Coronavirus

Als het bij de helft van de kwetsbaren net zo'n drama is als hier wat betreft het maken van een afspraak, dan verbaast me dat niks. Online de keuze krijgen tussen locaties waarvan de dichtstbijzijnde op 40 km ligt, terwijl er een priklocatie op 18 km ligt (die dan blijkbaar helemaal vol is voor de rest van de maand), vervolgens proberen om via de telefoon een afspraak te maken om toch bij die locatie te kunnen en dat de eerste drie keer gewoon de verbinding wordt verbroken (??????), waarop je dan maar uiteindelijk toch de andere locatie kiest (op 50 km, maar wel veel meer parkeergelegenheid). Hoe ze het trouwens in hun bolle hoofd halen om iemand naar Rijswijk te sturen😱, wat gewoon op 90 km afstand ligt, dat snap ik werkelijk niet. Het is echt een zootje bij de GGD en RIVM.
 
Als het bij de helft van de kwetsbaren net zo'n drama is als hier wat betreft het maken van een afspraak, dan verbaast me dat niks. Online de keuze krijgen tussen locaties waarvan de dichtstbijzijnde op 40 km ligt, terwijl er een priklocatie op 18 km ligt (die dan blijkbaar helemaal vol is voor de rest van de maand), vervolgens proberen om via de telefoon een afspraak te maken om toch bij die locatie te kunnen en dat de eerste drie keer gewoon de verbinding wordt verbroken (??????), waarop je dan maar uiteindelijk toch de andere locatie kiest (op 50 km, maar wel veel meer parkeergelegenheid). Hoe ze het trouwens in hun bolle hoofd halen om iemand naar Rijswijk te sturen😱, wat gewoon op 90 km afstand ligt, dat snap ik werkelijk niet. Het is echt een zootje bij de GGD en RIVM.
Je weet dat er 2 Rijswijks zijn? (hoewel ik in de 2e Rijswijk geen prikpolie verwacht)

Maar dat helpt allemaal niet mee nee.
 
Haha, nah, zal niet zou gauw gaan, gaat nu rap omdat meer dan helft van de kwetsbaren geen afspraak heeft gemaakt


Dat stemt niet echt hoopvol voor indammen en laag houden van ziekenhuisbezetting op t moment dat we het tijdelijke abnormaal verlaten :confused:
Ik las het ook. Hoe kun je het als kwetsbare nu in je botte kop halen om geen vaccinatie te halen?
Als het bij de helft van de kwetsbaren net zo'n drama is als hier wat betreft het maken van een afspraak, dan verbaast me dat niks. Online de keuze krijgen tussen locaties waarvan de dichtstbijzijnde op 40 km ligt, terwijl er een priklocatie op 18 km ligt (die dan blijkbaar helemaal vol is voor de rest van de maand), vervolgens proberen om via de telefoon een afspraak te maken om toch bij die locatie te kunnen en dat de eerste drie keer gewoon de verbinding wordt verbroken (??????), waarop je dan maar uiteindelijk toch de andere locatie kiest (op 50 km, maar wel veel meer parkeergelegenheid). Hoe ze het trouwens in hun bolle hoofd halen om iemand naar Rijswijk te sturen😱, wat gewoon op 90 km afstand ligt, dat snap ik werkelijk niet. Het is echt een zootje bij de GGD en RIVM.
Ja, onvoorstelbaar. Met testen net zo. Sukkels bij de GGD. Bellen is wel beter, maar dan moeten ze niet ophangen natuurlijk.
 
Hier (Germanië) pakt t rode kruis de boel op. Nu ken ik die organisatie alleen van noodhulp in oorlog en rampsituaties in t nieuws, maar de boel word wel netjes aangepakt heb ik de indruk.
 
Hier was het invullen op het net, en dan kreeg je de afspraak (dacht twee mogelijkheden) Kon ik op de fiets heen. Eigenlijk gewoon prima geregeld. En geen debiele teksten. Gewoon Willkommen en Auf Wiedersehen. :giggle:
 
3x raden wie weer een rechtszaak hebben verloren... Je zal je zuurverdiende geld toch aan de stichting overmaken omdat ze jou hebben wijsgemaakt dat zij de redding van NL zijn.
 
5.4k erbij, ca 200 lager dan vorige week dinsdag. Niet significant te noemen, maar, aangezien er gister een storing was en vandaag dus kunstmatig hoger is toch wel goed te noemen.

7 Daags gemiddelde nu 5.0k :) Ook de dagelijkse opnames blijven afnemen. Thuiswerkers, houdt vol, ooit kan je weer zeiken over slappe kantoorkoffie!
 
5.4k erbij, ca 200 lager dan vorige week dinsdag. Niet significant te noemen, maar, aangezien er gister een storing was en vandaag dus kunstmatig hoger is toch wel goed te noemen.

7 Daags gemiddelde nu 5.0k :) Ook de dagelijkse opnames blijven afnemen. Thuiswerkers, houdt vol, ooit kan je weer zeiken over slappe kantoorkoffie!
Dat gaat dan echt lekker zo!

Binnenkort mag er bij ons weer op kantoor gewerkt worden, maar indien je thuis kunt werken, moet je dat ook doen. Tja..... wat willen ze dan nu?
 
Dat gaat dan echt lekker zo!

Binnenkort mag er bij ons weer op kantoor gewerkt worden, maar indien je thuis kunt werken, moet je dat ook doen. Tja..... wat willen ze dan nu?
Lekker dubbel ja, bij ons is thuiswerken nog t advies, maar wordt steeds minder nageleefd als ik t zo hoor. Tja, ergens snap ik ze, maar wat is nu nog 1/2 maanden thuiswerken op de 14 die je dat al doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan