Coronavirus

Soms duw ik me vinger al tever in me neus en zo een stok gaat nog eens veel dieper 😬
Weet je hoe diep zo'n intubatieslangtje gaat joh.. ;)

Ik ben ooit toen ik jong was bij t schaatsen plat op mijn muil op t ijs geklapt, neus dik en paar uur bloeden maar leek niet gebroken.

Later bleek het schot, kraakbeen, volledig los te zijn geweest en zich diagonaal geheelt te hebben. Jaren last gehad dat bij de minste verkoudheid beide kanten dicht zaten. En zeer weinig lucht bij t door de neus ademen.

De operatie het te herstellen (vier jaar na t ongeval) weet ik weinig van, ik was onder zeil. De hechtingen en bloedgekoekte tampons met gaas eruit halen de dag erna is (gelukkig?) tot op heden het meest pijnlijke wat ik medisch heb doorstaan. En totally fucking worth it, gezien ik weer normaal kan ademen. Zo'n teststokje stelt echt geen ene hol voor. Nog onder de categorie bloeding tandvlees checken bij de tandarts. Geen hobby, maar peanuts.

Als t idee van n testje je al laat kermen zou ik die tweede prik juist aanbevelen, ga je van 1 op 30 kans op opname naar 1 op 150 (bij ruwe benadering).
 
Weet je hoe diep zo'n intubatieslangtje gaat joh.. ;)

Ik ben ooit toen ik jong was bij t schaatsen plat op mijn muil op t ijs geklapt, neus dik en paar uur bloeden maar leek niet gebroken.

Later bleek het schot, kraakbeen, volledig los te zijn geweest en zich diagonaal geheelt te hebben. Jaren last gehad dat bij de minste verkoudheid beide kanten dicht zaten. En zeer weinig lucht bij t door de neus ademen.

De operatie het te herstellen (vier jaar na t ongeval) weet ik weinig van, ik was onder zeil. De hechtingen en bloedgekoekte tampons met gaas eruit halen de dag erna is (gelukkig?) tot op heden het meest pijnlijke wat ik medisch heb doorstaan. En totally fucking worth it, gezien ik weer normaal kan ademen. Zo'n teststokje stelt echt geen ene hol voor. Nog onder de categorie bloeding tandvlees checken bij de tandarts. Geen hobby, maar peanuts.

Als t idee van n testje je al laat kermen zou ik die tweede prik juist aanbevelen, ga je van 1 op 30 kans op opname naar 1 op 150.
Die tweede prik maakt dus niet uit want moet me toch testen bij een snotje, maar oke oke wanneer het moet doe ik het uiteraard en misschien ga ik het wel leuk vinden. Maar ook een stok in me keel vind ik niks. Ik kots zo de boel onder haha.
 
Die tweede prik maakt dus niet uit want moet me toch testen bij een snotje, maar oke oke wanneer het moet doe ik het uiteraard en misschien ga ik het wel leuk vinden. Maar ook een stok in me keel vind ik niks. Ik kots zo de boel onder haha.
Ik weet niet wat voor spannende verhalen ze jou allemaal verteld hebben, maar het stelt werkelijk echt geen zak voor man.:clap2:
 
Godver! Loop ik naar de slaapkamer om daar het laatste stukje te kijken, mis ik weer een doelpunt.
Ik kan beter de hond uitlaten én de tv uit laten, begrijp ik.
 
E64UX0aWEAERhar


Iedere ochtend zie je wel weer iets van #ikprikhetniet of andere anti-prik-tag trending op Twitter. Alsof iets in de nacht trending wordt gemaakt door bots? mensen met een ander slaapritme? mensen uit een ander land? Hoe dan ook, ze verdoen hun tijd, NL gaat lekker qua prikken.
 
Je zou het bijna vergeten in al die PSV-hosanna, maar er woedt ondertussen ook nog gewoon een pandemietje.

Aantal besmettingen (positieve tests) - 22 juli 20216.301 positieve tests vandaag gemeld (1.827.273 totaal) - RIVM
 
Ik heb de oplossing,

..als we maximaal 900 tests per dag doen (kom je op 14 daagse incidence van <75/100k, zelfs bij 100% positief getest) komen we volgens de nu geldende definities weer in het oranje.
En Nederland hoort natuurlijk ten alle tijde oranje te zijn.

Als je 14 dagen 6300 volhoudt kom je op een 14-dagen incidence van 518/100.000. Dat is helaas nog diep in het rood.
 
Ik heb de oplossing,

..als we maximaal 900 tests per dag doen (kom je op 14 daagse incidence van <75/100k, zelfs bij 100% positief getest) komen we volgens de nu geldende definities weer in het oranje.
En Nederland hoort natuurlijk ten alle tijde oranje te zijn.

Als je 14 dagen 6300 volhoudt kom je op een 14-dagen incidence van 518/100.000. Dat is helaas nog diep in het rood.
We zijn er uit. Topic kan dicht! Eindelijk!
 
Ja, ho ff, nu weet ik dat Relix best een slimme jongen is, maar Trump riep dit al tijden terug, waarom hebben we het toen niet omarmt, hadden we gewoon kerst kunnen vieren.
Omdat Relix voor PSV is en Trump een megalomane oranje lul met vingers.
Hoe moeilijk kan het zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan