Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

Vanaf de 1-0 gekeken. Prima wedstrijd gezien, maar heb nog steeds niks met vrouwenvoetbal. Voelt voor mij toch anders om PSV aan te moedigen :unsure:.

Kermis op de tribune lijkt me wel lachen na het consumeren van enkele biertjes, maar ook qua sfeer verschilt het vrouwenvoetbal van het mannenvoetbal. Bij de vrouwen is de sfeer toch stukken gemoedelijker.
 
:CHEER::DANCE:
Lieke Martens was goed, en Miedema met haar goal natuurlijk ook. En gewoon een goede wedstrijd van Nederland, zeker de tweede helft.
Nederland naar de halve finale en de Olympische Spelen!
 
Ik was blij dat eindelijk die v.d. Sande eruitging. Het liep daarna gewoon uitstekend.
Hoe sterk is Duitsland, ervanuitgaande dat die gemakkelijk van Zweden gaan winnen straks.?
 
Ik was blij dat eindelijk die v.d. Sande eruitging. Het liep daarna gewoon uitstekend.
Hoe sterk is Duitsland, ervanuitgaande dat die gemakkelijk van Zweden gaan winnen straks.?
Van de Sande liet in de 2e helft eindelijk iets zien. Meer goed gedaan in die 10 minuten dan in die 4,5 wedstrijden ervoor. Ik vond vandaag Martens en Groenen de besten aan Nederlandse zijde. De verdediging is ook erg matig, maar als ze zo spelen als in de 2e helft is dat niet erg.

Aan de verplichting als Europees kampioen voldaan door de OS en de halve finale te halen. Eens kijken of er nog meer in het vat zit.
 
Eerate kwartier van de 1e helft was ook goed.
Er was dat eerste kwartier controle en een overwicht, maar er werd nauwelijks iets gecreeerd. Pas na rust ging het tempo echt omhoog en werd er veel doelgerichter gespeeld. Toen kwamen ook de kansen en was het echt leuk om naar te kijken. Martens was inderdaad beter dan in de vorige wedstrijden, maar verder heeft dit elftal geen echte uitblinkers. Wel een erg goed team!
 
Geef ons Duitsland maar. Wat een slappe verdediging. Die linksback verrekt de bal naar voren te spelen. Vrijwel alles van haar terug naar de keeper. Zet die maar flink onder druk en je bent erdoor. Iets voor Berenstein zou ik zeggen.
 
Er was dat eerste kwartier controle en een overwicht, maar er werd nauwelijks iets gecreeerd. Pas na rust ging het tempo echt omhoog en werd er veel doelgerichter gespeeld. Toen kwamen ook de kansen en was het echt leuk om naar te kijken. Martens was inderdaad beter dan in de vorige wedstrijden, maar verder heeft dit elftal geen echte uitblinkers. Wel een erg goed team!
Met de tweede helft vandaag voor het eerst gekeken, was leuk, maar ik heb geloof ik wel meteen de beste 45 minuten gezien.
Verder denk ik dat Nl juist wel enkele uitblinkers heeft en voor de rest een enorm matig team. We hebben denk ik de beste keeper van het toernooi, verder de motor en powerhouse Groenen op het middenveld. Voorin hebben we met Martens en Miedema 2 topaanvallers, die helaas maar matig in vorm zijn, maar wel steeds beter worden. En dan hebben we Spitse, die voetballend niet zo veel voorstelt, maar met haar vrije trappen beslissend is. De rest is, op z'n vriendelijkst gezegd, matig. Kortom, als we kunnen aanvallen, hebben we een kans, als we onder druk komen te staan wordt het een afgang
 
Met de tweede helft vandaag voor het eerst gekeken, was leuk, maar ik heb geloof ik wel meteen de beste 45 minuten gezien.
Verder denk ik dat Nl juist wel enkele uitblinkers heeft en voor de rest een enorm matig team. We hebben denk ik de beste keeper van het toernooi, verder de motor en powerhouse Groenen op het middenveld. Voorin hebben we met Martens en Miedema 2 topaanvallers, die helaas maar matig in vorm zijn, maar wel steeds beter worden. En dan hebben we Spitse, die voetballend niet zo veel voorstelt, maar met haar vrije trappen beslissend is. De rest is, op z'n vriendelijkst gezegd, matig. Kortom, als we kunnen aanvallen, hebben we een kans, als we onder druk komen te staan wordt het een afgang
Martens speelt echt waardeloos. Komt geen tegenstander voorbij, net als Ryan Babel, die misschien iets meer met voetbal bezig moet zijn in plaats van hoe ze haar haar moet verven, net zo waardeloos is. Heb bij Martens het idee dat die van Leer tijdens de seks zijn capaciteiten bij haar heeft ingebracht. Ze kan er ineens niks meer van. Dreigen en weer hakje terug. De beste voor mij is Dominique Janssen (waardeloos als ze ineens de naam van haar man op het shirt gaat zetten, en dan nog zo een waardeloze naam ook.) Miedema, de Luuk de Jong van de vrouwen speelt prima, en is echt met voetbal bezig en verdere randzaken laat haar koud. Groenen ook prima, Van dongen terecht op de plek van van Es die zich ook steeds belangrijker vindt en in steeds meer talkshows opduikt. Prima dat die op de bank zit. Mooie vrouw, waardeloze stem. Van de Gragt ook gewoon meer dan prima. Beerestein graag vanaf minuut 1 in plaats van Babel. Van de Donck de leukste om naar te kijken. De Lerby bij de dames. Niet de beste voetballer maar lekker fel. Roord zie ik graag voor Spitse maar die heeft haar basisplaats vandaag weer veilig gesteld met 2 assists. Dat was dan ook meteen het enige goede van vandaag wat haar betreft. De keepster of keeper vertrouw ik voor geen meter, maar we moeten het ermee doen. Zweden kunnen we hebben, en daarna gaan ze net als de mannen ervaren wat het is een finale te verliezen.
 
Helemaal mee eens Ralf, echter met dat verschil, dat ik Beerestein in de basis zou zetten voor dolle stier van de Sande. In 55 minuten trok ze zegge en schrijve, 1x de bal goed voor...o.O
 
Zweden zowaar gewonnen. Ik denk dat Zweden zelfs lastiger is dan Duitsland.
Denk het ook. Maar NL heeft ook dezelfde fighting spirit :biceps: Belooft spectaculair te worden. Wat is Groenendaal goed zeg!:DANCE::clap2:
Benieuwd idd of de coach Berestein durft op te stellen vanaf de start. Doubt it.
 
Helemaal mee eens Ralf, echter met dat verschil, dat ik Beerestein in de basis zou zetten voor dolle stier van de Sande. In 55 minuten trok ze zegge en schrijve, 1x de bal goed voor...o.O
Dat staat er ook ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan