Coronavirus

Maar helpt het ook? Daar heb ik sterk mijn twijfels bij.
Voor zover ik weet zijn er tig onderzoeken gedaan, met verschillende uitkomsten. Het is immers zo afhankelijk van zoveel verschillende factoren en aannames. Alleen al het gebruik en het type mondkapje.

De tendens is volgens mij wel dat het helpt omdat je je aerosolen wat dichter naast je houdt, ipv all over the place. Als je langer bij iemand in de buurt zit, maakt het dan dus uiteindelijk minder uit. Of als je hem onder je neus draagt, of als je een stoffen unit hebt die je nooit wast.
 
Voor zover ik weet zijn er tig onderzoeken gedaan, met verschillende uitkomsten. Het is immers zo afhankelijk van zoveel verschillende factoren en aannames. Alleen al het gebruik en het type mondkapje.

De tendens is volgens mij wel dat het helpt omdat je je aerosolen wat dichter naast je houdt, ipv all over the place. Als je langer bij iemand in de buurt zit, maakt het dan dus uiteindelijk minder uit. Of als je hem onder je neus draagt, of als je een stoffen unit hebt die je nooit wast.
Ligt eraan hoe je ze opvoedt natuurlijk. Die van mij luisteren nog niet zo goed..
 
FCcxrvzWQAULncd

Vond de positie van CU als zijnde bovengemiddeld geprikt wel opvallend. Evenals de 100% bij D66.
 
Laatst bewerkt:
Mooie teksten uit de Bijbel trouwens, Leviticus 13:


'
Leviticus 13:45 De kleren van de melaatse bij wie de ziekte is vastgesteld, moeten ingescheurd worden, zijn hoofdhaar moet hij los laten hangen, hij moet zijn baard en snor bedekken en hij moet roepen: Onrein, onrein!
De kleren van de melaatse bij wie de ziekte is vastgesteld, moeten ingescheurd worden, zijn hoofdhaar moet hij los laten hangen, hij moet zijn baard en snor bedekken en hij moet Klaagl. 4:15roepen: Onrein, onrein!

Kortom: de SGP moet even dimmen.

'Onrein' roepen!, en baard en snor bedekken. Het staat gewoon in de Bijbel, helden.......

 
Laatst bewerkt:
Ik las vanmorgen op AD dat het OMT het niet voor de hand vindt liggen om extra maatregelen tegen alleen ongevaccineerden in te stellen. Dat ligt toch juist enorm voor de hand? Dat dat wellicht op andere gronden niet wenselijk is, is wat anders. Maar als op de IC 80% ongevaccineerd is, ligt het juist voor de hand om alleen voor hen maatregelen in te stellen. Het blijven rare jongens in het OMT en de regering.

Ik ben erg benieuwd. Overal QR codes is misschien een mooie maatregel.
 
Ik las vanmorgen op AD dat het OMT het niet voor de hand vindt liggen om extra maatregelen tegen alleen ongevaccineerden in te stellen. Dat ligt toch juist enorm voor de hand? Dat dat wellicht op andere gronden niet wenselijk is, is wat anders. Maar als op de IC 80% ongevaccineerd is, ligt het juist voor de hand om alleen voor hen maatregelen in te stellen. Het blijven rare jongens in het OMT en de regering.

Ik ben erg benieuwd. Overal QR codes is misschien een mooie maatregel.
Daarbij komt dat het OMT er is voor medisch advies en niet voor maatschappelijk advies.
"Naast praktische bezwaren vrezen ze een tweedeling in de samenleving." (Link naar pagina)

Het OMT is ervoor om te bepalen of -en zo ja welke- maatregelen nodig zijn om verspreiding van het virus de kop in te drukken. Niet om in te schatten of er (meer) tweedeling in de maatschappij ontstaat. Die taak ligt bij de regering.

Het OMT gaat te vaak op de verkeerde stoel zitten, vind ik.
 
Ik las vanmorgen op AD dat het OMT het niet voor de hand vindt liggen om extra maatregelen tegen alleen ongevaccineerden in te stellen. Dat ligt toch juist enorm voor de hand? Dat dat wellicht op andere gronden niet wenselijk is, is wat anders. Maar als op de IC 80% ongevaccineerd is, ligt het juist voor de hand om alleen voor hen maatregelen in te stellen. Het blijven rare jongens in het OMT en de regering.

Ik ben erg benieuwd. Overal QR codes is misschien een mooie maatregel.
We voeren al anderhalf jaar slap corona beleid. Waar de met jodenster zwaaienden halve garen blijkbaar voor de meerderheid bepalen hoe de pandemie verloopt.

Ik hoop van ganser harte dat er wel degelijk maatregelen komen mbt bewust ongevaccineerden, aangezien die verantwoordelijk zijn voor de hoge zorgdruk en nieuwe maatregelen. Ik sluit niet uit dat er vanuit de maatschappij ook nog acties komen. Waar zijn we mee bezig zeg, wat wappies beschermen omdat die al anderhalf jaar alleen maar aan het janken zijn?

Ik ben er zo enorm klaar mee..
 
We voeren al anderhalf jaar slap corona beleid. Waar de met jodenster zwaaienden halve garen blijkbaar voor de meerderheid bepalen hoe de pandemie verloopt.

Ik hoop van ganser harte dat er wel degelijk maatregelen komen mbt bewust ongevaccineerden, aangezien die verantwoordelijk zijn voor de hoge zorgdruk en nieuwe maatregelen. Ik sluit niet uit dat er vanuit de maatschappij ook nog acties komen. Waar zijn we mee bezig zeg, wat wappies beschermen omdat die al anderhalf jaar alleen maar aan het janken zijn?

Ik ben er zo enorm klaar mee..
Buurman van mij houdt over een paar weken een feestje bij hem thuis. Zei tegen zijn familie: "Hartstikke leuk als je komt, maar zorg dat gevaccineerd bent."
 
Terug
Bovenaan Onderaan