Coronavirus

Zoals longkanker alle rokers opruimt en aids alle homo's die elkaar in de reet neuken, en de hart en vaatziektes die alle vetvreters opruimen, en alle auto's die de mensen die even niet goed opletten het eeuwige leven geeft. Of de dood die de hardloper wel even hard genoeg vindt hebben gelopen.
Daar heb je ook een punt.
 

Covid Delta Variant Is Dangerous Yet Manageable, and Offers an Important Warning

The vast majority of cases, hospitalizations, and deaths caused by the Delta variant occur in unvaccinated people


Je verwacht het niet.... :drool:
Beetje in het kader van...
5bacff323c000018010b05ce.jpeg

5bacff3325000032003758b8.jpeg
 

Weet niet zeker wat t meest geschikte topic is voor dit artikel. Het gaat niet zozeer over corona en de pandemie, maar het is wel de aanleiding voor het artikel, daarom toch maar hier.

Zeer interessant, en soms heel herkenbaar, artikel over het troebele gebied tussen depressie enerzijds en blijdschap anderzijds in.
'Languishing' laat zich vertalen tot 'wegkwijnen'.
De rol van de pandemie in dat gevoel is een belangrijk punt in het artikel.
Het sluit denk ik prima aan bij de discussies hier over mentaal welzijn n.a.v. de maatregelen.
Lang artikel, dus veel leesplezier (Y)
 
Nederland staat nog in veel landen op oranje vanwege het kwakkelbeleid. Ik mag toch hopen dat we na deze week ook keurig geel worden.
 
Nou. Volgens onze regering is er niks meer aan de hand. Vanaf volgende week mag nagenoeg alles weer. Vrijheid blijheid.
Ik vind het wel een hoog gehalte: het vuur brandt nog maar op een paar plaatsen, en het smeult voor de rest een beetje. Laten we de meubels maar naar binnen schouwen en mensen uitnodigen voor een feestje. :unsure:
 
Ik vind het wel een hoog gehalte: het vuur brandt nog maar op een paar plaatsen, en het smeult voor de rest een beetje. Laten we de meubels maar naar binnen schouwen en mensen uitnodigen voor een feestje. :unsure:
Ik vind het ook wat te vroeg. Een paar weken wachten lijkt me beter. Desondanks merk ik dat ik het wel lastig vind dan zelf anders te doen.

Trouwens ook vreemd dat ze gisteren iets aankondigen voor volgende week. Alsof mensen dan nog een week gaan wachten.
 
E4ObBzjXoAAxK-_


Met name de zin "daarvoor moet adequaat gehandeld worden". Als men iets niet heeft gedaan in het afgelopen 1.5jaar is het adequaat handelen.
 
E4ObBzjXoAAxK-_


Met name de zin "daarvoor moet adequaat gehandeld worden". Als men iets niet heeft gedaan in het afgelopen 1.5jaar is het adequaat handelen.
Alles doen om het te voorkomen vind ik een beetje tegenstrijdig met alle versoepelingen die ze zojuist kenbaar hebben gemaakt. Met name het openen van de disco's gebeurt een stuk vroeger dan ik dacht
 
Nou. Volgens onze regering is er niks meer aan de hand. Vanaf volgende week mag nagenoeg alles weer. Vrijheid blijheid.
En zo hoort het ook. Wanneer het fout gaat is het weer het moment om in te grijpen. Goed is goed en daar mag je naar handelen.
 
Mensen die niet gevaccineerd worden vormen een risico. Ik zie het nog gebeuren ook. En dan is dat ook de groep die straks het hardste jankt als ze weer naar binnen moeten. Als dit gebeurd dan verhalen we de kosten van een nieuwe lockdown maar op die groep, lijkt me een mooie tegenprestatie
 
Terug
Bovenaan Onderaan