Coronavirus

En daar gaan we weer met een zinloze discussie. Lees de eerste 1158 pagina maar even door om te begrijpen waarom de maatregelen nodig waren.
 
Ik kan niet over de situatie in nederland spreken aangezien ik daar niet woon tijdens de covid crisis

maar in belgie mocht je bv niet met veel personen in je eigen huis zitten bv je hebt 2 gezinsleden en je zit toevallig met 3 in huis dan komt de politie binnen in je huis en geeft je een boete en de andere moet vertrekken. en buren die snitchen.

of mensen oppakken omdat ze te dicht bij elkaar staan.

Allemaal voor een virus dat we niet wegkrijgen. Want zelf china met harde maatregelen zoals mensen letterlijk opsluiten en alsnog werkt het niet.

mensellijk beleid waar je leert leven met corona ist enigste wat ik vraag zonder drastisiche onetische maatregelen.

En je wensen zijn vervuld, want er zijn geen maatregelen meer.
 
Ik kan niet over de situatie in nederland spreken aangezien ik daar niet woon tijdens de covid crisis

maar in belgie mocht je bv niet met veel personen in je eigen huis zitten bv je hebt 2 gezinsleden en je zit toevallig met 3 in huis dan komt de politie binnen in je huis en geeft je een boete en de andere moet vertrekken. en buren die snitchen.

of mensen oppakken omdat ze te dicht bij elkaar staan.

Allemaal voor een virus dat we niet wegkrijgen. Want zelf china met harde maatregelen zoals mensen letterlijk opsluiten en alsnog werkt het niet.

mensellijk beleid waar je leert leven met corona ist enigste wat ik vraag zonder drastisiche onetische maatregelen.
Ik weet niet hoe het in België zat maar in NL ging het om het aantal bezoekers. Dus de gezinsgrote maakte niet zo heel veel uit. Ik vermoed wel dat de praktijk in België ongeveer hetzelfde is als bij ons. De politie handhaaft niet tenzij het om een hele duidelijke overtreding gaat (feest) en de buren zullen je niet verraden tenzij ze je een enorme eikel vinden.

Verder vermoed ik dat je hetzelfde type bent als de man die ik op tv zag nav de avondklok. Die kon er niet van slapen. Die lag dus in zijn bed, wakker te liggen van het feit dat hij niet naar buiten mocht. Terwijl hij wilde slapen. Laat het even tot je doordringen...
 

Gaat allemaal aardig de goede kant op. Nu nog kijken in hoeverre de zorg nog voldoende personeel heeft om de achterstanden in te lopen komende maanden.
 

Gaat allemaal aardig de goede kant op. Nu nog kijken in hoeverre de zorg nog voldoende personeel heeft om de achterstanden in te lopen komende maanden.
Bijna een maand geen posts in dit topic en dan kom jij weer...
 
FSibSNOWYAESsKD


Iemand die hier iets van vindt? Ik wel...
 

"Hoe hoog die golf gaat worden en hoelang die gaat duren, en wat dat gaat betekenen voor de ziekenhuisopnames, dat is op dit moment heel moeilijk te zeggen", zegt Van den Hof. Ze wijst erop dat de kans om ernstig ziek te worden door die varianten kleiner is, mede vanwege vaccinaties en al eerder doorgemaakte besmettingen."


Jammer dat de cijfers weer zullen oplopen, hoe is de voorbereiding?
 

"Hoe hoog die golf gaat worden en hoelang die gaat duren, en wat dat gaat betekenen voor de ziekenhuisopnames, dat is op dit moment heel moeilijk te zeggen", zegt Van den Hof. Ze wijst erop dat de kans om ernstig ziek te worden door die varianten kleiner is, mede vanwege vaccinaties en al eerder doorgemaakte besmettingen."


Jammer dat de cijfers weer zullen oplopen, hoe is de voorbereiding?
Voorbereiding? Welke voorbereiding? T is ieder voor zich.
 
Terug
Bovenaan Onderaan