Coronavirus

Komt door Boscagli op het middenveld
Nah, dat lijkt mij wat opportuun. Maar wat dan wel
- toenemende vaccinatiegraad
- afnemende testbereidheid
- toch weer beter gedrag
- wegvallen van de forum-karavaan

Geen idee, maar iedere dag dat we niet stijgen is meegenomen en maakt dat we eerder weer naar normaal kunnen.
 
Quagmire
Of je nog een luxe privéjet in de Schipholse hangar hebt staan en je me er met het bagage karretje naar toe kan brengen. Regel jij een retourtje Servië voor mij dan regel ik een handtekening van je grootste idool Johan Derksen. ;P

httpss://www.ad.nl/buitenland/servie-blijft-met-overschot-aan-vaccins-zitten-omdat-de-eigen-bevolking-het-niet-vertrouwt~a026a88a/
 
Quagmire
Of je nog een luxe privéjet in de Schipholse hangar hebt staan en je me er met het bagage karretje naar toe kan brengen. Regel jij een retourtje Servië voor mij dan regel ik een handtekening van je grootste idool Johan Derksen. ;P

Helaaaas kan dit niet meer, buitenlandse prik toeristen worden niet meer geprikt. Of je moet een Servische paspoort hebben maar dan ja... ik hou me in voor mensen weer in shock raken
 
5.4k tov 6.7k vorige week. Maar beeld wordt waarschijnlijk (sterk) vertekend door het gegeven dat het 2e paasdag is.

Tevens de 1e dag sinds 9 februari dat in alle 12 provincies sprake is van een (licht) dalend 7 daags gemiddelde van besmettingen.
 
Laatst bewerkt:
Ja, echter, de toename van cijfers was al over een langere periode aan het dalen (1.5 week), en vr, za en zo waren de cijfers ook al lager dan een week eerder. Sterke kans dat we op n plateau zitten.
Wat ik belangrijk vind is dat het aantal bemette verpleeghuizen blijft dalen. Dat houdt uiteindelijk direct verband met het aantal doden, aangezien de kwetsbaarste groep vooral in verpleeghuizen zit. Een vriend van mij kreeg vanmorgen te horen dat hij positief heeft getest. Zijn zoontje had het twee weken geleden, zijn vrouw afgelopen week, dus het was wachten op zijn positieve uitslag. Maar hij en zijn vrouw hadden helemaal geen klachten en kwamen er achter doordat ze zich lieten testen voor de zekerheid.
Dat risico is voor die kwetsbare groep aanzienlijk groter natuurlijk.
 
Wat ik belangrijk vind is dat het aantal bemette verpleeghuizen blijft dalen. Dat houdt uiteindelijk direct verband met het aantal doden, aangezien de kwetsbaarste groep vooral in verpleeghuizen zit. Een vriend van mij kreeg vanmorgen te horen dat hij positief heeft getest. Zijn zoontje had het twee weken geleden, zijn vrouw afgelopen week, dus het was wachten op zijn positieve uitslag. Maar hij en zijn vrouw hadden helemaal geen klachten en kwamen er achter doordat ze zich lieten testen voor de zekerheid.
Dat risico is voor die kwetsbare groep aanzienlijk groter natuurlijk.
Yups, en dat dalen houdt ook verband met vaccineren, we gaan er wel komen.

EyNu150W8AgMLPp
 

EMA: verband tussen vaccin AstraZeneca en trombose​

ROME - Er is een verband tussen het AstraZeneca-vaccin en trombose. Dat heeft de directeur van het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) dinsdag tegen Italiaanse media gezegd.

Wel niet wel niet wel niet en dus toch wel..
 
Laatst bewerkt:

EMA: verband tussen vaccin AstraZeneca en trombose​

ROME - Er is een verband tussen het AstraZeneca-vaccin en trombose. Dat heeft de directeur van het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) dinsdag tegen Italiaanse media gezegd.

Wel niet wel niet wel niet en dus toch wel..
Ja, net zoals tussen vliegen en trombose, en de pil en trombose alleen ligt het risico bij vliegen en de pil hoger dan bij t vaccin. Ik zeg, stoppen met de pil en met vliegen...

Ondertussen is D-reizen failliet verklaard, dik 1.000 mens op straat...
 
Ja, net zoals tussen vliegen en trombose, en de pil en trombose alleen ligt het risico bij vliegen en de pil hoger dan bij t vaccin. Ik zeg, stoppen met de pil en met vliegen...

Ondertussen is D-reizen failliet verklaard, dik 1.000 mens op straat...

FAKE NEWS.. voor ik me baan ook kwijt ben

Vliegen is hartstikke gezond, je bent buiten en in de (hoge) buitenlucht, beschouw het als in de bergen in de Alpen, dus gewoon allemaal weer veel doen :cool:
 
Ja, net zoals tussen vliegen en trombose, en de pil en trombose alleen ligt het risico bij vliegen en de pil hoger dan bij t vaccin. Ik zeg, stoppen met de pil en met vliegen...

Ondertussen is D-reizen failliet verklaard, dik 1.000 mens op straat...
Ach, de nieuwe eigenaar (dec 2020) heeft volgens mij aardig wat ervaring met Liqidaties? Gegokt op flinke subsidie tijdens en flink hogere prijzen na de pandemie en verloren. Sneu voor de werknemers, dat wel.

Edit, misschien ben ik te hard voor de beste man en is ie integerder dan ik aanvankelijk vermoedde. Maar zag een failliete tv zender (Lettra) en een stuk of vier bedrijven waarbij hij als Liquidator vernoemd is. bron. Misschien wantrouwig maar overnames die binnen een x-aantal maanden leiden tot een faillisement vertrouw ik meestal niet zo.
 
Laatst bewerkt:
Gemelde nieuwe besmettingen vandaag wederom lager dan een week eerder. Met het trage doormelden door de verschillende regio's is het even afwachten hoe e.e.a. zich deze week ontwikkelt.

Ook bij opnames een flinke terugval, dit zal ook beïnvloed zijn door de vrije maandag en geeft compleet geen houvast of we nog stijgen of richting een plateau gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan