Coronavirus

Och, het verzet is ook weer actief geweest, Hannie Schaft verbleekt bij de heldenmoed die deze mannen tonen
FJE-_UbXsAUs6SF
 
0.0 Heineken is geen 0.0 Heineken bier volgens jou?
0.0 is per definitie geen bier, net als dat airfryen per definitie geen frituren is. Wat dat doet voor de smaak is persoonsafhankelijk maar ik ben een tradionalist. Geen 0.0 en geen airfryer in mijn huis. Ook niet op verzoek.
 
Er wordt veel naar andere landen gewezen om de maatregelen af te schaffen. In Frankrijk wordt het strenger: booster op veel plekken verplicht.

Frankrijk verstrengt de coronaregels: zonder booster kom je bijna nergens meer in.

In cognito openen:


Ik blijf daar wel iets in zien.
 

Niks #omdenken aan, beste baas. Een airfryer is gewoon een handzaam gemaakte oven. Hij werkt kennelijk net iets anders als ik 24kitchen mag geloven (al snap ik nog steeds niet wat het verschil dan is adhv die pagina & ik heb er zelf ook eentje), maar het blijft gewoon een oven. Blaast hete lucht.

Ook hier is hij inmiddels, na 2 jaar ploeteren, weer op plan B terecht gekomen. Ik gebruik liever de friteuse en de oven waar nodig ipv het laffe airfryer compromis. #teamfrietpan #teamoven #airfryerammehoela

OT: corona. Heftig allemaal.
 
Niks #omdenken aan, beste baas. Een airfryer is gewoon een handzaam gemaakte oven. Hij werkt kennelijk net iets anders als ik 24kitchen mag geloven (al snap ik nog steeds niet wat het verschil dan is adhv die pagina & ik heb er zelf ook eentje), maar het blijft gewoon een oven. Blaast hete lucht.

Ook hier is hij inmiddels, na 2 jaar ploeteren, weer op plan B terecht gekomen. Ik gebruik liever de friteuse en de oven waar nodig ipv het laffe airfryer compromis. #teamfrietpan #teamoven #airfryerammehoela

OT: corona. Heftig allemaal.

Kijk, weer wat geleerd. Dank!
 
Terug
Bovenaan Onderaan