Coronavirus

Echt, Trump is het weapon of mass destruction van Poetin.

Poetin lacht. Hij hoeft geen rekening te houden met Amerika op het wereldtoneel zolang deze knurft aan het roer staat, want Amerika sloopt zichzelf wel. Waarschijnlijk hoopt Poetin vurig dat Trump straks herkozen wordt.
 
Als 60% het toch gaat oplopen, dan kan je het beter nu hebben, je werkgever gaat het echt niet geloven als jij in juli met corona ziekmeldingen komt :D
 
Want? Wederom een waard en gasten post van u.

Jij bent soms slecht met doordenkers, nu is het een hot item, straks in juli krijgt misschien iemand mondjesmaat het, succes met je werkgever te overtuigen dat jij net 1 van die zeldzaam 'gelukkige' bent. Ik zie de pannenkoeken van mij echt nog zeggen van ' ja maar waarom nu pas ? ' :ROFL:
 
Ondertussen telt Amerika ruim 100.000 besmettingen, op een wereldwijd totaal van nog geen 600.000. Gaat hard daar... T land met 4% van de wereldbevolking heeft 16% van de geregistreerde besmettingen.
 
Ondertussen telt Amerika ruim 100.000 besmettingen, op een wereldwijd totaal van nog geen 600.000. Gaat hard daar... T land met 4% van de wereldbevolking heeft 16% van de geregistreerde besmettingen.

Voor nuance zit bijna de helft daarvan wel in de staat New York. Dat dreigt een Bergamo (meest zwaar getroffen dorp in Italië, in de regio waar ongeveer meer dan 50% van de Italiaanse doden zijn gevallen tot nu toe) 2.0 te worden.
 
Voor nuance zit bijna de helft daarvan wel in de staat New York. Dat dreigt een Bergamo (meest zwaar getroffen dorp in Italië, in de regio waar ongeveer meer dan 50% van de Italiaanse doden zijn gevallen tot nu toe) 2.0 te worden.
goed punt. t gaat daar heftig worden, voor zover het dat nog niet is.
 
Voor nuance zit bijna de helft daarvan wel in de staat New York. Dat dreigt een Bergamo (meest zwaar getroffen dorp in Italië, in de regio waar ongeveer meer dan 50% van de Italiaanse doden zijn gevallen tot nu toe) 2.0 te worden.
Leuk dorpje met 120.000 inwoners. :maniac:
Maar te vrezen valt dat de andere steden/staten slecht een beetje achterliggen op New York.
 
Volgens mij hadden wij dan op dezelfde locatie gestaan. Ik heb hem alvast mentaal doorgestreept.
Sterker nog, ik vermoed dat we een veredelde forummeeting zouden hebben, want ik zou er ook zijn.

Overigens is hij negatief getest op Corona, zo bracht het management van Rammstein naar buiten. Inderdaad dus een zwetskrant, dat Bild. Wel met een longontsteking en hoge koorts op de IC.

Maar goed, we weten allemaal dat als Til Lindemann Corona had gehad, dat Corona dan in quarantaine moest.
 
Ik vrees ervoor :( Kijk er heel erg naar uit, maar ik ga er vanuit dat het niet door zal gaan. 50k+ mensen bij elkaar in een periode waarin de pandemie hooguit net over is (maar dat is al heel optimistisch). Komende maand gaat belangrijk worden denk ik. Als we dan de piek krijgen en er overheen gaan is er misschien nog een kleine kans met mei nog als extra buffer na de piek. Maar nogmaals, dat is allemaal heel optimistisch beredeneerd.

Ik geloof het ook niet dat het nog doorgaat. Ik had er ook veel zin in. Maar het is opmerkelijk dat ze zelf nog geen beslissing hebben genomen.
 
Dit is waarom een 16-jarige sterft aan corona en een 89-jarige het virus overleeft


Om de ernst van de crisis nog maar eens even te benadrukken. Of misschien kun je het positief inzien: een deel van de bevolking is mogelijk genetisch minder vatbaar.

Ik weet niet of dat eigenlijk wel echt zo positief is...
 
Ondertussen telt Amerika ruim 100.000 besmettingen, op een wereldwijd totaal van nog geen 600.000. Gaat hard daar... T land met 4% van de wereldbevolking heeft 16% van de geregistreerde besmettingen.
Waar zijn nu die Amerikaanse forummers die dachten dat het Amerikaanse gezondheidsstelsel superieur was en de VS adequaat op vonden treden?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Waar zijn nu die Amerikaanse forummers die dachten dat het Amerikaanse gezondheidsstelsel superieur was en de VS adequaat op vonden treden?
Geen idee, maar die kiezen wel de goede tactiek, Trump prijzen geeft een grotere kans dat ie je helpt :braak:.
Overigens is de kans aanwezig dat de rappe stijging in NY ook op andere plaatsen in de VS zichtbaar gaat worden.
 
Geen idee, maar die kiezen wel de goede tactiek, Trump prijzen geeft een grotere kans dat ie je helpt :braak:.
Overigens is de kans aanwezig dat de rappe stijging in NY ook op andere plaatsen in de VS zichtbaar gaat worden.
Op andere plaatsen, buietn de grote steden, wordt niet of nauwelijks getest en gemeten, dus je kijkt naar een zeer vertekend plaatje op het platteland van de VS
 
Op andere plaatsen, buiten de grote steden, wordt niet of nauwelijks getest en gemeten, dus je kijkt naar een zeer vertekend plaatje op het platteland van de VS
Ik binnen de grote steden is de testdichtheid nog niet optimaal, maar ja, dat hebben we hier ook. Per staat verschillen ook de maatregelen. Gaan voor de wereld nog beroerde weken in.
Wij blijven vandaag redelijk bij de getallen van gister, alleen zegt dat nog weinig met de testdichtheid, en 1 dag is zeker geen graadmeter in de statistiek.

Volgens ochtendnieuws op MSNBC gaat het komende dagen ws. ook hard in Detroit, Chicago en New Orleans. Geen idee waar onze forummers wonen, hoop dat ze t goed maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan