Coronavirus

Pagina 50, post 983, had je maar gelijk gehad....

Te goed geheugen jij.. Ik doelde er mee toen van jump the hype train nu iedereen corona heeft, meld je fake-ziek en misbruik de situatie, misschien is het van de zomer over of minder dan is t lastig fake-ziekmelden/bewijzen dat je het hebt.
 

T is voor een deel van de horeca iets verlichting, maar voor cultuur (theater / muziek) is dit niks. Hopen dat er snel nog meer kan.

Inderdaad. Het begint toch sterk te lijken op het niet durven toegeven dat er ruimte is en dan dus nog krampachtig vasthouden aan het beleid wat ooit is vastgesteld.
 
Inderdaad. Het begint toch sterk te lijken op het niet durven toegeven dat er ruimte is en dan dus nog krampachtig vasthouden aan het beleid wat ooit is vastgesteld.
Met gister 57.000 besmettingen snap ik dat men voorzichting is. Het heeft er de schijn van dat het aantal opnames stabiliseert. De kans dat dit omslaat in een toename is aanwezig. En ja wat in het ziekenhuis komt ligt daar korter en er gaan er minder naar toe. Maar als we met 1 a 2 weken op 100.000 besmettingen per zitten kan dat alsnog knap vervelend zijn voor het ziekenhuis.
 
Je blijft je verbazen over de Nederlandse incompetentie, echt waar. Mein Gott. Ik neem aan dat het eigenlijk gaat om het inkloppen van de gegevens dus niet om de computersystemen? Dan moet je dat toch anders organiseren?
Het is makkelijk veroordelen als je er zelf niet bij bent maar het wordt me wel erg makkelijk gemaakt op deze manier.

Systemen kunnen stijging positieve tests niet aan​


Tussen vrijdag- en zaterdagmorgen zijn 46.219 positieve coronatesten geregistreerd. Vrijdag waren dat er na correctie nog 57.506, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).
Door de snelle stijging van het aantal positieve tests kunnen computersystemen de meldingen niet bijhouden. Veel meldingen zijn nog niet verwerkt, de achterstand is opgelopen tot ongeveer 46.000 over de afgelopen vijf dagen. Op vrijdag was de achterstand nog 30.000 positieve tests over vier dagen. Dit zijn besmettingen die wel zijn bevestigd, maar die nog niet konden worden geregistreerd.
 
7880085owiefjsfs_465_274_int.jpg


Can you explain this to me, so you can just wank one off via teletext?
 
Terug
Bovenaan Onderaan