Coronavirus

Joh, logisch als we al onder de duizend zitten :cool:

Ondertussen is een heel klein deel van onze bevolking toch echt de weg kwijt (of ze waren het al, maar dat kwam niet aan het licht).

Allereerst heeft de haathippie om uitlevering van Marc van Ranst gevraagd om hem te kunnen berechten, dat een burger dat niet kan is hem blijkbaar ontgaan.

En dan nog 1, lezen op eigen risico
E40U419XMAAigGh
Actieve meid hoor. Wordt vast aangedreven door een alien op afstand.
 
Joh, logisch als we al onder de duizend zitten :cool:

Ondertussen is een heel klein deel van onze bevolking toch echt de weg kwijt (of ze waren het al, maar dat kwam niet aan het licht).

Allereerst heeft de haathippie om uitlevering van Marc van Ranst gevraagd om hem te kunnen berechten, dat een burger dat niet kan is hem blijkbaar ontgaan.

En dan nog 1, lezen op eigen risico
E40U419XMAAigGh
Koekoek!:maniac::left:
 
Je kan het ook creatief noemen :ROFL:

Voor de jongeren is het wel te hopen dat die toegangstesten betrouwbaar zijn, men is weer helemaal los in de kroeg.
Ik denk dat het vandaag pas echt los gaat. Ik hoor overal om me heen dat mensen het EK willen gaan kijken in de kroegen.
Als Nederland wil, barst er waarschijnlijk een feest los waarbij alle regels worden vergeten of op z'n minst genegeerd.
 

Voor het eerst sinds september geen coronagerelateerde sterfgevallen gemeld

link

Het RIVM heeft in het afgelopen etmaal geen enkele melding over een overleden coronapatiënt ontvangen. Dat blijkt zaterdag uit de nieuwste cijfers van het instituut.
Op 7 september 2020 meldde het RIVM voor het laatst nul sterfgevallen als gevolg van COVID-19.

Mensen gaan weer 'gewoon' dood. :rolleyes:
Ik klik op like, maar het is een vreemd 'likeje'.
 
Ondertussen op Stratumseind

Precies wat ik vermoede toen ze aankondigde dat stappen weer kon. Ik vind het een onverantwoord risico. Er hoeft maar 1 iemand die niet getest is proberen binnen te komen en voor je het weet heb je een ketting effect.

Ik vind het een onverantwoord beleid van de regering met het oog op de deltavariant. Nu zal het door het vaccineren en het weer de komende week wel goed gaan. Maar ik had het dan gezegd laten we met deze versoepeling nog even 2 weken wachten. Dan is er ook een gedeelte van de stapjeugd tenminste 1x gevaccineerd. Dat zou me al een beter gevoel geven.
 
Ik denk dat het vandaag pas echt los gaat. Ik hoor overal om me heen dat mensen het EK willen gaan kijken in de kroegen.
Als Nederland wil, barst er waarschijnlijk een feest los waarbij alle regels worden vergeten of op z'n minst genegeerd.
Gisteren door de markt gelopen om naar de Hema te gaan. Daarna me wekelijkse boodschappen gedaan. Leek, op de stickers op de grond na, wel een pre corona. Waar ik blij van wil worden. Was het niet dat ik andere landen (uk? Isreal?) Hoor waar het vaccineren goed gaat maar ze nu zoveel moeite hebben met de deltavariant. En de versoepelingen (mondkapjes, disco's open) worden alleen maar moeilijker terug te draaien nu zijn losgelaten. Vrees ik.
 
Gisteren door de markt gelopen om naar de Hema te gaan. Daarna me wekelijkse boodschappen gedaan. Leek, op de stickers op de grond na, wel een pre corona. Waar ik blij van wil worden. Was het niet dat ik andere landen (uk? Isreal?) Hoor waar het vaccineren goed gaat maar ze nu zoveel moeite hebben met de deltavariant. En de versoepelingen (mondkapjes, disco's open) worden alleen maar moeilijker terug te draaien nu zijn losgelaten. Vrees ik.
Ja. ik denk ook dat terugdraaien idioot veel weerstand gaat geven.
Ik vind het eigenlijk allemaal een maandje of 1½ te vroeg.
 
Ach, op t Stratumseind was men vermoedelijk nog getest, in Noord Holland raakten gegevens kwijt en kreeg men ter compensatie een negatief testbewijs...

bericht
 
Terug
Bovenaan Onderaan