Coronavirus

Geen problemen met een volgende booster. Als dat nodig is om de samenleving open te houden, heb ik daar geen enkele moeite mee. Het is ook niet dat het een heel tijdrovend of pijnlijk proces is of zo.
Zodra ik kan, ga ik gewoon weer even in de rij staan. (Y)
Een beetje meer 5G in het lichaam kan ook geen kwaad. We moeten immers allemaal mee in het technologische tijdperk :cool:
 
Een beetje meer 5G in het lichaam kan ook geen kwaad. We moeten immers allemaal mee in het technologische tijdperk :cool:

Ik heb er in Frankrijk nog geen profijt van gehad. 4+G at best. Ik moet inderdaad maar wat extra 5G in laten spuiten want het is duidelijk nog niet voldoende. (Of niet geactiveerd, misschien is dat pas vanaf booster 5)
Precies hetzelfde hier. Voor het internet hoef je hier niet naar toe.
 
Geen problemen met een volgende booster. Als dat nodig is om de samenleving open te houden, heb ik daar geen enkele moeite mee. Het is ook niet dat het een heel tijdrovend of pijnlijk proces is of zo.
Zodra ik kan, ga ik gewoon weer even in de rij staan. (Y)
Ik ook, maar er zal geen rij zijn. Je kan zo doorlopen naar het prikmeisje (of jongen).
 
Maar waar zijn nu de pilletjes van Pfizer? We konden het nu toch onderhand af met een tabletje? Nee hoor gewoon weer de mouwen opstropen en er een spuit in laten zetten. Bij een variant te vergelijken met Ebola doe ik het graag maar nu weer een spuit laten zetten waarvan men niet eens weet of die werkt tegen nieuwe varianten ga ik dus niet meer doen en verbaas me erover dat velen hier het toch weer klakkeloos gaan doen. Ik ben zeker niet tegen vaccinatie en heb er 2 gehad en mag nu me 3e halen want ik kreeg een brief dat er nog 1 voor me klaar ligt, maar zonder goede onderbouwing dat dit vaccin werkzaam is tegen de komende varianten mag hij er bij een ander in.
 
Maar waar zijn nu de pilletjes van Pfizer? We konden het nu toch onderhand af met een tabletje? Nee hoor gewoon weer de mouwen opstropen en er een spuit in laten zetten. Bij een variant te vergelijken met Ebola doe ik het graag maar nu weer een spuit laten zetten waarvan men niet eens weet of die werkt tegen nieuwe varianten ga ik dus niet meer doen en verbaas me erover dat velen hier het toch weer klakkeloos gaan doen. Ik ben zeker niet tegen vaccinatie en heb er 2 gehad en mag nu me 3e halen want ik kreeg een brief dat er nog 1 voor me klaar ligt, maar zonder goede onderbouwing dat dit vaccin werkzaam is tegen de komende varianten mag hij er bij een ander in.

Weet nog niet of ik deze ronde meedoe, maar voor mij valt een pilletje in dezelfde categorie als een spuit en ik snap niet wat voor jou het verschil maakt. Komt allebei in je lijf. Da's ook de bedoeling.
 
Maar waar zijn nu de pilletjes van Pfizer? We konden het nu toch onderhand af met een tabletje? Nee hoor gewoon weer de mouwen opstropen en er een spuit in laten zetten. Bij een variant te vergelijken met Ebola doe ik het graag maar nu weer een spuit laten zetten waarvan men niet eens weet of die werkt tegen nieuwe varianten ga ik dus niet meer doen en verbaas me erover dat velen hier het toch weer klakkeloos gaan doen. Ik ben zeker niet tegen vaccinatie en heb er 2 gehad en mag nu me 3e halen want ik kreeg een brief dat er nog 1 voor me klaar ligt, maar zonder goede onderbouwing dat dit vaccin werkzaam is tegen de komende varianten mag hij er bij een ander in.
Pillen zijn zelden preventief, bij mijn weten zijn ze alleen bezig geweest met een pil voor als je het hebt opgelopen?
 
Ik doelde op wat Der Jaufe op mij antwoorde. Inderdaad als je het hebt opgelopen.
Is vrij stil rondom dat medicijn, kwam wel dit tegen:


Heeft er veel van weg dat dit niet gewoon bij de dokter te halen is na een positieve test. Maar Ralf Edström jij hebt t nog helemaal niet gehad?
 
Ja ik heb het vorig jaar gehad.
Soepel doorlopen neem ik aan? Gezond van lijf en leden? Je kan altijd ff bellen met je huisarts in hoeverre hij de prik nog logisch vind voor jou.

Zit zelf ook hard te twijfelen, 2x geprikt, daarna gehad en soepel doorlopen.

aanv: mocht er weer een variant opduiken die weer vervelender is dan gaat de hele zaak weer in heroverweging.
 
Soepel doorlopen neem ik aan? Gezond van lijf en leden? Je kan altijd ff bellen met je huisarts in hoeverre hij de prik nog logisch vind voor jou.

Zit zelf ook hard te twijfelen, 2x geprikt, daarna gehad en soepel doorlopen.

aanv: mocht er weer een variant opduiken die weer vervelender is dan gaat de hele zaak weer in heroverweging.
Ik zal zeker niet zeggen dat ik minder kans maak ziek te worden dan een ander maar had inderdaad weinig last. Ik besef dat dat niks zegt voor een volgende keer alleen ik lees nergens dat dit vaccin nog steeds zo goed werkt en ook voor komende varianten. Morgen ook meteen maar de apenpokkenprik halen. Straks heb ik meer prikken gehad dan iemand die naar een accapunctuursessie is geweest.
 
Ik zal zeker niet zeggen dat ik minder kans maak ziek te worden dan een ander maar had inderdaad weinig last. Ik besef dat dat niks zegt voor een volgende keer alleen ik lees nergens dat dit vaccin nog steeds zo goed werkt en ook voor komende varianten.
Voor ziek worden valt t tegen, voor minder heftig ziek worden blijkt t nog steeds goed te werken, iets waar ook de wetenschap van staat te kijken.
Morgen ook meteen maar de apenpokkenprik halen.
Veel plezier komende week in Amsterdam dan :horen::zien::zwijgen:
Straks heb ik meer prikken gehad dan iemand die naar een accapunctuursessie is geweest.
Om te oefenen gewoon een spijkerbed aanschaffen :maniac: :maniac:
 
Heb inmiddels al 3 keer corona gehad. Werd er niet super ziek van, maar leuk was het niet. 1 keer gevaccineerd, want na corona gekregen te hebben, hoef je niet meer. Twijfel ook over de volgende prik. Blijkbaar word ik toch wel ziek en geprikt worden kost tijd en je voelt je de volgende dag rot. Weet niet of dat opweegt tegen wat minder kans op ziek worden eigenlijk. Zeker niet als we dit elk half jaar weer moeten herhalen. Maarja, misschien doe ik het toch maar voor de greater good, zodat ik minder kans heb anderen te besmetten en alles open kan blijven.
 
Tja, ik zie geen problemen. Vertrouw op de wetenschap, geen last gehad van de prikken en je ziet toch dat mensen die geen vaccins hebben gehad rare dingen gaan doen.
Op pannen slaan, vastketenen aan een brug, de vlag verkeerd om hangen, met een trekker stil gaan staan op de snelweg etc. Nee, doe mij maar snel zo'n prik.
 
Tja, ik zie geen problemen. Vertrouw op de wetenschap, geen last gehad van de prikken en je ziet toch dat mensen die geen vaccins hebben gehad rare dingen gaan doen.
Op pannen slaan, vastketenen aan een brug, de vlag verkeerd om hangen, met een trekker stil gaan staan op de snelweg etc. Nee, doe mij maar snel zo'n prik.
Wat dat betreft vertrouw ik ook wel op de wetenschap, heb 2 prikken gehad. Daarna een besmetting. Heb studies uit Amerika gezien waarin gezegd werd dat dit een betere bescherming biedt dan 2x prik en daarna een booster. Twijfel dus sterk aan de toegevoegde waarde van nu nog weer een prik (tenzij die gebaseerd is op de nieuwste stam / of er een andere variant opduikt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan