Coronavirus

Tja, je schrijft t en binnen een paar dagen heb je d'r een artikel bij


Waarbij dit een verontrustend staatje is


Maar misschien is die opgezet door iemand waarvan de ouders slecht 25k maakten en klopt die niet..

Als we nou eens beginnen met het versimpelen van de Nederlandse grammatica en de tijd die daardoor bespaard wordt te investeren in fatsoenlijk rekenonderwijs. (off-topic, sorry).
 
En toch zal Hugotje iets moeten geven, of avondklok weg of terassen open, iets moet cadeau gedaan worden anders breekt de pleuris nog meer uit
 
Ik ben in ieder geval dat mijn ouders (beiden op leeftijd) eind deze maand geprikt worden.. Eerste opluchting in ieder geval..
 
Als er al versoepelingen komen dan pas vanaf 28 april, aldus AD.nl. verstandig.
 
Als je mee wilt doen met die testfestivals etc moet je een negatieve test overleggen en afgelopen week was op Radio 1 te horen dat de knaken uiteindelijk allemaal terugvloeiden naar dezelfde partij. Ik heb de details niet meer paraat want er werd ondertussen ook gewoon een gesprek gevoerd in de auto, maar mocht ik er nog iets over tegenkomen, dan post ik het nog even.
Ik kom ff te hulp


Kwam m tegen in een setje tweets waarin de betrouwbaarheid van dit type test als zijnde minder goed dan de PCR-test wordt gezien

 
De 1 in een trui, de ander met handschoentjes aan 🤔

Screenshot_20210411-200733_AD.jpg
 
Ach, zulke verschillen zie je toch ook op t voetbalveld, ene speler met lange mouwen en handschoenen, de ander met korte mouwen. Temperatuurbeleving is niet voor iedereen gelijk.
Vond het wel grappig te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan