Coronavirus

Corona blijkt voor velen niet meer dan de griep. Mensen die de griepprik niet halen hebben ook gewoon pech gehad. Dit massaal vaccineren komt ondat de ziekenhuizen uitpuilen door een nieuw virus. Zonder uitpuilende ziekenhuizen was dit nooit gebeurd. Nu velen het hebben gehad en het imuunsysteem er voor komend jaar wat beter tegen bestand is zal het massale vaccineren ook stoppen. Wanneer de ziekenhuizen nu straks echt leeglopen waarom zou ik me dan laten vaccineren?
Omdat jij nog steeds niet weet in welke categorie je valt als je het krijgt wel/niet ziekehuis wel/niet long-covid. Dat is iig voor mij voldoende reden, daarnaast minder kans op verspreiden, dus minder kans op mutaties is een mooie bonus. (en dan laat ik de 5G ontvangst nog buiten beschouwing :maniac:)
 
Omdat jij nog steeds niet weet in welke categorie je valt als je het krijgt wel/niet ziekehuis wel/niet long-covid. Dat is iig voor mij voldoende reden, daarnaast minder kans op verspreiden, dus minder kans op mutaties is een mooie bonus. (en dan laat ik de 5G ontvangst nog buiten beschouwing :maniac:)
Dus moet ik me ieder jaar maar laten vaccineren omdat ik het niet weet?
Ik weet ook niet of ik morgen een dronken Pool met 180km per uur op me af zie komen.
 
Dus moet ik me ieder jaar maar laten vaccineren omdat ik het niet weet?
Ik weet ook niet of ik morgen een dronken Pool met 180km per uur op me af zie komen.
Nee, en daarom heb je een autogordel om, of bewust niet. Maar vaccineer je gerust niet, het is geen verplichting
 
Wederom 4.5k 7daags gemiddelde krijgt een flinke tik en daalt in 4 dagen van 6.5k naar 5.5k, nu ff afwachten wat t begin van komende week doet.
 
2.9k (ja, geen tikfout 2.9k) nieuwe besmettingen. Heb even geen tijd om uit te zoeken of er sprake is van een storing ofzo.

Laagste aantal sinds 16 februari waar hier de laagte natuurlijk sowieso beïnvloed wordt door de t rare 4daagse weekend (en vaak lagere testbereidheid in die periode).

En als ik t goed herinner was 16 feb laag door sneeuwval?
 
Smoking gun gevonden,

E1l9IILWYAkaS9c
 
Terug
Bovenaan Onderaan