PSV-Ajax wordt louter belicht vanuit Ajax standpunt.
PSV scoort niet mooi, maar Ajax verdedigt
slecht.
Misselijkmakend.

Die aanname uit de lucht bij de 1-0 was echt heel goed.
Zit, tegen mijn gewoonte in, toch ff te luisteren naar t tussentijds commentaar in de rust. Wat een zure dames zeg. Doen niet eens de moeite om neutraal over te komen joh.
 
Misschien ken ik de regels niet goed, maar volgens mij is iemand (van achteren) onderuit schoffelen en dan ook nog de bal raken wel wat anders dan een "tackle op de bal".

Ik schoot haast in de lach toen ik 'm zag, vond het net als de scheids overduidelijk een penalty. De commentatoren waren het blijkbaar daar niet mee eens, geen eens discutabel, die vonden het zelfs een cadeautje.
 

De samenvatting van de winstpartij tegen ajax.

Stand
Plek​
Club​
Punten​
Dv​
Dt​
Ds​
1​
PSV​
19​
3​
1​
+2​
2​
Fc Twente​
17​
1​
1​
0​
3​
Ajax​
16​
1​
3​
-2​
4​
ADO​
11​
1​
1​
0​

Punten behaald in het eerdere deel van de competitie worden meegenomen in deze kampioenspoule. Er wordt een volledig programma (6 wedstrijden) afgewerkt. a.s zondag treed PSV in Enschede aan tegen Fc Twente, die winnen zou een flinke stap de goede kant op zijn.
 
Laatst bewerkt:

De samenvatting van de winstpartij tegen ajax.

Stand
Plek​
Club​
Punten​
Dv​
Dt​
Ds​
1​
PSV​
19​
3​
1​
+2​
2​
Fc Twente​
17​
1​
1​
0​
3​
Ajax​
16​
1​
3​
-2​
4​
ADO​
11​
1​
1​
0​

Punten behaald in het eerdere deel van de competitie worden meegenomen in deze kampioenspoule. Er wordt een volledig programma (6 wedstrijden) afgewerkt. a.s zondag treed PSV in Enschede aan tegen Fc Twente, die winnen zou een flinke stap de goede kant op zijn.
Punten wel, doelsaldo dus niet. Vreemd.
 
Tja, een rare opzet, weet je wel zeker dat het er eentje uit de koker van de KNVB is ;)
Sowieso is het vreemd, want Ajax, PSV en Twente stonden allemaal gelijk aan het begin van deze kampioenspoule, terwijl Twente een punt meer had behaald (32-31-31). Dus als zij nu tweede worden op doelsaldo hebben ze in totaal de meeste punten gehaald en zijn ze toch geen kampioen.
 
Sowieso is het vreemd, want Ajax, PSV en Twente stonden allemaal gelijk aan het begin van deze kampioenspoule, terwijl Twente een punt meer had behaald (32-31-31). Dus als zij nu tweede worden op doelsaldo hebben ze in totaal de meeste punten gehaald en zijn ze toch geen kampioen.

Punten worden gehalveerd en halve punten naar boven afgerond, en dat is je startaantal in de kampioenspoule. Typische logica van de knvb, maar een goedgeaarde ajaks fan kan mij dit toch wel uitleggen? ;)
 
Punten worden gehalveerd en halve punten naar boven afgerond, en dat is je startaantal in de kampioenspoule. Typische logica van de knvb, maar een goedgeaarde ajaks fan kan mij dit toch wel uitleggen? ;)
Ik snap ook wel hoe ze het gedaan hebben, maar eerlijk kan ik het niet noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan